خانه نکته ها و ترفندها تاثیر کیفیت هدفون در اجرا

تاثیر کیفیت هدفون در اجرا

توسط داور ملودی
394 بازدید
تاثیر کیفیت هدفون در اجرا

کیفیت هدفون چه تاثیری بر روی اجرا دارد؟

در خصوص تاثیر کیفیت هدفون در اجرا باید گفت هدفون ها روی کیفیت اجرا اثر به سزایی دارند. اگر تجربه کافی در کار کردن با وکالیست ها داشته باشید، متوجه خواهید شد که آنها به میزان زیادی نسبت به صدایی که از گوشی های خود می شنوند واکنش نشان می دهند. عموما خواننده ها ترجیح می دهند به هنگام ضبط دنیای متفاوتی را تجربه کنند.

تاثیر کیفیت هدفون در اجرا

اما اتفاقی که آنها نمی پسندند این است که بازگشت صدای خود را در محیط بشنوند. در این صورت باید زمان زیادی را صرف قرار دادن ریورب و حتی کامپرشن در هدفون کنید.

اکثر صداگذاران در کار کردن با هدفون های میکس کلافه و بی صبر می شوند.

زمان کافی برای مانیتور میکس قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که دقیقا همان صدایی را مانیتور می کنید که از ابتدا شنیده می شود. کورکورانه پرواز نکنید!

تاثیر کیفیت هدفون در اجرا

ممکن است که یک خواننده نداند و متوجه نباشد، اما داشتن یک هدفون مناسب می تواند آنها را به دنیای خیالی مورد نظرشان ببرد.
اگر هدفونی نامناسب در اختیار آنها بگذارید که صدایی بی کیفیتی را انتقال می دهد، قطعا نباید انتظار یک اجرای بی نقص را داشته باشید. به عنوان یک متخصص صدا نباید تنها در مورد میکروفون، پری آمپ و کمپرسور نگران باشید، بلکه لازم است تا در مورد میزان راحتی وکالیست هم فکری بکنید. نه تنها این راحتی حاصل میزان راحت بودن خواننده به هنگام قرار دادن هدفون روی گوش هاست، بلکه این موضوع که وکالیست در شنیدن صداها چقدر احساس آرامش می کند هم امری تاثیر گذار است.

تاثیر کیفیت هدفون در اجرا

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران