خانه جدیدترین محصولات کارت صدا MOTU UltraLite MK4

کارت صدا MOTU UltraLite MK4

توسط Davarmelody
431 بازدید
کارت صدا MOTU UltraLite MK4

پرقدرت‌ ترین کارت صدا در سری UltraLite

کارت صدا MOTU UltraLite MK4 دارای 18 ورودی و 22 خروجی می‌باشد و به نسبت سایز بدنه کوچکی که دارد، آپشن‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد. درایورهای تعبیه شده در این مدل از کارت صداهای MOTU مطابق با آخرین تکنولوژی طراحی شده‌ و میزان تاخیر در دریافت و پردازش سیگنال‌ها را به صفر رسانده‌اند و صدایی بی‌نظیر با کیفیت 24-bit/192kHz ارائه می‌دهند که سطح رکورد شما را چندین مرحله بالا می‌برد. طراحی این کارت صدا به ‌گونه‌ای است که مشابه کنسول یک میکسر عمل می‌کند و دارای 48 کانال ، 12 باس استریویی و یک DSP بسیار پرقدرت می‌باشد.

کارت صدا MOTU UltraLite MK4

از طریق آپشن Martrix Routing می‌توانید سیگنال‌های ورودی را با سیگنال‌های خروجی یکی کنید یا چندین ورودی را بطور جداگانه به مقصدهای متفاوت بفرستید. به علاوه با وجود یک پردازشگر حرفه‌ای 32 بیتی، به افکت‌های صوتی کلاسیک و متنوعی دسترسی خواهید داشت.

همچنین تنظیمات کارت صدا MOTU UltraLite-mk4 را می‌توان به صورت وایرلس، از طریق تلفن‌های همراه یا کامپیوتر انجام داد. به همین دلیل است که برای ضبط‌هایی که توسط موبایل انجام می‌شوند، این مدل گزینه‌ای بسیار مناسب به حساب می‌آید.

کارت صدا MOTU UltraLite MK4

روتینگ پرقدرت داخلی و افکت‌های متنوع

با وجود افکت‌های گوناگون و روتینگِ DSP، جریان سیگنال‌ها با کیفیتی بی‌نظیر از طریق هدفون شنیده می‌شوند و دیگر به استفاده از کامپیوتر احتیاج نخواهید داشت. این افکت‌ها شامل British EQ، compression و reverb کلاسیک هستند. یک کمپرسور معروف و حرفه‌ای به نام LA-2A برای این کارت صدا درنظر گرفته شده که بطور خودکار میزان gain را کنترل می‌کند.

از طریق افکت‌ها می‌توانید به ‌راحتی میکس‌های جذابی بسازید و میکس مانیتور شده را بدون تغییر نگه دارید. البته اگر از ابتدا به‌ هنگام ضبط، روی سیگنال‌های ورودی تغییراتی انجام دهید، دیگر نیازی نیست تا بعد از ضبط از طریق CPU روی رکورد افکت ‌گذاری کنید. بعلاوه چندین ویژگی دیگر برای این کارت صدا در نظر گرفته شده که می‌توان به یک صفحه نمایش FFT اشاره کرد که روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شده است. spectrogram، oscilloscope، X-Y plot و phase analyzer از دیگر امکانات این کارت صدا می‌باشند.

امکانات روتینگ همه‌ جانبه و کیفیت صدای بی‌نظیر

یکی از دلایلی که باعث شده تا کارت صدای UltraLite-mk4 از برند MOTU محبوبیت فراوانی میان کاربران به‌ دست آورد این است که جدا از کیفیت صدای بسیار عالی و رضایت ‌بخشی که ارائه می‌دهد، کاربرد‌های فراوانی دارد و تقریبا در هر زمینه ‌ای، آپشنی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. با داشتن این کارت صدا، به راحتی می‌توانید صدایی بی‌نظیر با کیفیت 24-bit/192kHz را بدون ذره‌ای تاخیر دریافت کنید و ضبط بگیرید. کارت صدای MOTU UltraLite-mk4 مجهز به دو ورودی کومبو mic/line/hi-Z، شش ورودی line-level، 10 خروجی ‌آنالوگ، یک خروجی هدفون، S/PDIF و ADAT می‌باشد و در مجموع 18 ورودی و 22 خروجی دارد. بهترین امکانی که با خرید کارت صدای UltraLite-mk4 دریافت می‌کنید، DSP این دستگاه است که به تنهایی و بدون ذره‌ای تاخیر سیگنال‌ها را پردازش می‌کند و دیگر نیازی پردازش روی کامپیوتر نخواهید داشت.

کارت صدا MOTU UltraLite MK4

بهترین کارت صدا برای ضبط از طریق موبایل

کارت صدا MOTU UltraLite MK4

کارت صدای MOTU UltraLite-mk4 برای میکس از طریق تلفن همراه نیز بسیار عالی و مناسب می‌باشد. اگر در کنار کارت صدا،‌ از گوشی هوشمند خود استفاده کنید کاملا از امکاناتی برخوردار خواهید بود که یک میکسر معمولی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید از طریق کامپیوتر و لپ‌تاپ،‌ تلفن همراه یا تبلت و یا از طریق اتصال Wi-Fi روی دیگر دستگاه‌ها،‌ تنظیمات DSP را کنترل کنید.

کارت صدا MOTU UltraLite MK4

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران