خانه راهنمای خرید راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی ESP LTD WA-WARBIRD Black with Graphic Will Adler Signature

راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی ESP LTD WA-WARBIRD Black with Graphic Will Adler Signature

توسط داور ملودی
112 بازدید
راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی ESP LTD WA-WARBIRD Black with Graphic Will Adler Signature

همه چیز درباره گیتار الکتریک ای اس پی ESP LTD WA-WARBIRD Black with Graphic Will Adler Signature

Will Adler عضو گروه و بند Lamb of God، جایگاه خود را در The Pantheon of Modern Metal (مکانی برای نوازندگان و گروه‌های متال افسانه‌ای) به دست آورده است؛ و در حال حاضر او گیتاری را به عنوان امضا و اِثبات این موضوع در اختیار دارد. گیتار WA-Warbird با امضای ویل (Will Adler)، به صورت تمام و کمال برای نوازندگان متال، همراه با بدنه‌ای از جنس Mahogany کامل شده است، که صدایی فوق‌العاده از آن خارج می‌شود.

 راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی

درحالی که وظیفه ویل (در نوازندگی) بیشتر نگهداری ریتم می‌باشد، گیتار Warbird که امضای او را به همراه دارد؛ با وجود دسته سه تکه از جنس Maple و به شکل Thin-U، همراه با بریدگی (Cutaway) پیشرفته برای دسترسی به فِرت‌های بالاتر؛ همچنین دو عدد پیکاپ Fishman Fluence Modern که صوتی گسترده از صداهای اَکتیو (Active) و پَسیو (Passive) را ارائه می‌دهد، توانایی نوازندگی در هر جایگاهی را خواهد داد.همچنین این پیکاپ‌ها در مجموع شش صدا، از صوت‌های قدرتمند Active Ceramic تا صوت‌های شفاف و واضح Passive Alcino، و هرچه بین آن است را در اختیار دارد. به حجم صدا (Gain) بیشتری نیاز دارید؟ پری‌آمپ داخلی Fishman PA2 به شما ۲۰ دسی بل صدای بیشتر (+20dB) را ارائه خواهد داد، که از هر آمپ دیگر، قدرت بیشتری برای تقویت Overdrive یا Leverage را خواهد داشت. نوازندگان گیتار به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های صحنه، و ظاهری شخصی سازی شده، از گیتار WA-Warbird به شدت مات و مبهوت شده‌اند.

گوشی‌ها و تیونرهای Locking LTD (ساخته‌ی TOM)، این گیتار الکتریک را برای هر اجرایی مناسب می‌سازد، در حالی که گیتار Warbird طراحی و حکاکی شخصی ویل (Will Adler)، همچنین امضای شخصی وی بر روی انتهای دسته گیتار (Headstock)، و در نهایت صدف کاری Bird Skull بر روی صفحه انگشت گذاری را در اختیار دارد؛ ترکیب ظاهری تهدیدآمیز و در عین حال ظریفی را ارائه می‌دهد، که در نوع خود بسیار بی‌نظیر و خاص می‌باشد.

صدای بی‌نهایت در بدنه‌ای از جنس Mahogany

گیتار الکتریک ESP LTD Will Adler Signature WA-Warbird لحن و صدایی شبیه به گروه Lamb of God و حتی بیشتر از آن را دارد. بدنه سبُک و با کیفیت Mahogany به این گیتار صدای غنی می‌بخشد، که بر اساس نحوه چگونگی استفاده شما از پیکاپ‌ها‌ و آمپلی‌فایرها، کاملا با هر ژانر موسیقی و هر مدل نوازندگی، یکپارچه و ترکیب می‌شود.

بدنه از جنس Mahogany، اجازه اجرای آکوردهای قدرتمند را بدون دردسر در محدوده هارمونیک‌های صوتی Low-Mid به شما می‌دهد، که این نوع ترکیب چوب و صدا، مورد علاقه کسانی است که مجذوب موسیقی مِتال (Metalhead) می‌باشند. با این حال، زمانی که دیستورشن (Distortion) از بین می‌رود و ناپدید می‌شود، بدنه Mahogany برای در اختیار گذاشتن فضا به افکت‌های دیگر، به سرعت به شفافیت و وضوح کافی می‌رسد.

 راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی

ویژگی‌های گیتار اِلکتریک ESP LTD Will Adler Signature WA-Warbird

  • گیتار اِلکتریکی با کاربری و کارایی بالا که مطابق با خواسته‌های سخت‌گیرانه ویل آدلر ساخته شده است
  • بدنه ‌Mahogany طنین‌انداز، که رنگ صوتی از موسیقی راک ارائه می‌دهد و به خوبی با موسیقی مِتال سازگار و همسو است
  • یک جفت پیکاپ هامباکر از نوع Fishman Fluence Modern، که شامل پیکاپ آلنیکو (Alnico) با صدایی نرم و صاف، و پیکاپ سرامیکی (Ceramic) با صدایی خشن و پر قدرت، که به صورت مجزا صداگذاری شده‌اند
  • دو صدا برای هر پیکاپ و فعال سازی آن طریق کنترل‌های فشاری و کششی (Push-Pull)
  • سوئیچ فعالسازی تقویت کننده پری‌آمپ PA2 تا مثبت ۲۰ دسی بل
  • دسته سه تکه از جنس Maple که به بدنه ساز به صورت Set-Through متصل شده است – پایداری و ثبات عالی و دسترسی به فرت‌های بالاتر
  • شکل دسته به صورت Thin U – که برای سرعت بخشیدن و دسترسی راحت به هر دو سر دسته از آن استفاده شده است
  • صفحه انگشت گذاری نرم و مرغوب، از جنس Macassar Ebony با ابعاد ۲۴.۷۵ اینچی
  • فرت‌هایی از نوع Extra-Jumbo برای اطمینان از بِند کردن سیم‌ها و تک‌نوازی‌های نرم
  • صدف کاری شخصی سازی شده، طرح گرافیکی Will Adler Warbird، امضای ویل بر روی انتهای دسته گیتار و همچنین روکش شخصی سازی شده برای میله‌ درون دسته (Truss Rod)
  • با وجود گوشی‌های LTD Locking و خرک Tune-o-Matic، آماده برای اجرای زنده می‌باشد
 راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی

مجموعه دسته با ساختار بسیار مقاوم

بلافاصله پس از بازرسی و در نگاه اول، دسته سه تِکه WA-Warbird و از جنس Maple، یکی از ویژگی‌های برجسته‌ این ساز می‌باشد، که همراه با شکل دسته ESP Thin U؛ در اجرا، سرعت و دقت بسیاری به نوازنده می‌دهد. جنس Maple که احساس راحتی به دستان شما خواهد داد، همراه با صفحه انگشت گذاری از جنس Macassar Ebony و فرت‌هایی از نوع Extra-Jumbo، برای بِند و خَم کردن (Bend) سیم‌ها؛ کاملا این گیتار را برای شما مناسب می‌سازد.

علاوه بر آن، ساختار سر سخت و مقاوم دسته سه تکه، به شما کمک خواهد کرد که تنظیمات گیتار، از جمله کوک ساز را حتی با ضربه و یا با تغییر رطوبت و دما ثابت نگه دارید. همچنین دسته ساز به صورت Set-Through به بدنه WA-Warbird، برای ایجاد بیشترین طنین و رِزونانس (Resonance) میان ترکیبات چوب متصل شده است.

همچنین نتیجه چنین ویژگی‌هایی، این ساز را برای انواع جایگاه نوازندگان، از جمله نوازندگی در شروع و پایان موسیقی (Intros and Outros)، همراهی کننده دیگر سازها (Feedback) و حتی به عنوان نوازنده اصلی (Leads) مناسب می‌سازد. در نهایت قابلیت دسترسی مناسب به فرت‌های بالایی، بهتر از انواع اتصال‌های دیگر دسته‌ها به بدنه ساز، از جمله نوع Bolt-On، صورت گرفته است؛ و این ویژگی که نوع اتصال دسته به بدنه ساز Set-Through می‌باشد، به عنوان مزیت برای آن به شمار می‌آید.

پیکاپ‌های جادویی هامباکر Fishman Fluence Moderns برای موسیقی مدرن مِتال

یک جفت پیکاپ Fishman Fluence Humbuckers به شما صوت شفاف و شکست ناپذیری را ارائه می‌دهد، که می‌توان با آن ریتم‌های ویل آدلر (Will Adler) را با قدرت در برگرفت، تغییر داد و در نهایت به شفافیت رساند. یک آهنربای سرامیکی (Ceramic Magnet) در پیکاپ خرک (Bridge Pickup) و یک آهنربای آلنیکو (Alnico Magnet) در پیکاپ دسته (Neck Pickup)، حداکثر انعطاف پذیری را برای صوت‌ها به همراه می‌آورد؛ که با تنظیم و شخصی سازی درست، می‌توان از آن‌ها برای نوازندگی اصلی (Lead)، نوازندگی ریتم (Rhythm) و هرچه بین آن‌ها می‌باشد را به دست آورد.

کنترل‌ها و پات‌های فشاری (Push-Pull Pots) بر روی هر پیکاپ، چندین صدای جایگزین را ارائه می‌دهد؛ این صداهای غیر فعال و پَسیو هامباکر، محدوده صوتی و کنتراست شما را تقویت و در صورت نیاز اضافه می‌کند. این موارد در کنار یکدیگر، همراه با پیکاپ سلکتور سه حالته (3-Way Pickup Selector) و شش صدای خاص، برای استفاده در اختیار شما قرار دارد.

 راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی

همچنین صوت‌ها و صداهایی که امکان استفاده از آن‌ها فراهم است؛ شامل صداهای ضخیم و حجیم (Thick)، ریتم‌های روان و خشن (Aggressive and Smooth)، صداهای اصلی گسترده (Wide-Definition Leads)، همراه با هارمونیک‌های غنی و عمیق می‌باشد. و در نهایت بهترین بخش آن را می‌توان پیکاپ‌های Fishman Fluence Moderns بر شمرد، که همراه با باتری‌های لیتیومی (Lithium-ion Battery)، شما را برای نوازندگی در هفته‌های متوالی، بدون نگرانی برای خرید مکرر باتری‌های عادی، بی‌نیاز خواهد کرد.

 راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی

پری‌آمپ اِضافه PA2

کسانی که به دنبال حجم و میزان (Gain) صدای بیشتر هستند، WA-Warbird مناسب آن‌ها خواهد بود، که با یک عدد تقویت کننده پری‌آمپ PA2، برای کنترل و افزایش حجم صدا، تنها با یک ضربه (یک حرکت)، این امکان را برای خود فراهم خواهند ساخت. که اگر دقیق‌تر بخواهیم بیان کنیم، یعنی ۲۰ دسی بل حجم صدای بیشتر. ا

ین میزان افزایش به قدری کافی می‌باشد که تک‌نوازی‌ها (s‌Solo) را به بالای یک میکس (Mix) می‌رساند، و یا اینکه آمپلی‌فایر را به کیفیت و وضوح حداکثری، در حالت Overdrive ارتقا می‌دهد. علاوه بر آن، می‌توان خروجی PA2 را با شخصی‌سازی دلخواه، توسط یک عدد کنترل یا پات (Pot)، به میزانی که برای شما مناسب می‌باشد، تغییر داد.

صداهای پیکاپ

پیکاپ خرک از نوع هامباکر Fluence Modern Ceramic Bridge ویژگی صدای اول: اَکتیو مدرن با خروجی بالا – صوت ایده آل هامباکر سرامیکی. تّرد، داغ و پر حرارت، محدوده Low-Mid شدید و خشمگین، و باس (Bass) محکم بدونه کثیفی صوتی

پیکاپ خرک از نوع هامباکر Fluence Modern Ceramic Bridge ویژگی صدای دوم: پَسیو مدرن – پسیو آلی از نوع سرامیکی با خروجی بالا. ویژگی‌های دیستورشن (Distortion) فوق‌العاده همراه با دینامیک و واکنش فلوئنس (Fluence)پیکاپ دسته از نوع هامباکر Fluence Modern Alnico Neck ویژگی صدای اول: اَکتیو مدرن – صدای ایده آل آلنیکو (Alnico)، کامل، گِرد، و تقویت شده، اما همراه با وضوح بیان بی سابقه و محدوده دینامیک بی نظیر

پیکاپ دسته از نوع هامباکر Fluence Modern Alnico Neck ویژگی صدای دوم: پَسیو مدرن – تمیز، واضح و بیانی روان که به آن نیرو می‌بخشد. صوت هامباکر دسته‌، که شما همیشه آن را ضخیم (نه نازک) و بدونه شلوغی می‌خواستید.

 راهنمای خرید گیتار الکتریک ای اس پی

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران