خانه بررسی و مقایسه 7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند

7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند

توسط داور ملودی
180 بازدید
7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند

۷ آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند

ما در فروشگاه داور ملودی، آمپلی فایر گیتار زیادی را در مجموعه خود داریم. همه آن ها خوب به نظر می رسند، اما بسیاری از آن ها عالی هستند و صدایی خالص و ظاهری شگفت انگیز دارند. اما برخلاف گیتارها، هیچ کس در مورد چگونگی ظاهر آمپلی فایر ها صحبت نمی کند. اما ما این دیدگاه را تغییر داده ایم و از میان آمپ های موجود، هفت مورد از آمپلی فایر های بسیار زیبا (به عقیده ی ما) را جمع آوری کرده ایم و آن ها را در قالب یک لیست در اختیار شما قرار داده ایم. بنابراین، در اینجا به هفت آمپلی فایر گیتار که که ظاهر و صدای خوبی دارند می پردازیم.

 7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند

Dr. Z Z Wreck

Dr. Z Z Wreck آمپلی فایر‌ شیک و پرداخت شده ای است که از کاربردهای مضراب زدن های ترکیبی با انگشت (chicken pickin) تا اثر واماندگی (sag) ویژه‌ی آمپلی فایر‌های لامپی کلاسیک را برای طرفداران خود به واقعیت بدل می‌کند. ترانسفورمرهای سفارشی، لامپ های NOS و بلندگوهای Celestion با امکانات کنترلی ساده ترکیب شده و صدایی شیرین و گوشنواز را تضمین می کند. داشتن این مجموعه یعنی سری و کابین، همانند قرار ملاقات با یک سوپر استار است. Z Wreck از آن نوع آمپلی فایر ها که امکانات کنترلی آن در پنل پشتی قرار داده شده است نیست، بلکه برای آن راه حلی خلاقانه اندیشیده و قسمت کنترلی کوچلی را تعبیه کرده که بر روی بلندگو قرار می گیرد. به لطف ظاهر زیبای کوانتومی نقره ای درجه یک، نمی توانید از خود نمایی کردن اجتناب کنید.

Fender ’65 Deluxe Reverb

Fender ’65 Deluxe Reverb آمپلی فایر گیتار از نوع کلاسیک است. چهار عدد 12AX7، دو 12AT7، دو 6V6 و لامپ یکسو ساز 5AR4 تن های باورنکردنی تولید می کنند که آمپلی فایر های گیتار محدودی با آن قابل مقایسه هستند. همچنین ریورب و ویبراتو تغذیه شده از مدار لامپی آمپلی فایر های موجود در این آمپلی فایر در نوع خود بی نظیر است. این نسخه محدود 65 Deluxe با روکش فوق العاده زیبا به رنگ قرمز شرابی و پارچه ی مشبک گندمی رنگ آراسته شده که زیبایی آن را دو چندان می کند. در واقع می توان گفت بین گذراندن تعطیلات در بالی و خیره شدن به غروب خورشید شگفت انگیز آنجا و این آمپلی فایر ی گیتار، ما خرید 65 Deluxe را انتخاب می کنیم!

 7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند
 7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند

Magnatone Twilighter Stereo

وقتی از آمپلی فایر گیتار مربوط به دهه 60، با صدایی عمیق و بزرگ و یکی از تمیز ترین مدارهای ویبراتو که تاکنون اختراع شده است سخن به میان می آید، چه چیزی در ذهن شما زنده می شود؟ راهنماییتان می کنم آیا Magnatone Twilighter Stereo نیست؟! این آمپلی فایر باشکوه دارای یک جفت بلندگوی سفارشی 12 اینچی است که هر کدام به آمپلی فایر های کلاس AB با 22 وات قدرت مجهز هستند و برای واکنش سریع و دقیق به پدال ها مانند قهرمان عمل خواهند کرد. این آمپلی فایر گیتار مانند میراث خانوادگیست و احتمال اینکه نوادگان شما برای تصائب این آمپلی فایر گیتار سال ها در جنگ با یکدیگر باشند زیاد خواهد بود!‌

Mesa/Boogie Fillmore 100

آیا مجریان خوش سیما شوهای تلویزیونی را به خاطر دارید؟ اگر نگاهی به Mesa / Boogie Fillmore 100 بیندازید همه ی آن ها را فراموش خواهید کرد! مخصوصا طرح British Slate آن که آدم را بهت زده می کند. به لطف لامپ های اشباع غنی و بسیار تمیز، صدای خیره کننده این آمپلی فایر گیتار تمام فضا را پر می کند که این صدای منحصر به فرد باعث می شود Boogie Fillmore 100 از رقبای خود پیشی بگیرد. مخصوصا زمانی که هنگام نوازندگی از ریورب تغذیه شده از مدار لامپی استفاده می کنید، هر کس که شنونده ی شماست به این معتقد خواهد بود که در حال تجربه ی ابعاد دنیای دیگری است! آیا به اندازه کافی متوجه شدید که این آمپلی فایر گیتار چقدر فوق العاده است یا بیشتر توضیح دهیم!؟

 7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند
 7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند

Revv G20

آیا محیط استودیوتان یکنواخت و افسرده است؟ اگر چنین است، شما به یک Revv G20 بنفش نیاز دارید. یکی از این آمپلی فایر ها را در اتاق کنترل خود قرار دهید و بازدیدکنندگان را شگفت زده کنید. از این گذشته، می توانید گیتار را به آن متصل کرده و با استفاده از دو کانال لامپی تنومند آن، صدای گیتار را با میکروفون گذاری جلوی کابینت ضبط کرده و از انواع امکانات پیشرفته شکل دهی صدا استفاده کنید. با خرید این آمپلی فایر شما همچنین به ویژگیهای مدرن و پیشرفته ای که در هیچ کجای دیگر نمی توانید پیدا کنید ، دسترسی پیدا می کنید. به علاوه رنگ بنفش آن است که می تواند به اندازه کافی نگاه ها را به خود جلب کند. از زمانی که این آمپلی فایر توسط GearFest رونمایی و معرفی شد، هنوز وارد فروشگاه نشده تعداد زیادی از آن ها به فروش رفت که به راحتی می توان فهمید چرا! Revv G20 بنفش، تا کنون رنگارنگ ترین و خیره کننده ترین آمپلی فایر در این لیست است.

Morgan Amps Dual 20

برخی از افراد تصور می کنند که کوه های راکی (رشته کوهی است در قاره آمریکای شمالی) بسیار با شکوه هستند. اما ما ترجیح می دهیم نگاهی به Morgan Amps Dual 20 بیندازیم. پوشش نیمه روشن نیمه تاریک این آمپلی فایر واقعاً چشمگیر است. بعلاوه، یکی از بهترین آمپلی فایر های موجود در بازار است که از فناوری AC الهام گرفته شده، و همچنین کانال های Normal و Top Boost را در خود دارد که هر کدام دارای اکولایزر جداگانه و مخصوص به خود هستند. به علاوه به لطف لامپ های پیش آمپلی فایر و قابل تغییر 12AX7 و EF86 ، Morgan Amps Dual 20 محدوده صوتی گسترده ای را پوشش می دهد. چه از آن در استودیو استفاده کنید و چه در کارهای کوچک، Morgan Amps Dual 20 سری Twilight به شما اطمینان می دهد که صدایی شگفت انگیز داشته باشید و از انجام کار با این آمپلی فایر لذت ببرید.

 7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند
 7 آمپلی فایر گیتار که ظاهر و صدای خوبی دارند

JHS “Loud Is More Good”

آن هایی که معتقدند شیر برای بدن مفید است! بهتر است نگاهی به طرح شیری رنگ آمپلی فایر ی JHS Loud Is More Good بیاندازند. اما این آمپلی فایر به جای ساختن دندان ها و استخوان های قوی، تمایل شما را برای داشتن صدای هارمونیکی غنی و هدروم گسترده تقویت می کند. این آمپلی فایر برای نوازندگانی که متکی به پدال هایشان برای دست آوردن صداهای خاص خود هستند به صورت سفارشی ساخته شده است، این آمپلی فایر طراحی شده به سبک آمریکایی، باعث می شود تا هر نوع استامپ باکس موجود در تجهیزات شما حتی در تراز صدای بالا نیز به بهترین شکل ممکن عمل کند. صداهای تمیز و هارمونیک های غنی در هر موقعیتی، یکی از قابلیت های بی نظیر آمپلی فایر ی Loud Is More است.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران