خانه بررسی و مقایسه بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

توسط داور ملودی
843 بازدید
بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

وقتی که شما یک گیتاریست مبتدی باشید و به دنبال اولین آمپلی فایر گیتار خود بگردید، مجموعه ای از انتخاب ها می تواند طاقت فرسا باشد. آیا به دنبال ویژگی های بیشتر، مانند مدل آمپلی فایر و افکت های داخلی هستید؟ آیا به دنبال نسخه مدرن آمپ Tube کلاسیک هستید؟ آیا انتخاب آمپلی فایر اینقدر مهم است؟ برای پیدا کردن پاسخ این پرسش ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد 14 مورد از بهترین آمپلی فایر های گیتار برای مبتدیان موجود در سال 2021، ادامه مطلب را بخوانید و مطمئن باشید که یکی از آنها برای شما مناسب خواهد بود.

 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

Fender Mustang LT 25 | 25-watt 1×8-inch Combo Amp

بیش از یک دهه تولید و نوآوری نمی تواند نتیجه ی خوبی نداشته باشد. سری Fender’s Mustang یکunit  با  قابلیت حمل بالا برای نوآموزان و هر کسی که به یک آمپر تقویت کننده با کیفیت بالا نیاز دارد مناسب می باشد. آمپ Fender Mustang LT 25 با مدل های پیشین خود تفاوتی نداشته و به لطف 30 ایستگاه  Presetدستی که بسیاری از محبوب ترین آهنگ های تاریخ راک را به خود اختصاص داده است، به بهترین عضو خانواده Mustang تبدیل شده و یک اسپیکر 8 اینچی با قدرتی بسیار فوق العاده برای تمرین، busking یا gigging را در اختیار شما می گذارد. همچنین با استفاده از ویژگی های دستی هدفون و Aux In برای پخش بی صدا در کنار آهنگ های مورد علاقه شما در این آمپ فراهم شده است.

Vox Pathfinder 10 | 10-watt 1×6.5-inch Combo Amp

با در اختیار داشتن این آمپ، فقط به برق متصل شده و شروع به نوازندگی کنید. علیرغم قیمت پایین، Vox Pathfinder 10 دارای تن صدای کلاسیک در یک پکیج جمع و جور می باشد. همچنین می توانید به آسانی و با یک تغییر لحظه ای صدای مورد نظر خود را با یک سوئیچ به حالت clean و یا overdrive ، تغییر دهید. اگر به دنبال آمپلی فایر گیتار با صدایی عالی و بدون تجملات هستید، آمپلی فایر Vox Pathfinder 10 جوابگوی نیاز های شما خواهد بود.

 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱
 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

Fender Frontman 10G | 10-watt 1×6-inch Combo Amp

حتی اگر فضای محدودی داشته باشید، آمپلی فایر جمع و جور Fender Frontman 10G با صدایی محشر حتما به کارتان خواهد آمد. با وجود اسپیکر 6 اینچی با توان 10 وات، آمپلی فایر Frontman 10G دارای دو کانال قابل انتخاب بوده (معمولی و درایو) در حالی که ظاهر کلاسیک کمپانی Fender را حفظ کرده است. ورودی پخش کننده موسیقی به شما این امکان را می دهد که همراه با آهنگ های مورد علاقه خود هماهنگ شوید و خروجی هدفون به شما این اطمینان را می دهد که اطرافیانتان صدای موزیکتان را نخواهند شنید.

Fender Acoustasonic 15 | 15-watt 1×6-inch Acoustic Combo Amp

وقتی گیتار آکوستیک می نوازید، فراموش کردن amplification (آمپلی فایر) کار آسانی است که همین امر خود یک اشتباه بزرگ می باشد. یک آمپلی فایر آکوستیک مانند Fender Acoustasonic 15 فضای زیادی را اشغال نکرده و دقت شما را در نوازندگی بالا می برد تا بتوانید پیشرفت خود را به عنوان یک نوازنده بهتر قضاوت کنید. همچنین آمپ Acoustasonic 15 دارای ورودی میکروفون بوده، بنابراین می توانید به هنگام نواختن آواز بخوانید. اگرچه این آمپلی فایر برای سالن کنسرت طراحی نشده است، ولی شما قادر خواهید بود با خیالی راحت برای گروه های کوچک اجرا کنید.

 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱
 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

Roland CUBE Street EX | 50-watt 2×8-inch Battery Powered Combo Amp

آمپلی فایر Roland CUBE Street EX برای حداکثر قابلیت حمل و نقل طراحی شده است، همانطور که برای تمرین در خانه مناسب بوده برای اجرا در مکان های شلوغ نیز مناسب می باشد. یک جفت بلندگوی 8 اینچی صدای شگفت انگیز و حجیمی را ارائه می دهد و همچنین ورودی های اضافی برای میکروفون صوتی یا پخش کننده موسیقی خارجی، آن را بیشتر از یک آمپلی فایر معمولی گیتار به یک سیستم PA تبدیل می کند. درنهایت به لطف افکت ها و یک تیونر داخلی، آمپلی فایر CUBE Street EX راه حل تمام مشکلات شما خواهد بود.

Marshall Code 25 | 25-watt 1×10-inch Digital Combo Amp

داشتن آمپلی فایری ایده آل برای تمرین یک چیز است و دسترسی به انبوهی از صداهای الهام بخش در یک پکیج مقرون به صرفه چیز دیگری است. آمپلی فایر دیجیتال Marshall Code 25 با دارا بودن بیش از 100 ایستگاه Preset با کیفیت بالا، خلاقیت شما در خانه، جاده و یا استودیو را شکوفا می کند. شما می توانید با استفاده از یک بلندگوی 10 اینچی با توان 25 وات که تضمین کننده ی صدایی محشر و نتیجه ای فوق العاده می باشد، به راحتی به میکس پرداخته و موزیک خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین برای ایجاد هیج گونه مزاحمتی برای دیگران، می توانید از یک آمپ هدفون بهره ببرید.

 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱
 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

Yamaha THR5 | 10-watt 2×3-inch Modeling Combo Amp

سری آمپلی فایرهای مدل یاماها THR با کیفیت صدای فوق العاده ی خود مورد توجه بسیاری از گیتاریست ها در سراسر جهان قرار گرفته است. پکیج Yamaha THR5 یک جفت بلندگوی 3 اینچی را برای جلسات تمرین و همچنین طیف وسیعی از مدل های آمپ و افکت های مناسب را برای طیف گسترده ای از سبک های موسیقی ارائه می دهد. مانند بسیاری از مدل های دیگر این لیست، شما با این آمپلی فایر یک تیونر داخلی، ورودی aux برای پخش کننده موسیقی و یک خروجی هدفون برای تمرین بی صدا، همراه با درگاه USB برای ضبط مستقیم در رایانه، بدست خواهید آورد.

Blackstar ID:Core 20 V3 | 20-watt 2×10-inch Stereo Combo Amp with Effects

نسل سوم Blackstar’s ID Core 20 یک ویرایشگر زیبا، شبیه ساز قدرتمند و جدید بوده و به لطف افکت های استریو تبدیل به یک آمپ همه جانبه و در صورت نیاز به یک آمپ تمرینی درجه یک خارق العاده تبدیل شده است. اگر به دنبال نواختن در ژانرها و سبک های مختلف  هستید، آمپلی فایر ID Core 20 با وجود شش آمپ با صدایی منحصر به فرد و gain با فرکانس بالا، پاسخگوی همه ی نیازهای شما خواهد بود. شما می توانید tune (صدا) خود را با افزودن عمق و ابعاد، افکت های مدولاسیون، delay و reverb داخلی که همیشه در دسترس تان می باشد، تغییر دهید. در این آمپلی فایر حتی یک جک TRRS Line In / Streaming گنجانده شده تا بتوانید با استفاده از صداهای آمپ، اجراها را مستقیماً روی تلفن خود ضبط کنید.

 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱
 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

Fishman Loudbox Mini BT | 60-watt 1×6.5-inch Acoustic Combo Amp

آمپلی فایر جمع و جور Fishman Loudbox Mini BT برای گیتاریست های آکوستیک، خوانندگان و ترانه سراها طراحی شده که هم برای تمرین و هم برای اجرا عالی می باشد. اتصال بلوتوث نیز به شما این امکان را می دهد که تلفن هوشمند خود را با آمپ جفت کرده تا آهنگ های پشتیبان یا سایر آهنگ های مورد علاقه ی خود را پخش کنید. همچنین این امکان را دارید که افکت های داخلی chorus و reverb را به tune (صدا) خود نیز اضافه کنید. درنهایت این مدل دارای یک خروجی XLR DI برای اتصال به یک سیستم صوتی بزرگتر را دارا می باشد.

Marshall Code 50 | 50-watt 1×12-inch Digital Combo Amp

آیا می خواهید درباره آنچه که باعث می شود آمپلی فایرهای معروف گیتار صدایی بی نظیر داشته باشند، بیشتر بدانید؟ آمپلی فایر Marshall Code 50 مکانی عالی برای شروع است. این مدل نه تنها دارای growl کلاسیک مارشال بوده، بلکه از 14 مدل مختلف پری آمپ و 14 مدل مختلف آمپ قدرت برخوردار است که می توانید به هر روشی که دوست دارید آن ها را با هم ترکیب کنید. همچنین با استفاده از نرم افزار Marshall Gateway می توانید تمام عملکرد موجود در Code 50 را با تلفن هوشمند خود از طریق بلوتوث کنترل نمایید.

 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱
 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

BOSS Katana 50 MkII | 50-watt 1×12-inch Combo Amp

آمپلی فایر BOSS Katana 50 MkII با داشتن headroom کافی و تضعیف انرژی داخلی و ارائه ی صداها و ویژگی های جدید، تمام مشخصه های اصلی یک آمپ استثنایی را دارد. وات قابل تنظیم و کنترل آن به شما این امکان را می دهد که بین 50 وات، 25 وات یا فقط نیمی از نیروی وات انتخاب کرده و صدای قدرتمند و خاص این آمپ را متناسب با مکان های کوچک مانند دفاتر و آپارتمان ها تغییر دهید. از دیگر ویژگی های جدید می توان به آمپ قدرت (Power Amp In)، مناسب برای اتصال مستقیم floor unit یا آمپ tube نیز اشاره نمود.

Fender Champion 20 | 20-watt 1×8-inch Combo Amp

آیا به آمپلی فایر Fender با ظاهری کلاسیک علاقه مند هستید؟ به طیف گسترده ای از tune های آمپ و افکت های داخلی نیازمندید؟ ورودی aux برای پخش کننده موسیقی شما ضروریست؟ به خروجی هدفون برای تمرین بی صدا نیاز دارید؟ آمپلی فایر تک کانال Fender Champion 20  ترکیبی از سادگی و زیبایی بوده که تمام نیازهای شما را برآورده می کند. پس از مدتی تمرین با آمپلی فایر Champion 20، شما آماده خواهید بود تا تقریباً در هر سبکی بنوازید.

 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱
 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

Fender Pro Junior IV | 15-watt 1×10-inch Tube Combo Amp

گاهی اوقات، فقط فشردن یک دکمه Volume و Tone کافی است تا موزیک شما به کلی تغییر کند. آمپلی فایر Fender Pro Junior IV با اندازه کوچک و طراحی ساده خود در اولین نگاه دل شما را خواهد ربود. یک بلندگوی 10 اینچی طراحی شده توسط Jensen Loudspeakers و یک کوارتت 15 واتی tube؛ انواعی از punch، sparkle و dynamics را ارائه می دهد. این ترکیب تنال به نحوه ی نواختن شما به گونه ای که سبک شما را شکل دهد، پاسخ داده و مطمئناً جلسات تمرینی شما را تأثیرگذارتر می کند. Fender Pro Junior IV به عنوان تنها آمپ tube در لیست ما، نسبت به سایرین در سطح خود برتری دارد.

BOSS Katana Air | 20/30-watt Wireless Guitar Amp

به عنوان اولین آمپ گیتار کاملاً بی سیم جهان، آمپلی فایر BOSS Katana Air حرف زیادی برای گفتن دارد. این آمپلی فایر گیتار قابل حمل با بهره گیری از باتری و یک فرستنده بی سیم بی عیب و نقص، با هر نوع گیتاری کار می کند. برای کار کردن با این آمپ کافیست تنها فرستنده را به axe خود وصل کرده، آمپ را روشن نموده و شروع به نواختن کنید. سیستم اسپیکر استریو آن علی رغم اندازه ی کوچک خود، صدای چشمگیری را به گوش های شما می رساند. همچنین با توان باتری ۲۰ وات و 30 وات هنگام اتصال به پریز برق کار می کند.

 بررسی بهترین آمپلی فایرهای گیتار برای مبتدیان در سال ۲۰۲۱

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران