خانه جدیدترین محصولات میکروفون M-Audio Uber Mic

میکروفون M-Audio Uber Mic

توسط Davarmelody
561 بازدید

میکروفون ام آدیو مدل M-Audio Uber Mic

میکروفون M-Audio Uber Mic با امکانات و ویژگی‌های منحصری که دارد وسیله ‌ای کاملا مجهز و حرفه‌ای در استودیو شما به حساب می‌آید. این میکروفون پیشرفته قادر است تا پاسخگوی تمام نیاز‌های استودیویی شما باشد و در زمینه‌های مختلف در مراحل ضبط به خوبی شما را همراهی کند. چه در ضبط وکال وچه در ضبط صدای ساز‌های متفاوت، این میکروفون با دقت فوق‌العاده‌ای تمامی جزئییات صدا را دریافت می‌کند و سطح کیفیت کار شما را چندین مرحله بالاتر می برد.

هر قابلیتی که از یک میکروفون حرفه‌ای انتظار دارید، در ساخت میکروفون M-Audio Uber Mic در نظر گرفته شده است. به همین دلیل با خرید این میکروفون می‌توانید با خیالی آسوده ضبط بگیرید، پادکست بسازید و در صداگذاری‌ یا صدابرداری در پروژه‌های متفاوت از آن استفاده کنید.
میکروفون M-Audio Uber Mic

کمپانی M-Audio با قرار دادن چهار الگوی قطبی متفاوت یعنی کاردیوئید، Omnidirectional، Figure-8 و Stereo Point در طراحی Uber Mic ، به معنای واقعی کلمه میکروفونی عرضه کرده است که می‌تواند در هر شاخه‌ ای از ضبط و رکورد خودنمایی کند و کاربرد داشته باشد.

میکروفون M-Audio Uber Mic

Cardioid

یک الگوی قطبی تک جهته است که برای ضبط از یک منبع صوتی کاربرد دارد. در این حالت تمامی فرکانس‌ها از پشت و اطراف میکروفون ریجکت می‌شوند و اجازه داده نمی‌شود تا انعکاس صدا در محیط نویز ایجاد کرده و وارد جریان سیگنال ورودی میکروفون شود.

Omnidirectional

این الگو فرکانس‌های صدا را از تمامی جهت‌های اطراف میکروفون به ‌طور برابر دریافت می‌کند و برای ضبط همزمان چندین منبع صوتی و همچنین اضافه کردن Ambiance به صدای رکورد شده، کاربرد دارد.

Figure 8

این الگو فرکانس‌ها را از جلو و عقب میکروفون دریافت می‌کند و برای زمانی که می‌خواهید از دو منبع صوتیِ جدا از هم و مستقل ضبط بگیرید بسیار مناسب می‌باشد.

میکروفون M-Audio Uber Mic

Stereo

از طریق این الگو فرکانس‌ها از دو جهت چپ و راست دریافت می‌شوند و در نتیجه آن، استریو ایمِیجی بی‌نظیر دریافت می‌کنید.

میکروفون Uber Mic به یک جک هدفون 1/8 اینچی بسیار حرفه‌ای مجهز شده و در داخل بدنه آن یک آمپلی فایر مخصوص هدفون قرار داده شده است. با این ویژگی‌ها روی صدایی که دریافت می‌کنید تسلط و کنترل کافی خواهید داشت. به‌علاوه روی بدنه میکروفون یک صفحه نمایش LED کوچک تعبیه شده که نشان می‌دهد که میکروفون روی کدام الگوی قطبی تنظیم شده است.
تمامی امکاناتی که برای یک ضبط حرفه‌ای و با کیفیت احتیاج دارید، در زیر انگشتان شما قرار خواهند گرفت و دیگر از تنظیمات پیچیده و مراحل پر زحمت برای راه‌اندازی میکروفون خبری نخواهد بود.

میکروفون M-Audio Uber Mic

با طراحی هوشمندانه میکروفون های M-Audio، پایه‌هایی وجود دارند که کافیست به راحتی و بدون دردسر، میکروفون را روی آنها قرار دهید و ضبط را آغاز کنید. جدا از اینکه صدایی عالی دریافت می‌کنید، از کاربرد آسان و راحت این میکروفون نیز لذت می‌برید.این میکروفون با برنامه نرم‌افزاری مخصوص رکورد Pro Tools سازگار است. این نرم‌ افزار برنامه‌ای بسیار کاربردی است که به همه آرتیست‌ها، از وکالیست‌ها گرفته تا آهنگسازان کمک می‌کند تا بتوانند به‌ راحتی ایده‌های خود را پیاده کنند و هر جا که باشند توانایی رکورد داشته باشند.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران