خانه جدیدترین محصولات چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK

چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK

توسط Davarmelody
726 بازدید
چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK

اسپیکر مانیتورهای استودیویی ROKIT G4

تا به امروز بیش از 25 سال است که عموم کاربران در صنعت موسیقی و پروژه‌های استودیویی در سرتاسر جهان، KRK را به عنوان یکی از معروف ترین و حرفه‌ای ترین کمپانی‌ها در ساخت و تولید اسپیکرهای مانیتورینگ می‌شناسند. محصولات این کمپانی همگی از پیشرفته‌ترین اسپیکرهایی به شمار می‌آیند که در زمینه میکس و مسترینگ هوشمندانه‌ترین گزینه‌ای هستند تا موفقیت‌های بسیاری برای شما به‌دست آورند. از همان ابتدا که کمپانی KRK، سری اسپیکر مانیتورهای ROKIT را معرفی و در بازار عرضه کرد، این محصول توانست رتبه اول در لیست پرفروش‌ترین اسپیکرهای استودیویی را نصیب خود کند. حال چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK یعنی ROKIT G4 که به تازگی وارد بازار شده است، به‌طور کامل دارای طراحی جدیدی می‌باشد که فرای تصوراتی که از نسل‌های قبلی در ذهن همه ما مانده، امکاناتی ارائه می‌دهد که همه را شگفت‌زده کرده است.

محیطی که در آن روی پروژه خود کار می‌کنید، حال اگر قرار است که ضبط بگیرید یا موزیکتان را میکس و مستر کنید، باید تحت شرایط به‌خصوصی و کاملا حرفه‌ای مجهز شده باشد تا در این حالت قادر باشید تا صدایی را که انتظار دارید، بی کم و کاست به گوش شنوندگان خود برسانید. مانیتورهای استودیویی ROKIT G4 با اکولایزر گرافیکی که توسط یک دی اس پی حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود، به همراه 25 آپشن متنوع دیگر باگ‌های آکوستیکی محیط را از بین می‌برند و کارایی فراوانی در استودیو در اختیار شما قرار می‌دهند.

اکولایزر پیشرفته با دی اس پی مدرن و صفحه نمایش LCD برای کارایی بیشتر

LCD حرفه‌ای برای نمایش روند EQ: اکولایزر گرافیکی که توسط یک دی اس پی درایو راه‌اندازی می‌شود به همراه 25 آپشن دیگری که ارائه می‌کند، نه تنها به شرایط آکوستیکی محیط کمک می‌کند و وضعیت را ارتقا می‌بخشد بلکه کارایی مانیتور را در تجهیزات صوتی بالا می‌برد. تنظیمات اولیه‌ای که روی اسپیکر درنظر گرفته شده است، تقریبا برای استفاده در شرایط متفاوتی کاربرد دارد، با این حال شما می‌تواند با استفاده از presetهای low، mid و high در شرایط متفاوت آکوستیکی در هر محیطی، کمبود‌ها و مشکلاتی که در پخش صدا خواهید داشت را جبران کنید.

چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK

کاربرد دیگری که اکولایزر گرافیکی در اختیار شما می‌گذارد، این است که قادرید تا برای آهنگسازی و میکس موزیک از حالت‌های مجزا و به‌خصوصی از EQ استفاده کنید. به علاوه، اپلیکیشن بسیار پرکاربرد و فوق حرفه‌ای KRK Audio Tools App نیز در Google Play و در iOS App Stores در اختیار کاربران قرار داده شده است، به عنوان مثال می‌توانید محل قرار گیری اسپیکر مانیتور و یا میزان همخوانی دستگاه با موزیک و دیگر تجهیزات صوتی در سیستم استودیو، میزان و همچنین تنظیمات کراس اوور را در کنار تنظیمات اکولایزر تحت کنترل خود داشته باشید.

چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK

یک ووفر مطابق با آخرین تکنولوژی و توئیتری از جنس Kevlar

درایور تعبیه شده در این دستگاه در هر بازه فرکانسی قادر است صدا را همانگونه که هست به گوش شما برساند و به کیفیت آن آسیبی وارد نکند. در همین‌ حال این درایورها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که از خستگی گوش‌ها در طولانی مدت جلوگیری می‌کنند و صدایی فوق‌العاده بالانس شده و متناسب با استاندارد گوش‌ها ارائه می‌دهند که شفافیت بالای آن لذت شنیدن را برای شما چندین برابر می‌کند.

با استفاده از تکنولوژی مشابه در مانیتورهای حرفه‌ای و محبوب سری V، درایورهای تعبیه شده در سری اسپیکر مانیتورهای جدید ROKIT G4 نیز دارای قدرت بالایی می‌باشند که در طراحی آن‌ها نسبت بسیار متعادلی بین وزن و قدرت هر یک رعایت شده است و high-end فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند.

چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK

طراحی علمی و پیشرفته محفظه اسپیکر

بدنه اسپیکر مانیتورهای ROKIT G4 دارای طراحی بسیار هوشمندانه‌ای بر پایه وقایع علمی می‌باشد که از متریالی مرغوب و با کیفیتی بالا در ساخت آن‌ها استفاده شده است. از این رو بدنه مانیتورهای استودیویی ROKIT G4 رزونانس بسیار کمی دارد. از طرفی آپشن جدید دیگری در ساخت بدنه این دستگاه استفاده شده و آن خروجی هوای باکس اسپیکر بسیار حرفه‌ای است که در جلوی بدنه قرار گرفته است. با وجود خروجی، دقت و ظرافت low-endاین دستگاه به طرز شگفت‌آوری بالا رفته و شفافیت و وضوح صدا چندین برابر شده است.

همچنین در نحوه قرار دادن این اسپیکر در فضای استودیو نیز انتخاب بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید بدون آنکه نگران باشید که دیوارهای روی کیفیت صدا خللی وارد کنند، اسپیکر را در فاصله کمی از آن‌ها قرار دهید. از طرفی دیگر، پدهایی با انسجام و فشردگی بالا در ساخت بدنه سری اسپیکرهای ROKIT G4 استفاده شده که لرزش دستگاه را در حین پخش صدا می‌گیرند و به شفافیت و وضوح صدا کمک فراوانی می‌کند. قطعات مکانیکی سیالی که در داخل بدنه این اسپیکرها قرار گرفته‌اند به‌طور کامل با دیگر عناصر هم‌خوانی دارند و تیون شده‌اند که در هر سطحی از صدا و هر ولومی، نسبت به فشار هوا مقاوم هستند و متناسب با حجم آن همواره قادرند تا شفافیت، وضوح و داینامیک رنج صدا را حفظ کنند و استریو ایمیجی سه بعدی ایجاد کنند.

چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK

آمپلی فایری ویژه به همراه لیمیتر

در سری اسپیکرهای ROKIT G4 یک آمپلی فایر Class D که با طراحی خاص و منحصر به فرد ساخته شده است، که به‌طور یکپارچه قدرت اسپیکر را تامین می‌کند و در حین اینکه دستگاه مشغول به ‌کار است از تولید گرما توسط درایورها جلوگیری کرده و اسپیکر را خنک نگه می‌دارد. یک لیمیتر Brickwall نیز داخل دستگاه تعبیه شده که زمانی که ولوم خیلی بالا باشد به ‌طور خودکار شروع به کار می‌کند. این لیمیتر در ماکزیمم سطح امپ کمک می‌کند تا بالانس و تعادل صدا همچنان حفظ شود و از طرفی از آسیب به اسپیکر جلوگیری کرده و داینامیکی گسترده‌تر ایجاد می‌کند.

با وجود چنین ویژگی‌ها و مجموعه گسترده‌ای از امکانات پیشرفته‌ای که چهارمین نسل از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی KRK ارائه می‌دهند، همچنان با قیمت مناسبی در بازار ارائه می‌شوند که رکورد پرفروش‌ترین اسپیکر‌های استودیویی را در بازار از آن خود کرده‌اند.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران