خانه بررسی و مقایسه راهنمای خرید نیتیو اینسترومنتس Native Instruments MASCHINE PLUS

راهنمای خرید نیتیو اینسترومنتس Native Instruments MASCHINE PLUS

توسط داور ملودی
189 بازدید
راهنمای خرید نیتیواینسترومنت Native Instruments MASHINE PLUS

درام ماشین نیتیواینسترومنت Native Instruments MASCHINE PLUS

این groovebox شبیه هیچ اینسترومنت دیگری نیست، با خرید این ماشین درام نیتیواینسترومنت شما به هیچ گونه تجهیزات دیگری برای خلق موزیک زنده و یا مبتنی بر لوپ نیاز پیدا نخواهید کرد. از راه دور و از طریق وای ‌فای شما قادر هستید تا به MASCHINE دسترسی داشته و با ترکیبی از سازها، صداها و افکت های آنبورد در عرض چند دقیقه بیت های بی نظیری را خلق کنید.

 راهنمای خرید نیتیواینسترومنت Native Instruments MASHINE PLUS

کنترلر Native Instruments MASCHINE PLUS یک دستگاهی همه کاره

پس از خرید Native Instruments MASCHINE PLUS دیگر نیازی به لپ تاپ ندارید. ماشین درام MASCHINE PLUS هر آنچه را که در MASCHINE افسانه ای وجود داشته و بسیاری از قابلیت ها و عملکردهای جدید را برای شما به ارمغان می آورد. با وجود ویژگی هایی مانند قابلیت حمل و نقل بالا ، صدایی رسا شما را دعوت می کند تا تجربه ایی متفاوت و دلنشین را برای خود رقم بزنید.

شما این امکان را دارید تا بیت ها را با سرعتی باورنکردنی ایجاد کنید. صرف نظر از جریان کاری شما ، MASCHINE با تمرکز ، انعطاف‌پذیری و فناوری های مدرن ، از ایده‌های اولیه تا آهنگ‌های نهایی در کنار شماست.

مجهز به 18 اینسترومنت ، 37 افکت و هزاران صدای بی نظیر دیگر

MASCHINE همراه با جریان کار کلاسیک groovebox خود، دارای مجموعه متنوع MASCHINE PLUS می باشد. این مجموعه یک پکیج اختصاصی از 18 اینسترومنت و سینت سمپل شده ، 37 افکت و 8 افزونه (شامل 2 مورد به انتخاب خودتان) برخوردار بوده که همگی به صورت یکپارچه در حالت مستقل کار می کنند.

 راهنمای خرید نیتیواینسترومنت Native Instruments MASHINE PLUS

این مجموعه شامل MASSIVE، FM8، MONARK، PRISM، MASCHINE Factory Selection، PHASIS، RAUM، DRUMLAB، و ETHEREAL EARTH می‌شود. با وجود چنین پکیجی در دسترس شما ، 16 پد به کار رفته در این محصول مانند یک درام کیت وینتج ، لید wavetable ، یک سینت ماژول و یا تقریباً هر چیزی دیگری که فکرش را هم نمی کنید ، عمل کرده و به شما کمک می کند تا استعداد خود را شکوفا کنید.

 راهنمای خرید نیتیواینسترومنت Native Instruments MASHINE PLUS

امکان سمپل و سیکوئنس همه چیز

چه در حال جستجو در رکوردهای قدیمی هستید و یا در حال ادیت radio edit ها ، شما این امکان را دارید تا هر صدایی را در MASCHINE ضبط کرده، کات کنید و حتی به ویرایش آن بپردازید. شما حتی قادر به تغییر و انتقال این صداها در زمان واقعی هستید، البته باید در نظر داشته باشید که این ویژگی به لطف افزونه Audio امکان پذیر می باشد.

همین امر در مورد صدای گیتار، وکال ، درام و هر چیز دیگری نیز صدق می کند. البته نباید فراموش کنید که صداهای بیشتر به معنای روش های خلاقانه تر برای ساخت موسیقی است.

Native Instruments MASCHINE PLUS دارای کنترل های محشر

به لطف کنترل های بی نظیر به کار رفته در این ماشین دررام Native Instruments ، شما می توانید اکسپرشن واقعی را به اجراهای زنده خود بیافزایید. به کمک کنترل های به کار رفته در MASCHINE امکان استفاده از beat ها ، اجرا آرپیجتور و یا تغییر ملودی های سینت در زمان واقعی ، برای شما فراهم شده است.

 راهنمای خرید نیتیواینسترومنت Native Instruments MASHINE PLUS

MASCHINE یک سیکوئنسر live ، یک groovebox کامل و یک سینتی‌سایزر پرفورمنس قدرتمند را در خود گنجانده است.

 راهنمای خرید نیتیواینسترومنت Native Instruments MASHINE PLUS

معرفی قابلیت clips

عملکرد Clips به شما این امکان را می دهد تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل کرده و خلاقیت خود را شکوفا کنید. شما می توانید transition ها در صحنه ها ایجاد کرده ، واریاسیون منحصر به فرد را به الگوها اضافه کنید ، MIDI را مستقیماً در arrangement کامل رکورد کرده و در نهایت ، صداها را به هر قسمتی که می خواهید بیافزایید.

هنگامی که ایده‌های خود را کامل کردید ، می‌توانید از MASCHINE به عنوان یک ابزار قدرتمند برای نهایی کردن و انجام ویرایش ها ، بهره ببرید.

امکان اتصال به تجهیزات اکسترنال

شما می توانید به تجهیزات اکسترنال متصل شده و از طریق آنها به اجرا و سیکوئنس پرداخته ، صدای دریافتی را ضبط کنید یا صدای اکسترنال را در زمان واقعی و با کمک افکت ها دستکاری کنید.

 راهنمای خرید نیتیواینسترومنت Native Instruments MASHINE PLUS

MASCHINE می‌تواند بقیه تنظیمات شما را با ورودی‌های MIDI، لاین و میکروفون کنترل، میکس و دستکاری کند. و اگر می خواهید با کامپیوتر کار کنید ، کامپیوتر شما را به عنوان یک کنترلر MASCHINE نیز عمل خواهد کرد.

 راهنمای خرید نیتیواینسترومنت Native Instruments MASHINE PLUS

مجهز به وای‌فای

نیتیواینسترومنت MASCHINE PLUS به وای‌فای مجهز می باشد. وجود چنین ویژگی به این معنی است که می توانید صداها، اینسترومنت و افکت های جدید را با لمس یک دکمه ( بدون وجود کامپیوتر ) نصب کنید. وقتی صحبت از جلسات تمرین یا پخش زنده می شود ، شما می توانید با سایر برنامه های موسیقی ، DAW و تجهیزات سازگار با Ableton Link هماهنگ باشید.

امکان افزایش صداها به لطف افزونه ها

خبر خوبی که باید با شما در میان بزاریم این است که زمانی که به صداهای بیشتری نیاز پیدا کنید، به لطف افزونه ها شما این امکان را دارید تا صداهای بی نظیر ، پریست ها برای سینت ها ، سمپل های one-shot و لوپ ها را به این محصول فوق العاده بیافزایید. این افزونه ها همیشه در حال گسترش بوده که دریافت جدیدترین صداها ، سریع و آسان می کند. تنها کاری که باید انجام دهید دانلود این افزونه ها می باشد.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران