خانه جدیدترین محصولات میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB

میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB

توسط Davarmelody
397 بازدید
میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB

یک میکروفون USB حرفه‌ای استودیویی و همه‌ کاره

میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB با تجهیزات بسیار کاملی ارائه‌ می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید ضبطی سریع و با کیفیت داشته باشید. به دلیل وجود مبدل A/D ( آنالوگ به دیجیتال) و نیز اتصال USB در میکروفون NT-USB می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از این میکروفون در ضبط وکال، سازهای موسیقیایی، صداگذاری و دوبلاژ، ساخت پاد کست و برنامه‌های رادیویی استفاده کنید. در کنار این میکروفون تمام تجهیزاتی که برای راه ‌اندازی و شروع ضبط احتیاج دارید، از جمله یک نگه‌ دارنده میکروفون، سه پایه، پاپ فیلتر، کابل USB و کیف محافظ دریافت خواهید کرد.

میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB

این میکروفون با سیستم عامل‌های Mac OS X، Windows 8 و iOS سازگاری دارد و یکی از بهترین میکروفون‌های کاندنسر به شمار می‌آید.

ویژگی‌های میکروفون کاندنسر Rode NT-USB در یک نگاه:

  • شامل تجهیزات کامل و مورد نیاز برای رکورد
  • دارای جک هدفون استریویی بدون ذره‌ای تاخیر در مانیتورینگ
  • سازگاری کامل با هر سیستم نرم‌افزاری مخصوص به رکورد
میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB

تجهیزات کامل و مورد نیاز برای رکورد

میکروفون کاندنسر Rode NT-USB دارای یک پاپ فیلتر با کیفیت می‌باشد که روی پایه میکروفون نصب می‌شود و درست روبه ‌روی آن قرار می‌گیرد. فاصله و موقعیت قرارگیری این پاپ فیلتر به‌گونه‌ای طراحی شده تا صدا با بالاترین کیفیت و کمترین نویز دریافت شود. به علاوه با تهیه کردن این میکروفون یک سه پایه برای قرار دادن میکروفون روی میز و یک کیف محافظ برای نگه ‌داری آن دریافت می‌کنید تا خیلی سریع و بدون هیچ کمبودی بتوانید میکروفون را راه اندازی کرده و ضبط را آغاز کنید.

جک هدفون استریویی بدون ذره‌ای تاخیر در مانیتورینگ

اگر می‌خواهید به‌طور همزمان، هم ضبط بگیرید و هم صدا را مانیتور کنید، میکروفون کاندنسر Rode NT-USB بهترین گزینه برای شما می‌باشد. این میکروفون با ویژگی‌هایی که دارد مانیتورینگ را بدون ذره‌ای تاخیر از طریق یک هدفون جک استریویی انجام می‌دهد. همچنین به امکاناتی دسترسی خواهید داشت که می‌توانید ورودی میکروفون و صدای ضبط شده را در سطوح مختلف مانیتور و میکس کنید. این ویژگی که میکروفون کاندنسر Rode NT-USB مانیتورینگی بدون تاخیر انجام می‌دهد، یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی است که یک میکروفون قادر است که داشته باشد و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. از این‌ رو شما اطمینان دارید که صدای آنچه می‌نوازید با صدایی که می‌شنوید هم‌خوانی دارد و سینک می‌باشد.

میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB

سازگاری کامل با هر سیستم نرم‌افزاری مخصوص به رکورد

میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB

میکروفون کاندنسر Rode NT-USB با هر نرم‌افزاری سازگاری دارد و شما آزادید تا ضبط خود را از طریق هر سیستم عامل و هر نرم‌افزاری که مورد پسندتان می‌باشد، انجام دهید. این میکروفون با تمام نرم‌افزارهای مخصوص ضبط روی Mac و PC به‌طور کامل سازگاری دارد و می‌توانید با استفاده از آن موزیک خود را از طریق iPod با برنامه‌های نرم‌افزاری GarageBand، Rode Rec و غیره رکورد کنید.

ویژگی‌های میکروفون کاندنسر Rode NT-USB

  • دارای پک کاملی از تجهیزات برای رکورد
  • دارای اتصال USB و مبدل A/D ( آنالوگ به دیجیتال) که مراحل ضبط را بسیار راحت و آسان می‌کند
  • دارای جک هدفون استریویی بدون ذره‌ای تاخیر در مانیتورینگ
  • سازگار با Mac OS X، Windows 8 و iOS
میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB
میکروفون USB و کاندنسر Rode NT-USB

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران