خانه راهنمای خرید راهنمای خرید پیانو دیجیتال

راهنمای خرید پیانو دیجیتال

توسط داور ملودی
580 بازدید
راهنمای خرید پیانو دیجیتال

بررسی بهترین پیانوهای دیجیتال در دو سال اخیر

اگر قصد خرید پیانوی دیجیتال جدیدی را دارید ،شاید می خواهید به تازگی شروع به یادگیری کنید و نیاز به کیبورد دارید ، یا اینکه می خواهید پیانوی خود را ارتقا دهید و به دنبال نمونه های با کیفیت تری هستید.
هر آنچه که شما نیاز داشته باشید، پیدا کردن بهترین پیانو دیجیتالی که با نیاز ها و بودجه ی شما هماهنگ باشد در بازاری که در سال های اخیر پر از پیانو های دیجیتال با کیفیت شده، می تواند کار بسیار دشواری باشد.
مهم نیست که شما یک نوازنده مبتدی، متوسط یا حرفه ای باشید ،طبق نیاز های خود می توانید بهترین پیانو را خریداری کنید.
برای کمک به شما در جستجوی خود ، ما راهنمای خرید بهترین پیانو را گردآوری کرده ایم.
این راهنما خرید شامل انواع،ویژگی ها و برند ها می باشد.
همچنین بررسی ۵ انتخاب برتر ما را مشاهده خواهید کرد.

 راهنمای خرید پیانو دیجیتال

انواع مختلف پیانو های دیجیتال

انواع مختلفی از پیانوی دیجیتالی وجود دارد و هر یک برای نیازهای متفاوتی گزینه ی بهتری محسوب می شود.
در ادامه شرح ویژگی ها و مزایای هر مدل قرار گرفته تا شما بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید .
کنسول های دیجیتال در کنار دیوار قرار می گیرند و بعضی از آنها حتی به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان یک وسیله زیبا به چشم می آیند. گرچه بسیار سبک تر از پیانوهای آکوستیک هستند و آسان تر میتوانید آن را جابه جا کنید.
این پیانو همه چیزهایی را که شما نیاز دارید را خواهد داشت و گزینه ی بسیار مناسبی برای جایگزینی با مدل های سنتی و آکوستبک می باشد.
معمولاً به همراه بلندگو، پدال و پایه می باشد و صدای واقعی و عملکرد کلیدی آنها مطابق با پیانو واقعی شبیه سازی شده است.
پیانوهای قابل حمل برای استفاده روی استیج و برای اجرای زنده طراحی شده است.
آنها می توانند بسیاری از ویژگی های مشابه پیانو از جمله کلاویه های سنگین و صدای واقعی را داشته باشند ، اما در ظاهر بیشتر شبیه به کیبورد و یا سینت سایزر هستند .
پیانوهای قابل حمل پایه یا پدال ندارند ، بنابراین نیاز دارید پدال و استند به صورت جداگانه تهیه کنید. ممکن است اسپیکر داشته باشند ، اما معمولا در کنار آن از آمپلی فایر یا سیستم های PA استفاده می شود.
کیبورد های الکترونیک آپشن های صوتی بسیار بیشتری نسبت به پیانوهای دیجیتال معمولی دارند و می توانند طیف گسترده ای از صدای را تولید کنند و می توان برای اجرا در صحنه و تولید موسیقی استودیویی استفاده کرد. با این حال ، آنها همیشه برای شبیه بودن به پیانو طراحی نشده اند. کیبورد های الکترونیک ممکن است دارای کلاویه های سنگین نباشند و ممکن است کمتر از 88 کلاویه باشند.
حتی اگر با این دسته از کیبورد ها بتوان صداهای زیادی تولید کرد،نمی توانند به اندازه ی پیانو های دیجیتال شبیه سازی واقعی و اختصاصی داشته باشند.

بهترین برند های کیبورد و پیانو

به هر فروشگاهی که بروید،تعداد بیشماری از برند های پیانو دیجیتال را خواهید دید ، برخی از آنها بسیار شناخته شده و برخی را قبلا نشنیده اید. در حالی که هر برند ویژگی های خاص خود را دارد ، این 5 کمپانی تقریبا بهترین پیانو های دیجیتال را در دنیا تولید می کنند.

پیانوهای یاماها(YAMAHA)

یاماها شناخته شده ترین برند برای پیانو دیجیتال می باشد و یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع سازهای موسیقی است.
یاماها انواع مختلفی از پیانو های دیجیتال ، از پیانو دیجیتال گرند حرفه ای گرفته تا کیبورد برای افراد مبتدی و طیفی گسترده در بین این دو مدل را تولید می کند. پیانوهای دیجیتال یاماها به دلیل قابلیت اطمینان ، تطبیق پذیری ، و کیفیت صدای بالا شناخته شده اند.

 راهنمای خرید پیانو دیجیتال
 راهنمای خرید پیانو دیجیتال

پیانوهای کاوای (Kawai)

کاوایی نزدیک به یک قرن پیانو آکوستیک می ساخت و این تجربه به تولید پیانوهای دیجیتالی بدل شد.
نوازندگان کیبورد کاوایی را بخاطر احساس واقعی پیانو و کیفیت عالی صدا دوست دارند.
همچنین طراحی زیبای آن نظر افراد را جلب می کند و پیانوهای کاوایی طی سال ها برنده جوایز بسیاری شده است.

پیانوهای کرگ (Korg)

از سال ۱۹۶۳،کورگ شروع به تولید نسل جدید از ساز های دیجیتال کرد و امروزه برخی از خلاقانه ترین و پیشرفته ترین پیانوهای دیجیتال را به بازار عرضه می کند. همچنین دارای لاین بزرگی از کیبورد و سینت سایزرهای الکترونیک هستند.
بنابراین اگر می خواهید پیانو دیجیتالی خوبی داشته باشید که بتواند در استودیو نیز به شما کمک کند ، باید به کیبورد های کورگ نگاهی بیندازید.

 راهنمای خرید پیانو دیجیتال
 راهنمای خرید پیانو دیجیتال

پیانوهای کاسیو (Casio)

پیانو های دیجیتال کاسیو دارای کلیدهای وزنی و کیفیت صدای عالی هستند و از ویژگی هایی برخورداراند که تنها در نمونه های گران قیمت تر از برند های دیگر قابل مشاهده می باشد. اگر به دنبال پیانوی مناسبی هستید اما هزینه اولویت اصلی شماست کیبورد های کاسیو گزینه ی بسیار خوبی می باشد.

پیانوهای رولند(Roland)

رولند شرکتی است که در تولید سازهای الکترونیک همیشه جزو پیشتازان این صنعت بوده ،اما پیانوهای دیجیتال آن واقعا از نظر کیفیت ساخت و سمپلینگ در صداها عالی می باشد.
این کمپانی پیانوهای دیجیتال با تکنولوژی پیشرفته را به بازار ارائه می کند.
پیانوهای استیج آن همیشه انتخاب اول بسیاری از نوازندگان مطرح بوده، وهمچنین پیانو های دیجیتال خانگی و پیانوهای گرند نیز تولید می کند.
پیانوهای رولند به دلیل تکنولوژی سمپلینگ منحصر بفردش صدا و احساس یک پیانو آکوستیک را ایجاد می کند و همچنین دارای ویژگی های پیشرفته برای ضبط و خروجی صدا هستند. اگر به دنبال پیانو استیج مناسبی هستید ،رولند گزینه ی مناسبی است.

 راهنمای خرید پیانو دیجیتال

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران