خانه بررسی و مقایسه بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار

بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار

توسط داور ملودی
13 بازدید
بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار

بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار کدامند؟

برای تولیدکنندگان مبتنی بر کامپیوتر ، پلاگین ها راهی عالی برای به دست آوردن تجهیزات استودیویی معروف در نرم افزار DAW شما هستند. با تهیه یکی از پلاگین ، شما به همه موارد ضروری از جمله افکت‌ها ، تصحیح pitch ، اکولایزر، و ابزارهای مسترینگ دسترسی خواهید داشت. با این حال ، زمانی که بودجه محدودی دارید ، انتخاب نرم افزار مناسب که عملکرد و قابلیت های قابل قبولی داشته باشد ، کمی چالش برانگیز است. نرم افزارهای معتبر به طور مداوم با قابلیت ها و خروجی درجه یک به کاربران عملکرد محشری را ارائه می دهند ، اما گاهی اوقات قیمت این پلاگین بسیار بالاست.
بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم که کار را برای آسان کنیم. با در نظر گرفتن کیفیت عملکرد ، ابزار و نیاز به منابع ، ما لیستی از بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار تهیه کرده‌ایم. چه یک تولید کننده موزیک با استودیوی خانگی باشید و یا یک مهندس صدا در سطح حرفه ای ، این پلاگین ها تضمین می کنند که فضای کاری شما به قابلیت های ابزارهای اصلی با قیمتی بسیار کمتر ، مجهز شود.
توجه: ما در داورملودی به این امر آگاه هستیم که چیزی به نام “بهترین” در مورد تجهیزات موسیقی وجود ندارد. هر نوازنده و هنرمندی سلیقه های منحصر به فردی داشته و همین موضوع باعث می شود که انتخاب تجهیزات استودیویی به امری دشوار تبدیل شود. موارد موجود در این لیست برخی از محصولات مورد علاقه ما از تولید کنندگان برتر را نشان می دهد تا به شما کمک کند خرید خود را به صورت آگاهانه و به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید. بعد از خواندن این مقاله حتما سری به فروشگاه آنلاین و حضوری ما بزنید. برای دریافت توصیه های شخصی و مشاوره تخصصی ، می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۰۳۶ تماس حاصل کرده تا یکی از کارشناسان خبره ما شما را راهنمایی کنند .
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار

پلاگین Waves F6 Floating-Band Dynamic EQ Plug-in

پلاگین EQ Dynamic EQ Dynamic Waves F6 ابزاری اساسی برای تولیدکنندگان است که به دنبال شکل دادن به فرکانس های صوتی خود به صورت افزایش جزئی هستند. این پلاگین برای وکال ها ایده آل می باشد اما برای همه اینسترومنت های دیگر نیز مناسب است ، پلاگین F6 با توجه به دینامیک صدای شما ، قدرت EQ را خودکار کرده و به شما این امکان را می دهد تا قسمت های مشکل ساز ترک خود را بهبود ببخشید ، بدون به میکس شما لطمه ایی وارد شود.
این پلاگین همچنین ویژگی‌های sidechain ، فیلترهای Highpass و Lowpass و پردازش mid-side برای ساختارهای صوتی پیشرفته را برای شما به ارمغان می آورد. هنگام کار با تغییرات گسترده تونال در ضبط ، مانند آواز یا اینسترومنت های ضبط شده ، دینامیک می تواند تا حد زیادی بر تُن کلی شما تأثیر بگذارد اما زمانی که از F6 کمک می گیرید می توانید اطمینان حاصل کنید که در نهایت محصول نهایی شما از صدایی غنی و با کیفیت برخوردار خواهد بود.

پلاگین Waves CLA-76 Compressor/Limiter Plug-in

پلاگین کمپرسور لیمیتر Waves CLA-76 از آنجایی که بر اساس یکی از محبوب ترین کمپرسورهای تاریخ ساخته شده است ، کمپرشن با سرعت باورنکردنی را مستقیماً به هر ترکی می افزاید. سرعت اتک 50 میکروثانیه‌ای ، این پلاگین را به گزینه‌ای عالی برای استفاده با هر اینسترومتی تبدیل می‌کند. با این حال ، با صداهای پرفشار مانند طبل یا وکال های قدرتمند نیز به خوبی کار می کند.
مانند یونیت واقعی ، Waves CLA-76 عملکردی قدرتمند را به شما ارائه می‌کند و در هر کجا که نیاز باشد ، صدای شما را به شکل باورنکردنی ارتقا می دهد. کمپرشن یک ابزار ضروری برای انواع پروژه‌های با هر سبکی از موزیک می باشد ، بنابراین شما این امکان را دارید تا با خرید Waves’s CLA-76 جذابیت تولیدات خود را افزایش داده و مخطبان خود را شگفت زده کنید.
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار

پلاگین Waves Abbey Road Studios J37 Tape Plug-in

استودیو Abbey Road یکی از مشهورترین استودیوهای ضبط صدا در جهان است. در این استودیو یک دستگاه نوار تاریخی با شهرت بسیار زیادی وجود دارد. پلاگین Waves Abbey Road Studios J37 Tape یک کپی دقیق از یونیت اصلی است که قابلیت هایی از جمله bias ، wow ، flutter ، سرعت نوار و کنترل‌های بیشتر را در اختیار شما قرار داده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکنه تن وینتج را به هر ترکی بیافزایید.
شما این امکان را دارید تا از سه فرمول نوار مجزا استفاده کنید که هر کدام دارای تُن منحصربفرد است. همچنین این پلاگین شامل کنترل‌های همگام‌سازی ، LP، و فیلتر HP و دیلی آنبورد می باشد. با وجود این پلاگین مقرون به صرفه در استودیو شما ، تقلید صدا از آهنگ های ضبط شده دهه 1960 و 1970 به آسانی آب خوردن خواهد بود.
پلاگین Baby Audio Super VHS Lo-fi Plug-in
پلاگین Baby Audio Super VHS Lo-fi ، چیزی فراتر از یک شبیه ساز صدای کاست های قدیمی می باشد. پنج کنترل ساده، از جمله heat ، wash ، drift ، static و shape به شما این امکان را می‌دهد تا میکسی فوق العاده و مملو از ریورب (که یادآور دستگاه‌های نوار قدیمی است) را خلق کنید. علاوه بر این ، کنترل دریفت ، یک ویبراتوی نرم و شگفت انگیز را به ترک شما می افزاید و داینامیک را افزایش داده و در نهایت motion ایجاد می کند.
جذاب ترین و شاید بهترین ویژگی این پلاگین ، دکمه «جادویی» آنبورد است که یک افکت کر dark را به همه صداها می افزاید ، که در نهایت صدایی سرزنده و رویایی با تمام تفاوت های ظریف نوارهای وینتج را به شما ارائه می دهد. در حالی که هنرمندان سرسخت lo-fi و خواننده/ترانه سرای مستقل از این پلاگین نهایت استفاده را می توانند ببرند، Super VHS واقعاً اثری است که سازندگان در همه ژانرها می توانند از آن بهره برده و از کار با آن لذت را ببرند.
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار

پلاگین IK Multimedia T-RackS Classic Clipper Plug-in

تکمیل یک آهنگ و یافتن نمونه ای از صدای بریده شده یکی از سخت ترین کارهایی است که یک تولیدکننده موزیک باید انجام دهد. خوشبختانه ، پلاگین IK Multimedia T-RackS Classic Clipper با قیمتی مقرون بصرفه ، از پس این عمل سخت برآمده و پروسه خلق موزیک را آسان تر از گذشته کرده است. پردازشگر دیجیتال بسیار دقیق این پلاگین باعث شده تا صدای آن طبیعی تر از ابزارهای لیمیتر استاندارد باشد و علاوه بر این ، این پلاگین می‌تواند به‌طور مستقل با T-RackS CS کار کند و ادغام با تنظیمات فعلی شما را به کاری راحت تبدیل می‌کند.
از ویژگی های جذاب دیگر این محصول می توان به کنترل های gain ، shape و خروجی و یک سوئیچ bypass مناسب برای مقایسه میکس اشاره کرد. یکی از واقعیت های دنیا موزیک این است که هر هنرمند و تولیدکننده ایی ممکن است با پروژه ای روبرو شود که نیاز به کمی اصلاح دارد که خوشبختانه با وجود پلاگین T-RackS Classic Clipper این فرآیند ، آسان تر از گذشته شده است.

پلاگین Klevgrand DAW Cassette Tape Deck Emulation Plug-in

هیچ صوتی شبیه صدای لو-فای گوش نواز نوار کاست نیست. برای این منظور، پلاگین شبیه‌سازی نوار کاست Klevgrand DAW یک ابزار طلایی برای بسیاری از تولیدکنندگان موزیک به شمار می آید. شدت این افکت کاملاً به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. این پلاگین ویژگی های ظریف پلی بک نوار ، مانند تنظیمات متغیر موتور و کیفیت head را به شما ارائه می دهد.
شما این امکان را دارید تا شیب head نوار و کنترل‌های EQ پنل پشتی را تنظیم کنید. باور کنید وقتی می‌گوییم این پلاگین در نوع خود بی نظیر است. از فیدبک بسیار ظریف گرفته تا افکت‌های flutter و wow دک متعلق به چند دهه گذشته ، این پلاگین دک نوار کاست DAW بهترین صدا و عملکرد ممکنه را برای شما به ارمغان می آورد.
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار

پلاگین Waves Clarity Vx Noise Reduction Plug-in

اگر در استودیوی خانگی به ضبط وکال می پردازید ، به احتمال خیلی زیاد حداقل یک نمونه از نویز پس زمینه وجود دارد که می خواهید آن را از ترک اصلی حذف کنید. اینجاست که پلاگین کاهش نویز Waves Clarity Vx به کارتان خواهد آمد. این پلاگین فوق العاده دارای رابط کاربری آسانی بوده و به راحتی صدای خش خش ، زمزمه ، سر و صدای کامپیوتر و موارد دیگر را حذف می کند تا وکال های بدون نویز و وضوح بالا در دسترس شما قرار بگیرد.
به لطف فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی Wave Neural Networks ، چندین گزینه شبکه neutral (خنثی) و همچنین اجزای مونو و استریو برای مطابقت با نیازهای صوتی میکس خود خواهید داشت. بهتر از همه ، پردازشگر Clarity Vx صداهای کاملا طبیعی را به گوش شما رسانده و تمام صداهای مجازی شما را عملاً دور می‌زند مگر در مواقعی که به آن ها نیاز داشته باشید. وکال ها یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های ترک برای شناسایی هستند ، اما این پروسه با پلاگین کاهش نویز Clarity Vx بسیار آسان تر از گذشته صورت می گیرد .
پلاگین LANDR FX Voice Plug-in
وقتی صحبت از وکال می شود ، خرید پلاگین LANDR FX Voice برای تولیدکنندگانی که به دنبال تقویت تاثیر صدای گفتاری در پروژه های خود هستند ، یک امر ضروری است. با 46 پریست آماده ، از جمله “Rap God” و “Pop Diva”، فضای کافی برای کاوش چندین افکت برای هر ترک وکال خواهید داشت.
یک دکمه افکت ، ترکیبی از صدای ورودی و خروجی را تولید می‌کند ، بنابراین می‌توانید میزان مناسبی از دستکاری صوتی را بدون خطر اوورلود به کار بگیرید. این پلاگین از Reverb و Distortion برخوردار می باشد ، بنابراین نیازی به خرید و یا استفاده از افکت های شخص ثالث نیست. دفعه بعد که باید کمی کارکتر و جذابیت را به وکال ترک های خود بیافزایید ، حتما استفاده از پلاگین FX Voice در نظر بگیرید.
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار
 بهترین پلاگین ها با قیمتی کمتر از 50 دلار
اکولایزر zplane Peel Spatial Spectral Isolator EQ
کار با EQ، فقط به معنای به کارگیری فرکانس های پایین و بالا نیست. با وجود transient و wash در میکس ، یافتن محصولی که بتواند به هر بُعد از صدای شما دسترسی کامل داشته باشد ، مهم است. اکولایزر zplane Peel Spatial Spectral Isolator EQ این کار را به راحتی انجام می دهد و یک رابط کاربری گرافیکی ایزوله و ساده را برای تعیین فرکانس مورد نظرتان ، به ارمغان می آورد.
این پلاگین یک گزینه عالی برای تولیدکنندگانی است که به دنبال کاهش و یا تقویت برجستگی اینسترومنت ها ، وکال ها یا ریورب ها بدون ایجاد اختلال برای بقیه میکس هستند. قیمت مناسب و گرافیک جذاب آن ، این پلاگین را به گزینه ای عالی برای تولیدکنندگان نوظهوری که به دنبال تقویت مهارت های اکولایزری خود هستند ، تبدیل می کند .
داروملودی ، همراه شما در تمام مسیر
اگر از یکی از پلاگین های معرفی شده مطابق نیاز و سلیقه شما است ، اصلا تردید نکنید و همین الان دست به کار شده و آن را خریداری کنید. در غیر این صورت ما هنوز هم موارد دیگری برای معرفی به شما داریم. آخرین توصیه ما به شما این است که شک و تردید را کنار گذاشته و با شماره 02162036 تماس حاصل کرده تا یکی از کارشناسان فروش ما شما را در خرید پلاگین و موارد دیگر راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران