خانه بررسی و مقایسه لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

توسط داور ملودی
117 بازدید
لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

یک سیستم PA پرتابل می تواند راه حل فوق العاده ایی برای بسیاری از نوازندگان ، خوانندگان باشد. در این مقاله ، ما نگاهی به تعدادی از سیستم های PA با قابلیت حمل و نقل بالا و استفاده از باتری انداخته ایم . چه یک دی جی باشید ، یا یک هنرمند سولو و حتی یک سخنران ، این سیستم ها باتری با طول عمر باورنکردنی و قابلیت شارژ دوباره را برای شما به ارمغان می آورند تا بتوانید آنها را با حداقل تنظیمات به هر جایی ببرید.
 لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

اسپیکر اکتیو Bose S1 Pro+ Multi-position PA System with Battery

جایگاه اول این لیست متعلق به سیستم PA چند موقعیتی Bose S1 Pro با باتری می باشد که این امر دلیل خوبی دارد. این سیستم pa دارای ویژگی های بی نظیری است که شما را شگفت زده خواهد کرد. این سیستم سه کاناله جمع و جور، به طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر، ازجمله کنترل های EQ و Reverb مستقل و غیره مجهز است. این مدل حتی دارای یک کانال سوم اختصاصی است که از ورودی aux و یا استریم بلوتوث پشتیبانی می کند، که برای تقویت آهنگ های مورد علاقه شما در رویدادها و مجالس خصوصی ، ایده آل است.
S1 Pro همچنین بهترین دستگاه PA قابل حمل برای نوازندگان سولو ، اجراهای کوچک و سخنرانان می باشد . علت قابلیت حمل و نقل بالا این سیستم ، وجود باتری لیتیوم یونی است که ساعت ها عملکرد بدون کابل برق را در اختیار شما قرار می دهد و نباید فراموش کنیم که انعطاف پذیری بالا S1 Pro Bose به آن اجازه می‌دهد که به شکل کج، نشسته و یا بر روی پایه نصب شود. اگر به دنبال یک سیستم PA همه کاره هستید ، Bose S1 Pro بهترین گزینه برای شما می باشد.

اسپیکر اکتیو JBL EON One Compact Portable PA Speaker with Rechargeable Battery

بلندگوی JBL EON One Compact Portable PA با باتری قابل شارژ، یک سیستم همه کاره و محشر با دو ورودی ترکیبی XLR-1/4 اینچی ، یک ورودی 1/4 اینچی hi-Z و یک ورودی aux 3-1/2 میلیمتری می باشد.این سیستم اساساً ، گزینه‌های اتصال زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. EON همچنین دارای یک میکسر 4 کانالی و EQ 8 بانده است که به شما این امکان را می دهد تا لول و تن خود را مطابق با سلیقه شخصی تنظیم و متعادل کنید.
این سیستم از توان 120 وات برخوردار بوده و همچنین دارای صدای فوق‌العاده 112 دسی‌بلی با وضوح بالا و فول رنج می باشد. زمانی که می خواهید زمین را به لرزه در آورده و مخاطبان خود را هیجان زده کنید ، یک درایور 8 اینچی با فرکانس پایین صدایی قدرتمند را با پاسخ باس تا 37-1/2 هرتز را به گوش شما می رساند.
 لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده
ویژگی pass-through 1/4 اینچی به شما امکان می‌دهد تا چهار EON دیگر را به هم متصل کرده تا محیط اطرافتان را از صدایی محشر ، پر کنید. JBL EON مجهز به بلوتوث بوده و دارای باتری قابل شارژ با طول عمر 12 ساعت است که برای تقریباً هر اجرا و یا رویدادی که قابل تصور باشد زمان کافی را در اختیار شما قرار می دهد.
 لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

سیستم پرتابل Behringer MPA40BT-Pro Portable PA System

اگر به دنبال یک PA پرتابل ، همه کاره و با رابط کاربری آسان هستید ، Behringer MPA40BT-Pro دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این سیستم برای نوازندگان آماتور و حتی کسانی که تجربه ایی در دنیای موسیقی نداشته، گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. این مدل از توان 40 وات برخوردار بوده و دارای یک بلندگوی 8 اینچی است که صدای زیادی را برای کنسرت ها یا مهمانی های کوچک تولید می کند. میکسر 4 کاناله شامل دو پری آمپلی فایر میکروفون بوده که مناسب اجرای گیتار و وکال می باشد. MPA40BT-Pro بی سیم است و می تواند همراه با سیستم های میکروفون بی سیم دیجیتال Behringer ULM استفاده شود. این سیستم کوچک دارای گزینه برق AC به همراه عمر باتری 12 ساعته است.

سیستم Roland BA-330 Portable Stereo PA System

سیستم PA استریو قابل حمل Roland BA-330 یک سیستم صوتی واقعی است که دارای چهار بلندگوی 6 اینچی با طراحی سفارشی و دو توئیتر برای انتشار صدای وسیع و استریو است.
علاوه بر این ، افکت‌های داخلی کلاسیک شامل EQ، Reverb و Delay هستند تا گزینه‌های زیادی برای سفارشی کردن تن ، در اختیار شما قرار دهد. این سیستم دارای پیکربندی 4 کاناله (دو کانال برای میکروفون/ابزار و دو کانال برای ورودی استریو) می باشد که به شما امکان می‌دهد یک سینت یا هر دستگاه استریو دیگری را به آن ، متصل کنید.
BA-330 شما را با ویژگی ضد فیدبک هوشمند و پیشرفته خود ، شگفت زده می کند. این آنتی فیدبک به طور خودکار فیدبک را کنترل می کند ، با این حال ما توصیه نمی‌کنیم که میکروفون خود را مستقیماً در مقابل این سیستم قرار دهید. BA-330 با برق AC کار می کند ، اما تنها با هشت باتری AA، این دستگاه تا هشت ساعت کار می کند.
 لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده
 لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

سیستم پرتابل Behringer Europort HPA40 Handheld PA System with Microphone

با وزنی کمتر از 3 کیلوگرم ، سیستم PA Behringer Europort HPA40 با میکروفون ، سبک‌ترین سیستم PA در لیست ما می باشد. این سیستم همه کاره جمع و جور برای استفاده بر روی میز و یا رویدادهای کوچک مانند تورها و کنسرت های کم جمعیت ، کلاس های درس و … طراحی شده است. اما اجازه ندهید که سایز کوچک این سیستم PA بی نظیر شما را فریب دهد .
HPA40 از توان 40 وات برخوردار بوده و دارای یک اسپیکر 5 اینچی فول رنج نیز می باشد. و از آنجایی که HPA40 به‌عنوان وسیله‌ای سبک با قابلیت حمل و نقل بالا طراحی شده ، کمپانی Behringer این سیستم را به شکلی طراحی کرده که تمام لبه ها و گوشه صاف و صیقلی بوده و همچنین یک دسته پشتی و یک بند شانه برای شما تعبیه کرده است. باتری قابل شارژ این مدل تا هشت ساعت کارایی را برای شما به ارمغان آورده است.

سیستم پرتابل Yorkville EXM-Mobile-8

برای دی جی ها و نوازندگان سولو ، ایجاد یک سیستم کامل PA می تواند دشوار باشد. پیشنهاد ما به این افراد ، محصولاتی مانند سیستم PA سه طرفه Yorkville EXM-Mobile-8 با قابلیت حمل و نقل بالا و باتری با طول عمر بالا می باشد . طول عمر باتری این سیستم حدود 5 ساعت می باشد که زمان کافی برای انواع اجرا در اختیار شما قرار داده و همچنین این مدل دارای ورودی و خروجی های بی نظیر بوده و صدایی شفاف و قدرتمند را برای شما به ارمغان می آورد.
سیستم بلندگوی 3 طرفه این سیستم متشکل از یک ووفر 8 اینچی و درایور دو گانه 5 اینچی با فرکانس میانی و یک horn، 1 اینچی با فرکانس بالا می باشد که با وجود بدنه ایی با سایز کوچک صدایی قدرتمند را به گوش شما می رساند. سیستم EXM-Mobile-8 به شکلی طراحی شده که می توان از آن در انواع موقعیت ها بهره ببرید .
اگر آن را به عقب برگردانید ،این سیستم به یک اسپیکر مانیتورینگ wedge تبدیل خواهد شد. اگر آن را بر روی پایه بلندگو نصب کنید ، EXM-Mobile-8 صدا را به شنوندگانی که صدها متر با شما فاصله دارند ، می رساند. انواع نوازندگان ، خوانندگان و حتی سخنرانان از بازتولید صدا واضح و پخش گسترده EXM-Mobile-8 نهایت بهره را خواهند برد. از دیگر ویژگی های جذاب این سیستم می توان به بلوتوث آنبورد نیز اشاره کرد. برای آن دسته از کنسرت و اجراهایی که فرکانس های پایین از اهمییت بالایی برخوردار می باشند ، ساب ووفر پرتابل Yorkville EXM-MOBILES گزینه ایده آلی به شمار می آید.
 لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده
 لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

اسپیکر اکتیو Electro-Voice Everse 8

در هر مکان و زمانی با اسپیکر PA هشت اینچی Electro-Voice Everse 8 (اولین سیستم PA با باتری ساخته شده توسط کمپانی Electro-Voice )می توانید به اجرا پرداخته و بهترین صدا ممکنه را به مخطبان خود ارائه دهید.
این اسپیکر پرتابل قدرتمند تا 12 ساعت عمر باتری (12 ساعت در 95 دسی بل، سه ساعت در 121 دسی بل) و مقاومت در برابر آب و هوای IP43 را برای شما به ارمغان می آورد که این سیستم را برای کنسرت های داخل سالن و یا انواع رویدادها در فضای باز مناسب می کند. موجبر(waveguide ) سفارشی Evers 8 و پورت بیس SST ، انتشار صدا بهینه شده و کنترل دقیق فرکانس های پایین (تا 50 هرتز )را در اختیار شما قرار می دهند.
به لطف آمپلی فایر دایناکورد کلاس D با توان 400 وات ، شما این امکان را دارید تا از صدایی واضح و قدرتمند ، نهایت لذت را ببرید. پنل پشتی Evers 8 دارای دو ورودی ترکیبی XLR ( یکی از ورودی ها دارای فانتوم پاور +48V می باشد) ، یک میکسر 4 کاناله با 30 افکت با کیفیت استودیویی و پردازشگر فوق العاده که شامل کمپرشن ، ducking و مدیریت فیدبک است.
به کمک قابلیت بلوتوث داخلی ، Evers 8 به شما این امکان را می دهد تا به راحتی انواع موزیک را به صورت بی سیم پخش کنید ، به یک سیستم استریو متصل شوید و با استفاده از برنامه QuickSmart Mobile (برای iOS و Android )به ویژگی های پیشرفته گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید. به لطف ویژکی های ذکر شده ، این اسپیکر PA بی نظیر پاسخگو تمام نیازهای شما خواهد بود.

سیستم صوتی Anchor Audio LIB2-U2 Liberty 2

آخرین مورد این لیست سیستم صوتی Anchor Audio LIB2 U2 Liberty 2 با بلوتوث داخلی ، رسیور بی سیم دوگانه و قابلیت حمل و نقل بالا می باشد. این سیستم صوتی چند منظوره دارای پوشش UV با رنگ ثابت است که در برابر اثرات مخرب خورشید از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
به لطف یک ووفر 10 اینچی و یک درایور کمپرشن سرامیکی ، LIB2 صدایی واضح ( 117 دسی‌بلی) و قدرتمندی را که مناسب برای کنسرت ها و رویدادهای کوچک است را به شما ارائه می دهد. Liberty 2 همچنین دارای دو جک میکروفون یونیورسال ، یک ورودی لاین ¼ اینچی و یک ورودی لاین 1/8 اینچی می باشد که با انواع دستگاه ها اتصال برقرار خواهد می کند. یک خروجی اسپیکر نیز در این مدل قرار گرفته تا شما بتوانید به صدا دلخواه خود مناسب با هر موقعیتی دست یابید.
سیستم PA Liberty 2 سنگین ترین سیستم در لیست ما است و وزن آن حدود 13 کیلوگرم می باشد . با توجه به ویژگی های بی نظیر این سیستم ، واضح است که این دستگاه از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. باتری قابل شارژ این سیستم PA به شما امکان استفاده بی وقفه را می دهد تا شما بتوانید بدون هر گونه نگرانی برای ساعات طولانی به اجرا بپردازید.
 لیست بهترین سیستم های پرتابل برای اجرای زنده

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران