خانه اخبار بهترین کارت صداهای سال 2019

بهترین کارت صداهای سال 2019

توسط Davarmelody
3370 بازدید
بهترین کارت صداهای سال 2019

بهترین های سال 2019

همواره استفاده از یک کارت صدای حرفه‌ ای و با کیفیت از برترین امتیازاتی بوده که یک استودیو جهت بالا بردن بازدهی تجهیزات صوتی می‌تواند از آنِ خود کرده باشد. جدا از صدای با کیفیت و پر قدرتی که هریک از این کارت‌های صدا قادرند به تنهایی تولید کنند، نکات دیگری مانند تعداد ورودی‌ها و خروجی‌ها باعث تمایز میان هر یک می‌شود. در این بخش تعدادی از بهترین کارت صداهای سال 2019 را معرفی می‌کنیم، که به دو دسته کارت صداهای USB و تاندربولت تقسیم بندی شده‌اند.

کارت صداهای USB

Focusrite Scarlett Solo 3rd Gen

کارت صدای Focusrite Scarlett Solo نسل سوم از کارت صداهای سری اسکارلت از کمپانی Focusrite می‌باشد که توانسته تا نظر بسیاری از خوانندگان و آهنگسازان را به سوی خود جلب کند و نام خود را در لیست بهترین کارت صداهای سال 2019 قرار دهد. در این دستگاه یک پری‌امپ بسیار حرفه‌ای برای میکروفون تعبیه شده که از طریق آپشن Air قادر است کاملا مشابه به کارت صداهای کلاسیک ISA،‌ صدایی با کیفیت و شفاف ارائه دهد. Scarlett Solo به آپشن DI مجهز شده که مخصوص ضبط صدای گیتار، بیس و کیبورد می‌باشد.

بهترین کارت صداهای سال 2019

مبدل‌های بسیار حرفه‌ای و پیشرفته‌ای که در ساخت این دستگاه استفاده شده، ضبط صدایی با کیفیت 24-bit/192kHz را برای شما ممکن می‌سازند و خروجی‌ها به‌ گونه‌ای انتخاب شده‌اند که بدون ایجاد ذره‌ای نویز اضافی صداها را بشنوید. همچنین در استفاده از این دستگاه به امکان Quick Start دسترسی خواهید داشت که از این طریق می‌توانید از یک نرم‌افزار هوشمند برای رکورد کمک بگیرید و سرعت و راندمان کار خود را بالا ببرید. اگر تعداد ورودی‌ها و خروجی‌ها برای شما اهمیت دارد،‌لازم است مدل های دیگری از فوکوسرایت که دارای 2 ورودی و 2 خروجی 2i2، 4 ورودی و 4 خروجی  4i4، 8 ورودی و 6 خروجی 8i6، 18 ورودی و 8 خروجی 18i8 و 18 ورودی و 20 خروجی معروف 18i20 را انتخاب کنید.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدا PreSonus AudioBox USB 96

کارت صدای PreSonus AudioBox USB 96 دارای دو کانال با ظرفیت 24-bit/96kHz می‌باشد. این سری از کارت صدای پریسونوس مجهز به دو ورودی میکروفون با گین 60dB می‌باشد که با ورودی‌های ¼ اینچی کومبو. همچنین امکانات دیگری همچون فانتوم پاور +48 ، خروجی‌های استریو و‌ جک‌های مخصوص هدفون در ساخت کارت صدای AudioBox در نظر گرفته شده که از همین رو استفاده از این دستگاه برای ضبط‌ هایی که توسط موبایل و تبلت انجام می‌شوند، بسیار مناسب می‌باشد.

سایز بدنه این دستگاه از 2″ x 6″ نیز کوچکتر است و دارای یک باس پاور USB می‌باشد. به همین دلیل است که می‌توانید بدون اینکه مجبور باشید تا یک پاور اضافی به همراه خود حمل کنید، کارت صدای خود را همه جا با خود جابه‌جا کنید. علاوه براین‌که کارت صدای PreSonus AudioBox USB 96 دارای ورودی و خروجی MIDI است، با نرم‌افزار Studio One 3 Artist نیز سازگار است و دارای پلاگین‌های Studio Magic Plug-in Suite می‌باشد.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای Audient iD14

کارت صدای Audient iD14 فرمتی مانند یک کنسول دارد و صدا را با کیفتی بالا ارائه می‌دهد. پری‌امپ‌هایی که برای میکروفون در این دستگاه نصب شده‌اند قادرند تا از هر منبع صوتی، با کیفیت بی‌نظیری صدا را دریافت کنند. علاوه براین، با استفاده از JFET DI می‌توانید با امپ مدل شده نرم‌افزاری، با لذت بیشتری از گیتار خود ضبط بگیرید.

بهترین کارت صداهای سال 2019

مبدل حرفه‌ای Burr-Brown کیفیت صدای دریافتی را چندین برابر افزایش می‌دهند. Audient iD14 دارای آپشن ScrollControl می‌باشد که از این طریق کارکردن با نرم افزارهای DAW را به مراتب آسان‌تر می‌کند. از طرفی دیگر، این کارت صدا دارای یک ورودی ADAT 8 کاناله می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دستگاه خود را به دیگر تجهیزات صوتی متصل کرده و سیستم خود را ارتقا دهید. بدون شک کارت صدای Audient iD14 ،‌ در هر استودیویی که ضبط را از طریق برنامه‌های نرم افزاری DAW انجام می‌دهد، بهترین و مناسب‌ ترین امکانات را ارائه خواهد داد.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای Audient Sono

کارت صدای Audient Sono مخصوص نوازندگان گیتار طراحی شده است. این دستگاه دارای یک پری‌امپ 12AX7-fueled، امپ Two Notes و cab sims است که در کنار یک اکولایزر 3 باندی و ظرفیت re-amping فوق‌العاده قوی که دارد قادر است تا تمامی فرکانس‌های ساز گیتار را به ‌خوبی و با کیفیت بسیار بالایی دریافت کند. از طرفی دیگر، کارت صدای Audient Sono به پری‌ امپ‌های console-grade و مبدل‌های حرفه‌ای AD/DA مجهز شده است. همچنین دارای یک ورودی ADAT می‌باشد تا کارت صدا را به دستگاه‌های دیگر متصل کنید. این کارت صدا ظاهری زیبا و بدنه‌ ای فلزی دارد که علاوه بر جلوه دلنشینی که به دستگاه داده، طول عمر و دوام آن را نیز افزایش داده است.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای IK Multimedia AXE I/O

کارت صدای IK Multimedia AXE I/O یکی از بهترین کارت صداهای USB موجود در بازار است که به‌ طور اختصاصی برای نوازندگان گیتار طراحی و تولید شده‌ است. این کارت صدا دارای یک ورودی JFET و تنظیماتی می‌باشد که می‌توان دستگاه را روی دو حالت اکتیو و یا پسیو قرار داد. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که کارت صدای IK Multimedia AXE I/O یکی از بهترین گزینه‌ها برای ضبط توسط برنامه‌ نرم‌افزاری مخصوص رکورد AmpliTube 4 Deluxe software باشد. این کارت صدا در ضبط سیگنال‌ها عملکردی بسیار حرفه‌ای دارد و با وجود مبدل‌هایی پیشرفته قادر است تا بالاترین کیفیت صدای ممکن به اندازه 24-bit/192kHz را ارائه دهد.

بهترین کارت صداهای سال 2019

به‌علاوه،‌ کارت صدای IK Multimedia AXE I/O به یک Tuner و یک خروجی پیشرفته re-amp و یک آمپ برای هدفون مجهز شده است که کارایی و عملکرد این دستگاه را چندین برابر افزایش داده‌اند.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای MOTU UltraLite-mk4

اگر برای انجام ضبط به دستگاهی احتیاج دارید که تعداد زیادی ورودی و خروجی در اختیار شما قرار دهد و از طرفی فضای کافی برای خرید یک کارت صدای بزگ و حجیم ندارید، بهترین گزینه‌ای که برای شما وجود دارد، کارت صدای MOTU UltraLite-mk4 می‌باشد. این دستگاه دارای 18 ورودی و 22 خروجی می‌باشد و به نسبت سایز بدنه کوچکی که دارد، آپشن‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد.

درایورهای تعبیه شده در این مدل مطابق با آخرین تکنولوژی طراحی شده‌ و میزان تاخیر در دریافت و پردازش سیگنال‌ها را به صفر رسانده‌اند و صدایی بی‌نظیر با کیفیت 24-bit/192kHz ارائه می‌دهند که سطح رکورد شما را چندین مرحله بالا می‌برد. طراحی این کارت صدا به‌گونه‌ای است که مشابه کنسول یک میکسر عمل می‌کند و دارای 48 کانال ، 12 باس استریویی و یک DSP بسیار پرقدرت می‌باشد. به علاوه با وجود یک پردازشگر حرفه‌ای 32 بیتی، به افکت‌های صوتی کلاسیک و متنوعی دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید به صورت وایرلس، از طریق تلفن‌های همراه یا کامپیوتر، تنظیمات کارت صدای MOTU UltraLite-mk4 USB را انجام دهید.

کارت صدای Apogee Duet

اگر می‌خواهید کارت صدایی داشته باشید که در ساخت آن از مبدل‌هایی بسیار حرفه‌ای D/A (دیجیتال به آنالوگ) و A/D (آنالوگ به دیجیتال) استفاده شده و پری‌امپ‌های بسیار قدرتمندی مطابق با آخرین تکنولوژی دارد و با این حال در اندازه بدنه‌ای بسیار کوچک ساخته شده است، حتما کارت صدای Apogee Duet راامتحان کنید.

این کارت صدا دارای طراحی ویژه و منحصر به فردی است که نه تنها از لحاظ زیبایی، جلوه بسیار خاصی دارد بلکه حمل کردن آن بسیار آسان است و فضای فوق‌العاده اندکی را اشغال می‌کند که آسودگی خاطر شما را به دنبال خواهد داشت. این کارت صدای فوق‌العاده کوچک، دارای 2 ورودی و 4 خروجی، اتصال iOS/USB و مبدل‌های Apogee با کیفیت 24-bit/192kHz می‌باشد. تمام این امکانات در بدنه‌ای با تکنولوژی OLED قرار گرفته‌اند و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید سیگنال‌های ورودی و خروجی را مانیتور کنید.

از دیگر آپشن‌های کاربردی که در اختیار خواهید داشت، می‌توان به input status، قابلیت muting، phantom-power switching و غیره اشاره کرد. Apogee Duet کارت صدایی بسیار منحصر به فرد می‌باشد که می‌تواند همراه بسیار خوبی برای تمام موزیسین‌ها و آهنگسازان باشد.

بهترین کارت صداهای سال 2019

بهترین کارت صداهای سال 2019

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صداهای تاندربولت

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای Universal Audio Arrow

اگر می‌خواهید برای اولین بار یکی از محصولات برند Universal Audio را استفاده کنید، اما هنوز نمی‌دانید که باید کدام مدل را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما، کارت صدای Universal Audio Arrow می‌باشد. تمامی محصولات Universal Audio صدایی به شما ارائه می‌دهند که از لحاظ کیفیت و جنسی که دارند، کاملا منحصر به فرد و یکتا هستند. کارت صدای Universal Audio Arrow نیز به مبدل‌های پیشرفته D/A و A/D در سطح جهانی و پری‌امپ‌های میکروفونِ Unison مجهز شده‌اند تا این صدا را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین با خرید این کارت صدا به پلاگین‌های UAD-Powered که مخصوص همین کمپانی می‌باشند، دسترسی خواهید داشت که می‌توان گفت شاید بهترین نرم‌ افزاری می‌باشد که تا به حال وجود داشته است. شما می‌توانید این پلاگین‌ها را چه به هنگام ضبط به ‌طور مستقیم، و چه زمانی که mix می‌کنید، به کار برید. همچنین امکانات دیگری همچون یک عدد پری‌امپ داخلی برای میکروفون، کمپرسور، EQ، reverb و غیره در دسترس شما قرار می‌گیرند. به‌علاوه با اتصال تاندربولت، ‌به معنای واقعی می‌توانید هر فرکانس و هر صدایی را بدون ذره‌ای تاخیر ضبط بگیرید. این مدل برای کسانی که می‌خواهند ضبط ‌های خود را از طریق موبایل انجام دهند، گزینه‌ای بسیار مناسب می‌باشد.

کارت صدای Universal Audio Apollo Twin MkII

کارت صدای Universal Audio Apollo Twin MkII با طراحی بی‌نظیری که دارد یکی دیگر از محصولات شگفت انگیز و خاص از کمپانی Universal Audio می‌باشد که با اتصال تاندربولت به کامپیوتر متصل می‌گردد. این کارت صدا مجهز به 10 ورودی و 6 خروجی است که شامل دو ورودی برای میکروفون، دو پری‌امپ Unison، یک ورودی Optical، تاخیر بسیار نامحسوس در انتقال سیگنال‌ها می‌باشد و صدایی با کیفیت 24-bit/192kHz ارائه می‌دهد.

همچنین یک جفت پردازشگر حرفه‌ای SHARC در این دستگاه تعبیه شده که از این طریق قادر خواهید بود تا با استفاده از کارت صدای Apollo Twin MkII، توسط نرم‌افزارها و پلاگین‌های مختص به رکورد صدا به‌طور همزمان هم ضبط بگیرید و هم رکورد خود را میکس کنید. مجموعه‌ای از تجهیزات و اجزای حرفه‌ای همچون کمپرسور معروف LA-2A،‌ 1176LN، Pultec EQP-1A، Softube Amp Room Essentials، پری‌امپ 610-B Tube و EQ،‌ RealVerb Pro Custom Room Modeler و غیره در ساخت این کارت صدا استفاده‌ شده‌اند. همچنین این کارت صدا دارای قابلیت اتصال به چهار کارت صدای Apollo دیگر می‌باشد که از این طریق قادر خواهید بود تا سیستم صوتی خود را به شیوه‌ای حرفه‌ای تر ارتقا دهید.

بهترین کارت صداهای سال 2019
بهترین کارت صداهای سال 2019
بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای Apogee Ensemble

این سری از کارت صدای آپوجی برای موزیسین و تکنسین‌هایی که بطور حرفه‌ای و تخصصی در زمینه ضبط فعالیت می‌کنند، گزینه‌ای بسیار پیشرفته می‌باشد. کارت صدای Apogee Ensemble دارای 30 ورودی و 34 خروجی می‌باشد که قادر است صدایی با کیفیت 24-bit/192kHz ارائه دهد و از این رو جای هیچگونه شک و تردیدی در کارایی و کیفیت بی‌نظیرش باقی نگذارد. Apogee Ensemble قادر است تا جریان سیگنالی 32 بیتی را به ‌طور مستقیم از نرم‌افزار DAW دریافت کند.

از طرفی با وجود یک مبدل دیجیتال به آنالوگ D/A از نوع ESS Sabre32 Hyperstream کمترین میزان نویز و دیستورشن‌ هارمونیک را تولید می‌کند و داینامیک رنج بسیار گسترده‌ای دارد که همگی باعث شده تا این کارت صدا یکی از مرغوب ‌ترین و با کیفیت ترین صدایی را که می‌توان انتظار داشت تولید کند.

کارت صدای Apogee Ensemble دارای 8 پری‌امپ برای میکروفون، ورودی و خروجی‌های Optical دوبل (در مجموع 16 کانال)، ورودی و خروجی S/PDIF، ورودی و خروجی word clock و دو پورت تاندربولت می‌باشد و این قابلیت را دارد که به یک کارت صدای Ensemble دیگر متصل شود و تمامی امکانات را به‌طور کامل و مجهز در اختیار شما قرار دهد.

کارت صدای Apogee Symphony I/O Mk II

کمپانی Apogee حاصل 30 سال تجربه و تحقیقات خود را در عرصه ساخت کارت صداهای متنوع، در قالب مجموعه‌ای کاملی و مجهز کارت صدای Symphony I/O Mk II در اختیار کاربران قرار داده است. این کارت صدا به پیشرفته ترین مبدل A/D و D/A ساخت همین برند، مجهز شده است که در کمترین حد ممکن برای انتقال دیتا تاخیر دارد. همچنین یک صفحه نمایش لمسی روی پنل جلویی این کارت صدا تعبیه شده که عملکردی بسیار آسان دارد و کار کردن با آن ساده می‌باشد.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای Apogee Symphony I/O Mk II به معنای واقعی پیشرفته است و بر طبق آخرین تکنولوژی‌های روز طراحی و ساخته شده است که امروزه در اکثر استودیوهای تخصصی ضبط در سراسر جهان خود نمایی می‌کند. اگر شما هم از دسته رقبایی هستید که قصد دارید به امتیازی برابر با این استودیوها برسید، قطعا باید این کارت صدا را در میان تجهیزات استودیویی خود اضافه کنید.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای RME Fireface UFX PLUS

کارت صدای RME Fireface UFX PLUS به تمامی امکانات نسل قبلی خود به انضمام یک ورودی و خروجی MADI، DSP پیشرفته و اتصال تاندربولت با تاخیری در حد صفر، مجهز شده است. این کارت صدا با داشتن مبدل‌های بسیار حرفه‌ای A/D و D/A و مدار آنالوگ بهینه شده I/O می‌تواند به ‌طور باور نکردنی صدایی بی‌نظیر، شفاف و تمیز ارائه دهد.

در این دستگاه از چهار پری‌ آمپ فوق‌ العاده حرفه‌ای و به‌ روز شده برای میکروفون استفاده شده‌ است. این امپ با بیش‌ترین میزان ورودی سیگنال به میزان +18dBu و گین 75dB قادر است با بالاترین دقت و ظرافت ممکن، از هر صدایی ضبط بگیرد. همچنین با کیفیتی که پورت DURec ارائه می‌کند، این دستگاه قادر است از 76 کانال به‌ طور همزمان ضبط بگیرد و سیگنال‌ها را به یک thumb drive انتقال دهد. هر موزیسینی که در استودیو خانگی فعالیت دارد،‌ قطعا با کارکردن توسط این کارت صدا، بسیار لذت خواهد برد.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای Lynx Aurora (n) 32-TB

کارت صدای Lynx Aurora (n) 32-TB به یک مبدل AD/DA بسیار معروف و حرفه‌ای مجهز شده است که تا حد بسیار زیادی تاخیر را به صفر می‌رساند و یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای استفاده در استودیوهای خانگی می‌باشد. کنترلرهایی که رو پنل جلویی دستگاه قرار گرفته‌اند در کنار یک اسکرین TFT LCD، عملکردی آسان به این دستگاه بخشیده‌اند که کارکردن با آن را بسیار ساده نموده است. این دستگاه دارای کانکتورهای word clock و اتصال تاندربولت می‌باشد که داینامیک رنج دستگاه را ماکسیمم کرده‌اند.

بهترین کارت صداهای سال 2019

همچنین دو خروجی پیشرفته برای هدفون روی دستگاه قرار گرفته شده که امکان مانیتورینگ به‌ طور مستقیم را در اختیار شما می‌گذارد. پردازشگرهایی که در ساخت این دستگاه استفاده شده اند مطابق با تکنولوژی پیشرفته Hilo می‌باشند که از ایجاد نویز جلوگیری می‌کنند و تقریبا هیچ ‌distotion ندارند. حتی می‌توانید که از 32 کانال ضبط بگیرید و آن‌ها روی یک کارت microSD ذخیره کنید. اگر شما نیز طرفدار مبدل‌های AD/DA از برند Lynx هستید، نباید در انتخاب این دستگاه شک کنید.

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای PreSonus Quantum 4848

از نظر بسیاری از متخصصین، کارت صدای PreSonus Quantum 4848 بهترین کارت صدایی می‌باشد که تا به حال وجود داشته است. این دستگاه دارای 48 کانال می‌باشد و برای استفاده در کنار یک کنسول و یا patchbay بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد. Quantum 4848 مجهز به مبدل‌های بسیار حرفه‌ای AD/DA می‌باشد که شفاف ترین و تمیزترین صدای ممکن را دارد و داینامیک رنجی فوق‌العاده به میزان 120dB ایجاد می‌کند. به دلیل وجود رابط‌های ADAT دوتایی و دو پورت تاندروبولت، می‌توانید این دستگاه را به چهار کارت صدای دیگر متصل کنید و از یک ترکیب شگفت انگیز 192 کانال لذت ببرید.

اگر به دنبال کارت صدایی هستید که تعداد فروانی ورودی و خروجی در اختیار شما قرار دهد، بدون شک Quantum 4848 کمک بزرگی برای شما خواهد بود.

کارت صدای Slate Digital VRS8

اگر طرفدار میکروفون و پری‌امپ‌های مدل VMS-ONE از برند Slate هستید،‌ پیشنهاد ما برای شما کارت صدای Slate Digital VRS8 می‌باشد که در ساخت آن از 8 پری‌امپ فوق حرفه‌ای از مدل VMS-ONE استفاده شده است. کارت صدای VRS8 صدایی مشابه با صدای میکروفون‌ها و امپ‌های کلاسیک را ارائه می‌دهد وبه کنترلرهای متعددی مجهز شده‌ که مدیریت و تنظیم صدا را به هنگام ضبط، چندین برابر آسان می‌کند.

اما فقط پری‌امپ‌های این کارت صدا نیستند که توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند. Slate Digital VRS8 یک کارت صدای تاندربولت با بدنه‌ای بسیار مستحکم و قوی می‌باشد که در ساخت آن از آخرین نسل مبدل‌های AKM مطابق با آخرین تکنولوژی روز،‌استفاده شده است. این دستگاه تاخیر فوق‌العاده ناچیز، حتی کمتر از 1میلی‌ ثانیه دارد و در داخل آن monitor switching تعبیه شده است.

کارت صدای Slate Digital VRS8 دارای چندین ورودی برای اتصال تجهیزات دیگر به دستگاه، خروجی‌هایی برای اتصال هدفون، ورودی و خروجی word clock، ورودی و خروجی MIDI می‌باشد. اگر در کنار این کارت صدا، از یک میکروفون slate نیز استفاده کنید مطمئن باشید که به مجموعه بی‌شماری از صداهای استودیویی کلاسیک دسترسی خواهید داشت. این روش، بهترین راهی است که می‌تواند صدایی فوق‌العاده با کیفیت و بی‌نظیر در اختیار شما قرار دهد.

بهترین کارت صداهای سال 2019

بهترین کارت صداهای سال 2019

بهترین کارت صداهای سال 2019

کارت صدای Universal Audio Apollo x8p

سری کارت صداهای Apollo از کمپانی Universal Audio همواره جزء پرفروش ‌ترین کارت‌ صداهای موجود در بازار به شمار می‌آیند. اما آخرین مدل از این سری یعنی Universal Audio Apollo x8p حتی رکورد فروش مدل‌های قبلی در نسل خود را نیز شکانده است. کارت صدای Apollo x8p محبوب ترین محصول کمپانی Universal Audio می‌باشد و به 8 پری‌امپ Unison مجهز گردیده که از برترین پری‌امپ‌های صنعت صوت در چند سال اخیر بوده است.

به علاوه این دستگاه دارای امکانات بی‌نظیری همچون عالی ترین مبدل‌های AD/DA،‌ آپشن Dual Crystal clocking که صدایی با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد می‌کند، قابلیت پوشش ‌دهی سیستم صوتی 7.1 surround، تنظیم خروجی‌ها تا +24dBu، talkback داخلی می‌باشد. کارت صدای Apollo x8p تاخیری کمتر از 2 میلی ثانیه دارد و از طریق تاندربولت 3،‌ می‌تواند به دستگاه‌های دیگر متصل شود و سیستم صوتی شما را ارتقا دهد. این کارت صدا به یک پردازشگر 6 هسته‌ای HEXA Coreبسیار قدرتمند مجهز شده که به‌طور همزمان در رکورد و میکس، امکان پردازش UAD را در دسترس شما قرار می‌دهد.

این دستگاه دارای پلاگین‌های زیر می‌باشد:

  • UA 610-B Tube Preamp and EQ
  • Marshall Plexi Classic Amplifier
  • Fairchild 670 (Legacy)
  • Teletronix LA-2A Classic Leveling Amplifier (Legacy)
  • 1176SE Classic Limiting Amplifiers (Legacy)
  • 1176 LN Classic Limiting Amplifiers (Legacy)
  • Pultec Pro Equalizers (Legacy)
  • Ampeg SVT-VR Classic Bass Amp
  • Precision Mix Rack Collection
  • UA Precision Enhancer Hz
  • Raw Distortion
  • RealVerb Pro

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران