خانه جدیدترین محصولات راهنمای خرید کارت صدا موتو مدل 828es

راهنمای خرید کارت صدا موتو مدل 828es

توسط داور ملودی
625 بازدید
راهنمای خرید کارت صدا موتو مدل 828es

همه چیز درباره کارت صدا موتو Motu 828es

کارت صدای افسانه ای Motu 828es مجهز به مبدل دیجیتال به انالوگ ESS Sabre32 و نمایشگر رنگی Dual میباشد. این کارت صدا یک پخش صدای بکر با دامنه پویای ۱۲۳ دسی بل عالی را ارائه می کند. عملکرد ضبط این کارت صدا به همان اندازه چشمگیر هست که تاخیر بسیار پائین انتقال سیگنال آن با 1.6 میلی ثانیه در ۹۶ کیلوهرتز دارای یک بسته فوق العاده از ورودی و خروجی ها شامل 60 کانال صوتی همزمان ، 2 پرازنده میکروفون با صدای عالی، طیف وسیعی از گزینه های دیجیتال و شبکه AVB.

از کارت صدای موتو Motu 828es به عنوان میکسر مستقل استفاده کنید یا از کنترل بی سیم از طریق تبلت، گوشی های هوشمند ویا لپ تاپتون لذت ببرید.

میکسر قدرتمند با تکنولوژی DSP این کار صدا میکس 48 کاناله را به همراه طیف وسیعی از جلوه های دیجیتالی بسیار عالی به شما می دهد. کارت صدای موتو Motu 828es یک مرکز بی نظیر برای هر استودیویی می باشد.

 راهنمای خرید کارت صدا موتو مدل 828es

مبدل های سطح بالا، تأخیر بسیار کم، ورودی خروجی زیاد عملکرد بالا را ارائه می دهند

کارت صدای موتو مدل Motu 828es، دارای صدای عالی، تاخیر بسیار کم و ورودی خروجی کافی که تک یونیت طراحی شده ست، می باشد. فناوری مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) TRenoned ESS Sabre32 دارای دامنه داینامیک 123dB است و به شما این اطمینان را می دهد که کیفیت صدای آنالوگ مدل 828es می تواند با چشمگیرترین رقبای موجود در بازار دست و پنجه نرم کند.
درایورهای بهینه شده، سرعت رفت و برگشت سیگنال را تا 1.6 میلی ثانیه در 96 کیلوهرتز از طریق Thunderbolt و 1.9ms از طریق USB ارائه می دهند.

قابلیت اتصال کارت صدای Motu 828es، شامل دو پردازنده (تقویت کننده) میکروفون، هشت ورودی آنالوگ، هشت خروجی آنالوگ، دو خروجی آنالوگ XLR و یک جفت خروجی هدفون استریو است.

کارت صدا موتو Motu 828es همچنین دارای 16 کانال ADAT و همچنینS/PDIF و ورودی و خروجیMidi و Clock است.

میکسر با تکنولوژی DSP

میکسر دیجیتال داخلی کارت صدای Motu 828es، میکسری با استایل کنسول بزرگ، با 48 کانال، 7 باس استریو، در 3 گروه، دسترسی به 32 ورودی شبکه و پردازش 32 بیتی را ارائه می دهد.
صدای خود را با یک پارامتر EQ بریتانیایی 4 باند مجسم کنید. از کمپرسور قدیمی استفاده کنید که از الگوی افسانه ای LA-2A مدل سازی شده است.
عملیات میکس و افکت هایDSP در کارت صدای Motu 828es کیفیت صدای فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

 راهنمای خرید کارت صدا موتو مدل 828es
 راهنمای خرید کارت صدا موتو مدل 828es

همه چیز را از لپ تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند خود کنترل کنید

اگر یک روتر بی سیم را به کارت صدای 828es خود متصل می کنید، می توانید به همه فانکش داخلی میکسر، از جمله جلوه ها و پردازش در تبلت، تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود دسترسی پیدا کنید و این کارت صدای قدرتمند را به یک میکسر مستقل با قابلیت کامل تبدیل کنید.

از همه بهتر، نرم افزار کنترل مبتنی بر وب است. این برنامه در مرورگر وب مورد علاقه شما در Mac ،Windows ،Linux ، iOS یا Android اجرا می شود، اساساً هر چیزی تا زمانی که در یک شبکه باشد.

سیستم خود را با کارت صدای شبکه ای AVB اضافی توسعه دهید

یکی دیگر از کاربردهای فوق العاده جالب اتصال اترنت کارت صدای 828es ، توانایی اتصال کارت صداهای بیشتری مجهز به AVB به آن است. شما می توانید این کار را به یکی از دو روش انجام دهید:

  • مستقیماً از طریق یک کابل اترنت ساده یا به عنوان بخشی از یک شبکه صوتی از طریق یک یا چند سوئیچ MOTU AVB.
  • اگر فقط از یک کابل اترنت استفاده می کنید، می توانید به راحتی کارت صدای 828es دوم یا سایر دستگاه های آماده AVB را مستقیماً به اولین دستگاه خود وصل کنید.

با سوئیچ های MOTU AVB، می توانید یک شبکه صوتی حداکثر تا پنج واحد ایجاد کنید، که به طور بالقوه صدها کانال ورودی و خروجی را در چندین اتاق پیوند می دهد و از آنجا که همه چیز بر روی کابل استاندارد Cat-5e Ethernet است، تأخیر و مشکلی ایجاد نمی کند.

 راهنمای خرید کارت صدا موتو مدل 828es

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران