خانه راهنمای خرید بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

توسط داور ملودی
515 بازدید
بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

راهنمای خرید بهترین گیتار الکتریک برای کودکان

چه فرزند شما عاشق گیتار Stratocaster باشد و چه شیفته گیتار SG ، داورملودی مجموعه ایی وسیع از انواع گیتار آکوستیک و گیتار الکتریک با ویژگی های متفاوت را ارائه می دهد که می توانید اطمینان حاصل کنید، یکی از این گیتارها دل گیتاریست کوچک شما را می رباید . در ادامه 12 مدل از گیتارهای مناسب برای کودکان و مبتدیان معرفی شده اند .

 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

گیتار الکتریک Fender Squier Mini Strat

گیتار های Strat همیشه مورد توجه و علاقه نوازندگانی معروفی از جمله دیوید گیلمور، جیمی هندریکس و حتی گیتاریست های معاصری مانند Tash Sultana ، بوده اند و همین امر باعث شده تا کودکان بسیاری به گیتارهای Strat علاقه خاصی را نشان دهند . گیتار Squier Mini Strat بهترین انتخاب برای کودکان ، آماتورها و عاشقان گیتار می باشد . این گیتار دارای بدنه نسبتا کوچکی بوده که به لطف contour های فوق العاده و سطح مقطع عالی ، به راحتی در دستان فرزند تان قرار می گیرد . سه پیکاپ تک کویل آن تن‌های راک کلاسیک فوق‌العاده ایی را به گوش شنوده می رسانند و در عین حال این امکان را دارید تا با این گیتار در هر سبکی از موسیقی به نواختن بپردازید .

گیتار الکتریک Fender Squier Mini Jazzmaster HH

گیتار Jazzmaster که اغلب مورد علاقه نوازندگان indie معاصر ، راک و حتی پاپ می باشد ، همیشه جزء پر فروش ترین گیتارها ، در سال های اخیر بوده است . یکی از دلایل محبوبیت این گیتار، صدای بی نظیر در کنار سوئیچ اهرمی سه ‌طرفه برای هامبوکرهای دوتایی می باشد . بدنه ی گیتار Jazzmaster از سایز کوچکی برخوردار است که این گیتار را به انتخابی مناسب برای کودکان تبدیل کرده و در عین حال ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد.

 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟
 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

گیتار الکتریک Epiphone SG Special Satin E1

گیتار SG Special Satin E1 در دستان گیتاریست های معروفی از جمله آنگوس یانگ ، پیت تاونشند ، Sister Rosetta Tharpe و جیک کیشکا دیده شده و در حال حاضر شما این امکان را دارید که این گیتار افسانه ایی را با قیمتی باورنکردنی برای فرزند خود خریداری کنید . گیتار SG Special Satin E1 نه تنها از ظاهری زیبا و وینیج برخوردار بوده بلکه به لطف دو هامبوکر با کیفیت عالی ، دارای صدای بی نظیری نیز می باشد . اگرچه گیتار SG Special یک گیتار با اندازه ی نسبتا بزرگ به شمار می آید ، اما با وجود طراحی خاص بدنه و تخته فرت از جنس rosewood ، نواختن با آن آسان است . شک نکنید که با خرید گیتار SG Special Satin E1 بهترین هدیه را به فرزند خود می دهید .

گیتار الکتریک Ibanez AZES

گیتار Ibanez AZES برای نوازندگان مبتدی ، قطعات الکترونیکی عالی ، تن فوق‌العاده و قابلیت اجرای بالا را به همراه قیمتی بسیار مناسب به ارمغان آورده است . به لطف 9 پیکاپ با صداهای متنوع ، می توانید در هر سبکی از موسیقی به نواختن بپردازید . برای کودکانی که در یادگیری موسیقی جدی هستند و از استعداد بالایی نیز برخوردارند ، گیتار AZES (به لطف تک سیم پیچ و هامبورکر های خود) بهترین انتخاب بوده و یادگیری موسیقی را به تجربه به یادماندنی و فوق العاده تبدیل می کند .

 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟
 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

گیتار الکتریک Yamaha PAC012DLX Pacifica

کودکان و مبتدیان معمولاً به چند دلیل از گیتارهای یاماها استقبال می‌کنند : تنوع تن (tone) ، قابلیت اجرای عالی ، کنترل‌های متنوع و در عین حال با کاربری آسان و در نهایت یک tremolo خارق العاده . گیتار Yamaha PAC012DLX Pacifica فقط به دلیل وجود هامبوکرهای محشر به گیتاری پر فروش تبدیل نشده است . این مدل دارای دو single coil محشر است که صدایی را دلنشین را به گوش شما می رساند . تخته فرت به کار رفته در این مدل با گردنی C شکل به راحتی در دستان فرزند شما قرار گرفته و حتی ممکن است در آینده به استایل مورد علاقه ی فرزندتان تبدیل شود .
پکیج های گیتار ، مخصوص تازه کارها
آیا علاقه ای به انتخاب ریزترین لوازم جانبی برای گیتار فرزندتان ندارید ؟ هیچ جایی برای نگرانی نیست . خوشبختانه ، ما در داورملودی پکیج های متعددی برای ارائه داریم که تمام نیازهای فزرندتان را رفع می کنند. در ادامه چند نمونه از این پکیج ها معرفی شده اند .

پکیج Epiphone Slash “AFD” Les Paul Special-II

پکیجEpiphone Slash “AFD” Les Paul Special II درهای خلاقیت را به روی فرزند شما می گشاید . خود Slash (گیتاریست معروف بریتانیایی ) در طراحی بدنه نسبتا سبک و کوچک گیتار Les Paul نقش بزرگی داشته است . با وجود تیونر داخلی به کار رفته در این گیتار دیگر نیازی به دستگاه کوک جداگانه نخواهد بود . این پکیج از یک آمپلی فایر 15 واتی به نام Snakepit-15 برخوردار است که gain فوق العاده ایی را به صدای گیتار Les Paul می بخشد . این پکیج همچنین شامل یک کیف گیتار عالی ، پیک ، یک بند ، یک کابل اینسترومنت و آموزش‌های رایگان گیتار eMedia نیز می باشد .

 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟
 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

پکیج Epiphone Billie Joe Armstrong Les Paul Junior Player

با خرید این پکیج ، فرزند خود را به گیتاریستی حرفه ایی تبدیل می کنید . اگرچه گیتار Les Paul موجود در این پکیج مناسب نوازندگان مبتدی است اما در عین حال دارای قطعات الکترونیکی قوی و قابلیت اجرای بالا نیز می باشد . پیکاپ P 90 (که برای سال‌ها مورد علاقه گیتاریست‌های حرفه‌ای بود) در گیتار Les Paul به کار رفته است . یک آمپلی فایر با توان 15 وات مکمل گیتار Les Paul می باشد که بهترین صدا را برای فرزندتان به ارمغان می آورد . این پکیج شامل یک کیف گیتار ، یک کابل اینسترومنت ، یک بند ، پیک و یک تیونر می باشد .

پکیچ Squier Stratocaster

گیتارهای Squier Stratocaster که در ابتدای این لیست به آن ها اشاره کردیم قطعا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما هیچ کدام از آنها به گرد پای پکیج Squier Stratocaster نمی رسند . به لطف contour های بدنه ، این گیتار یکی از خوش دست ترین گیتارهای بازار می باشد و در عین حال به دلیل قابلیت اجرای بالا ، از صدایی گوش نواز نیز برخوردارست . کودک شما عاشق یادگیری اولین آهنگ خود با گیتار Strat خواهد شد . ناگفته نماند که این پکیج به همراه آمپلی فایر Fender Frontman 10G با توان 10 وات که صدایی overdirve را به گوش شما می رساند ، به بازار عرضه شده است . وجود یک کیف گیتار ، یک کابل ، پیک ، و اشتراک 3 ماهه Fender Play پکیج Squier Strat را به مجموعه ایی بی نظیر تبدیل کرده است .

 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟
 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

پکیج Squier Bullet Telecaster وFender Mustang LT 50 Combo Amp Essentials

برای کودکانی که به یک گیتار سایز بزرگ نیاز دارند ، گیتار Squier Bullet Telecaster انتخاب مناسبی می باشد . اگر قصد خرید هر یک از آیتم های این پکیج را به صورت جداگانه دارید باید خاطر نشان کنیم که قیمت تمام شده در مقایسه با قیمت این پکیج بیشتر خواهد بود . گیتارSquier Telecaster و آمپلی فایر Fender Mustang LT 50 با یک دیگر سازگاری بالایی داشته و اصطلاحا با هم مچ هستند و صدایی که از این دو به گوش می رسد در نوع خود فوق العاده است . این پکیج شامل یک کیف گیتار ، یک کابل اینسترومنت ، یک بند ، یک تیونر، و پیک می باشد . این پکیج به قدری کامل است که فرزند شما به هیچ چیز دیگری نیاز پیدا نخواهد کرد.

Yamaha GigMaker Electric Guitar Pack

گیتار یاماها PAC012 Pacifica قطعا دل فرزند شما را می برد . پکیج Yamaha GigMaker شامل گیتاری قرمز رنگ می باشد (که مورد علاقه گیتاریست‌های جوان و پیر بوده ) به همراه ویژگی های دیگری که باعث شکوفایی استعداد فرزند شما می شوند ، به بازار عرضه شده است . این محصول مجهز به یک جفت تک سیم پیچ و هومباکر open-coil می باشد که زمانی که به آمپلی فایر یاماها GA15 II وصل شود ، صدایی بی نظیر را به گوش شما می رساند . در این پکیج لوازم جانبی از جمله بند ، پیک ، تیونر ، کابل و کیف گیتار نیز موجود می باشد .

 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟
 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

پکیج Kramer Focus Electric Guitar Player Pack

پکیج Kramer Focus شامل گیتار الکتریکی Kramer Focus (که مجهز به 2 تک سیم پیچ و یک هامبوکر است ) ، کیف ، بند ، کابل گیتار، پیک و تیونر clip on و مهم تر از همه آمپلی فایر Kramer Electar با توان 10 وات می باشد . با خرید این پکیج هر آنچه که فرزند عزیز شما نیاز دارد را در دسترسش قرار می دهید .

پکیچ گیتار الکتریکی Epiphone Power Players

حسن ختام لیست ما گیتار الکتریکی Epiphone Power Players می باشد با صدای بی نظیر خود الهام بخش خیلی از نوازندگان بوده است . شما این امکان را دارید تا برای بدنه این مدل بین استایل Les Paul یا SG که ظاهری خیره کننده به این گیتار می بخشند ، یکی را انتخاب کنید . پکیچ Epiphone Power Players که مخصوصا برای گیتاریست های مبتدی طراحی و تولید شده ، دارای scale کوتاه ‌تر ، بدنه‌ای جمع و جورتر از چوب ماهون و گردنی با سطح مقطع D شکل (که نحوه انگشت گذاری بر روی گردن گیتار را راحت تر می کند) می باشد . این گیتار مجهز به هامبوکرهای منحصر بفردی است که به این گیتار صدای راک محشری را می بخشد . این پکیج دارای یک بند ، پیک ، کابل و کیس گیتار بوده تا همه نیازهای فرزند شما برطرف شود .
با انتخاب هر یک از گیتار های این لیست بدون شک فرزند خود را خوشحال خواهید کرد . اگر سؤالی در مورد اینکه کدام گیتار برای فرزند شما مناسب تر است دارید، کافیست با شماره 02162036 تماس گرفته تا کارشناسان خبره ما در داورملودی شما را راهنمایی کنند .

 بهترین گیتارهای الکتریک مناسب کودکان کدامند؟

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران