خانه اخبار بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

توسط داور ملودی
946 بازدید
بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

غلبه کردن به احساسات به هنگام نوازندگی گیتار و ضبط آن کمی مشکل است، به همین علت شما به یک کارت صدا برای رکورد نیاز دارید. اگر تا کنون لیست راهنمای خرید کارت صدا را در بلاگ داور ملودی چک کرده باشید پس می‌دانید تقریباً به اندازه تعداد گیتارها، حق انتخاب برای کارت صدا وجود دارد. کارت صداهایی وجود دارند که همه انواع اپلیکیشن‌های خاص را هدف گرفتند. بیایید به بعضی از محبوب‌ترین کارت صداهای طراحی شده برای به حد کمال رساندن تجربه ضبط گیتار شما نگاهی بیاندازیم و با بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار آشنا شویم.

 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

چه چیزی یک کارت صدا را برای گیتار ایده‌آل می‌کند؟

همانطور که می‌دانید، یک رابط صدا دستگاهی است که سیگنال‌های صدای آنالوگ را به یک فرمت دیجیتالی که شما می‌توانید بر کامپیوتر خود ضبط کنید تبدیل می‌کند. پس چه چیزی یک رابط صدای گیتار را متمایز می‌کند؟

مهم تر از همه، شما به یک ورودی اینسترومنت با کیفیت بالا برای گیتار الکتریک، الکترو آکوستیک و یا گیتار Bass و همچنین خروجی‌هایی برای اسپیکر مانیتورینگ استودیویی و یا هدفون دارید. در کارت صداهایی که معمولا برای گیتار استفاده می‌شود، تعداد ورودی و خروجی‌ها را کمتر در نظر می‌گیرند تا قابل حمل باشند.

بیایید نگاهی بیاندازیم به تعدادی از بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار که به خوبی به کار میایند. چه شما تازه کار باشید در صنعت ضبط و یا یک کهنه کار، به دنبال یک راه حل بهینه شده مختصر و محکم برای ضبط آلات موسیقی هستید.

کارت صدا IK Multimedia Axe I/O Solo + AmpliTube 5 Bundle

کارت صدا IK Multimedia Axe I/O Solo از محصولات تولید شده توسط کمپانی IK Multimedia است که مجهز شده به مدارهای پیشرفته می‌باشدو این مدارها به منظور بهینه ساختن صدای گیتار الکتریک و یا گیتارBass شما طراحی شده‌اند. سه مدل ورودی که هر کدام بهبود یافته برای یک اپلیکیشن خاص: PURE برای عملکرد کاملا شفاف، JFET برای بافر ورودی کلاس A برای افزودن هارمونی و ACTIVE که به طور خاصی بهینه شده برای ادوات با پیکاپ‌های فعال.

کنترل مقاومت ظاهری (impedance) Z-TONE به شما اجازه تنظیم کردن چگونگی پاسخ‌های ورودی به پیکاپ را می‌دهد. بالاتر از همه، Axe I/O Solo یک خروجی برای سطح ساز، برای تقویت دوباره با یک آمپلی فایر واقعی. این بسته شامل IK Multimedia’s acclaimed AmpliTube 5 amp و نرم‌افزار تغییر افکت‌ها است.

 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار
 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

کارت صدا IK Multimedia iRig HD 2

اگر شما به دنبال یک راه حل کارآمد و مختصر هستید، پس ساده‌تر از کارت صدا IK Multimedia iRig HD 2 پیدا نخواهید کرد. این کارت صدا یک ورودی 4/1 اینچی برای ورودی ساز و یک خروجی 4/1 اینچی و همچنین یک خروجی هدفون می‌باشد.

کارت صدا iRig HD 2 سازگار با سیستم عامل‌های iOS ، Mac و Win می‌باشد، همچنین کسانی که می‌خواهند بر روی iPhone و iPad خود ضبط کنند دسترسی رایگان دانلود از AmpliTube برای iOS را دارند.

کارت صدا Focusrite Scarlett 2i2 3rd Gen

کارت صدا جمع و جور Scarlett 2i2 3rd Gen به شما همه امکاناتی را که برای ضبط گیتار الکتریک و گیتار باس خود نیاز دارید را به شما میدهد. شما تمام ورودی‌هایی که برای اتصال میکروفون یا هر دستگاه دیگری را بر روی این کارت صدا دارید.

کارت صدا Scarlett 2i2 3rd Gen جای کمی می‌گیرد و تغذیه برق آن از طریق USB است . کارت صدا Scarlett 2i2 3rd Gen شامل نرم‌افزار Ableton Live Lite and Pro Tools | First recording است در نتیجه شما می‌توانید بلافاصله شروع به ضبط کنید.

 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار
 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

کارت صدا Audient iD4

Audient iD4 قصد دارد صدای بزرگ کنسول (میکسر) استودیویی این کمپانی را در یک کارت صدا کوچک شما به ارمغان بیاورد. با یک پری امپ میکروفون Audient console ویک ورودی ساز JFET برای ضبط هارمونی‌های غنی گیتار انتخاب مناسبی در رنج قیمتی خود می‌باشد. این کارت صدا به صورت پرتابل بوده و با سیستم عامل‌های iOS و همچنین Mac یا PC سازگار است.

کارت صدا Universal Audio Apollo Twin MKII DUO

علیرغم اندازه کوچک خود، کارت صدا Apollo Twin MKII DUO ، دارای پری امپ‌های تحسین شده این کمپانی می‌باشد و در کنار پردازنده‌های SHARC و مدارهای آنالوگ با کیفیت انتخاب بسیاری از موزیسین‌ها می‌باشد. چند دلیل باعث می‌شود کارت صدا Apollo Twin برای گیتاریست‌ها انتخاب مناسبی باشد.

ورودی‌های با کیفیت با امپدانس مناسب برای ساز و ثانیاً پردازنده DSP، که دنیای قدرتمند و خلاقانه پلاگین‌های UAD Powered را در اختیار شما می‌گذارد. Apollo Twin دارای بسته Realtime Analog Classics Plugin است، که شامل بهترین شبیه‌سازی از امپ‌های Marshall Plexi و Ampeg SVT VR می‌باشد.

به لطف پردازنده DSP، می‌توانید با تاخیر فوق‌العاده کم، گیتار خود را با پلاگین‌های UAD ضبط و کنترل کنید. اگر با سیستم عامل Mac کار می‌کنید، می‌توانید به LUNA، نرم‌افزار DAW رایگان Universal Audio دسترسی پیدا کنید. اساساً، شما دارای یک رابط صدای خارق‌العاده و در کنار پلاگین‌های شبیه‌سازی شده قدرتمندی هستید.

 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار
 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

کارت صدا Apogee Jam+

یکی از کوچکترین کارت صداهای موجود در این لیست، کارت صدا Apogee Jam با کیفیت صدای تحسین برانگیز با یک طراحی فوق‌العاده می‌باشد، که برای گیتاریست‌های بسیار فعال عالی است. این کارت صدا دارای یک حالت Overdrive است که سیگنال شما را بهبود می بخشد.

همچنین در کنار نرم‌افزار Amp-Modeling و یک کنترل Output Blend برای نظارت بدون تاخیر بر روی سیگنال‌ها، انتخاب مناسبی برای گیتاریست‌ها است. این کارت صدا سازگار با سیستم عامل‌های Mac، PC یا iOS می‌باشد. Apogee Jam یک راه حل هوشمندانه برای هر گیتاریستی است که قصد ضبط کارهای خود را دارد.

کارت صدا Audient Sono

علی رغم ورودی‌ها و خروجی‌های بیشتر نسبت به رابط‌های موجود در این لیست، کارت صدا Audient Sono موفق به جای‌گذاری تعداد زیادی از قابلیت‌ها در اندازه کوچک شده است.

 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار
 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

کارت صدا BOSS GT-001

این کمپانی مدت هاست که با آمپلی فایر و مدل‌سازی افکت‌های خود نوآوری می‌کند و کارت صدا BOSS GT 001 آخرین مدل‌های آمپ COSM، افکت‌های MDP و موارد دیگر را در یک کارت صدا قابل حمل جای داده است. کارت صدا BOSS GT 001 همچنین دارای تبدیل MIDI تعبیه شده در گیتار است، که به شما این امکان را می‌دهد به جای استفاده از صفحه کلید MIDI، مستقیماً از گیتار یا Bass خود سازهای مجازی بنوازید.

کارت صدا IK Multimedia iRig Stomp I/O

IK Multimedia iRig Stomp I/O یک کارت صدا همه جانبه را ارائه می‌دهد که بیشتر شبیه کار با پدال چند افکته است، حتی دارای پدال تعبیه شده داخلی برای کنترل پدال‌های مجازی و سایر جلوه‌ها است. کارت صدا IK Multimedia iRig Stomp I/Oبرای یک تجربه ضبط گیتار عالی طراحی شده است.

همچنین این دستگاه دارای یک پری امپ با قدرت فانتوم برای ضبط با میکروفون است و مناسب برای استودیوهای کوچک خانگی می‌باشد. کارت صدا iRig Stomp I/O آماده کار با دستگاه‌های Mac، PC یا iOS است. کارت صدا iRig Stomp I/O سازگار شده با مجموعه‌ای از راه حل‌های نرم‌افزاری از مجموعه نرم‌افزار IK Multimedia’s AmpliTube 4 و T RackS می‌باشد.

 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار
 بهترین کارت صداهای پرتابل برای رکورد گیتار

کارت صدا MOTU MicroBook IIc

یک رابط صوتی قابل حمل با ارزش بالایی است که فقط مختص به گیتاریست‌ها نیست. یک انتخاب هوشمند از ورودی‌های میکروفون و Line Levelو خروجی‌های هدفون و میکس از طریق نرم‌افزار CueMix FX، آن را به یک راه حل عالی برای استودیوهای خانگی تبدیل کرده است.

MOTU MicroBook IIc مجهز به پردازنده‌ی DSP است تا فشرده سازی عالی صدا EQ را در نرم‌افزار CueMix FX اعمال کند و تمام رکورد شما را با کیفیت صدای تحسین شده MOTU ضبط می‌کند.

کارت صدا MicroBook IIc دارای نرم‌افزار AudioDesk DAW برای Mac یا PC شما است و با دستگاه‌های iOS برای ضبط سیار سازگار است اگر معمولا گیتار یا Bass را ضبط می‌کنید و می‌خواهید قابلیت انعطاف برای ضبط میکروفون‌ها و منابع Line Level نیز داشته باشید، رابط صوتی MOTU MicroBook IIc به خوبی به شما کمک خواهد کرد.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران