خانه بررسی و مقایسه نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6

نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6

توسط داور ملودی
118 بازدید
نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6

افکت گیتار باس زوم مدل B6 طراحی شده برای نوازندگان بیس

با چهار مدل DI و افکت های چندگانه پیشرفته ، افکت گیتار Zoom B6 به شما آزادی عمل در خلق صداهای جدید و شگفت انگیز را می دهد. مدار آنالوگ جدید به کار رفته در این افکت گیتار باس به همراه چهار DI، به شما کمک می کنند تا فرکانس های low ساز خود را بهبود ببخشید.

 نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6

فرکانس های high فوق العاده افکت گیتار باس زوم مدل B6

با پردازشگر افکت 88.2 کیلوهرتز که دو برابر سرعت سایر پردازشگرها می باشد، این مولتی افکت بهترین فرکانس های بالا را در اختیار شما قرار می دهد.

چهار مدل DI آیکونیک

کمپانی Zoom با دقت فراوان ، چهار DI را در این افکت گیتار باس زوم بی نظیر گنجانده تا طیف گسترده‌ای از گزینه‌های تونال را در دسترس شما قرار گیرد .

  • تیوب 1 : دارای کاراکتر تیوب خلاء DI با هارمونیک های غنی و فرکانس های پایین قدرتمند.
  • تیوب 2 : برخوردار از کاراکتر تیوب خلاء DI با attack واضح و فرکانس‌های پایین بی نظیر.
  • solidstate1: مدل سالید استیت 1 ، کمپرشن متوسط و تن‌های قوی را برای گیتار بیس الکتریک ارائه می دهد، در حالی که از افت فرکانس‌های پایین به هنگام نواختن ، محافظت می کند( به کمک پیکاپ های piezo).
  • solidstate 2: کاراکتر سالید استیت DI با تن واضح و دیستورشن کم.

افکت گیتار باس Zoom B6 ساخته شده برای خلق بهترین موزیک ها

به لطف ورودی‌های مجزا ، شما می توانید بیس الکتریک را به بیس سینت یا آکوستیک تغییر داده و یا دوباره به بیس الکتریک برگردید.هر دو ورودی به شما این امکان را می دهند تا امپدانس را از 1M به 10Mاهم تغییر داده و صدای واضح تری را برای شما به ارمغان می آورند تا بتوانید بیس های قدرتمندتری را بنوازید.

مدلسازی دقیق امپ با افکت گیتار باس زوم مدل B6

پدال زوم B6محشر دارای 11 مدل از بهترین امپ های تاریخ به همراه چند مدل امپ جدید نیز می باشد.

12 شبیه ساز کابینت با افکت گیتار باس زوم مدل B6

این پدال محشر دارای 12 شبیه ساز صدای بیس کلاسیک می باشد که هر کدام را می توانید بر اساس موقعیت میکروفون به سه حالت مختلف تغییر دهید.

افکت گیتار باس زوم مدل B6 دارای صدای زوم افسانه ایی

این محصول همچنین مجموعه ایی از صداهای افسانه ایی متعلق به کمپانی Zoom را به همراه 10 افکت جدید را برای شما به ارمغان آورده است.

 نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6
صفحه نمایش با کیفیت خارق العاده

صفحه نمایش لمسی رنگی 4.3 اینچی Zoom B6 به شما این امکان را می دهد تا افکت ها را به شکلی به کار بگیرید تا صدایی عالی را در چند ثانیه خلق کنید.

 نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6
مُدهای پخش در افکت گیتار باس Zoom B6

چهار مُد پخش در B6 Zoom صفحه نمایش لمسی و چیدمان فوت سوییچ را تغییر می‌دهند تا به کنترل‌های مورد نیاز دسترسی سریعی داشته باشید.

حافظه داخلی افکت گیتار باس زوم مدل B6

حالت حافظه افکت Zoom B6 برای سازماندهی پچ های شما برای اجرا ایده آل است، به فوت سوییچ اجازه می دهد یکی از 4 پچ موجود در هر مجموعه را فعال کنند.

دارای رابط کاربری آسان

شما می توانید لوپ ها و ضبط‌ هایی را تا دو ساعت خلق کرده و مستقیماً در کارت SD/SDXC ذخیره کرده تا موقع نیاز به آنها دسترسی داشته باشید

68 ریتم آنبورد در افکت گیتار باس زوم مدل B6

به لطف 68 الگو ریتم آنبورد به کار رفته در افکت گیتار باس زوم B6 شما می توانید از میان ژانرها و کسر میزان های مختلف انتخاب کرده و خلاقیت خود را شکوفا کنید.

پشتیبانی از اپلیکیشن Handy Guitar Lab

شما می توانید پدال Zoom B6 را مستقیماً از طریق بلوتوث به برنامه Handy Guitar Lab متصل کنید. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این پدال این است که به لطف آداپتور اختیاری BTA-1 ، شما می توانید تلفن همراه خود را به صورت بی سیم به یک رابط ثانویه برای B6 Zoom، تبدیل کرده و از نهایت بهره را ببرید.

دارای دسترسی بالا برای افراد کم بینا

این محصول اولین پردازشگر مولتی افکتی است که امکان دسترسی به افراد کم بینا را فراهم کرده است. اپلیکیشن Handy Guitar Lab for B6 دارای قابلیت‌های VoiceOver و VoiceOver Gestures می باشد.

 نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6
نرم افزار Zoom lab

این پردازشگر محشر از نرم افزار Zoom lab پشتیبانی کرده تا شما بتوانید در این محیط آهنگسازی فوق العاده به جستجو پرداخته و به راحتی پچ ها را ذخیره ، ویرایش و بارگذاری کنید

 نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6
مدل های آمپ جدید
  • Sun CB : تُن بیس clean را همراه با فرکانس های تربل ارائه می دهد.
  • Monotone :یک امپ ترکیبی سالید استیت است که برای سبک جاز مناسب می باشد ؛ این مدل فرکانس های بیس و میدرنج پرحجمی دارد و تُن کلی آن ملایم است.
مدل های جدید پری امپ
    • Clear Drive : از یک فیلتر linear phase در مسیر دیستورشن استفاده می کند که این ویژگی ، درایو شفافی را می سازد.
    • :Super Low Preamp یکی از پری امپ های اوریجینال Zoom است که با استفاده از یک تقویت کننده ی بیس، ایجاد صدا در یک اکتاو پایین تر و یک اکولایزر بیس ، می تواند فرکانس های بیس را تقویت کند.
    • :Djent Preamp فرکانس های بیس دیستورت نشده را با فرکانس های تربل دیستورت شده تلفیق می کند و به این ترتیب صدای دیستورت شده قدرتمندی را شکل می دهد .
    • Preamp 1073 : صدای پری امپ میکروفون وینتج، گرم و پرحجمی را همراه با دیستورشن یک ترانسفورماتور ارائه می دهد.

:SolidPreamp از روی یک پری امپ میکروفون سالید استیت کنسولی شبیه سازی شده و در عین حالی که هارمونیک ها را منسجم می کند ، فرکانس های ساب بیس را هم کاهش می دهد.

افکت های جدید
  • Bass Analog Octave: شامل افکت اکتاور اوریجینال Zoom است که از الگوریتمی بر پایه اکتاورهای آنالوگ استفاده می کند.
  • Bass Standard Synth : جزئیات فیلترینگ قابل تنظیمی را برای دستیابی به صدای سینتی سایزری بیس اوریجینال Zoom ارائه می دهد .
  • Bass Synth Talk : تعداد زیادی صدای سینتی سایزری مشابه با یک talking modulator را برای شما فراهم می کند.
 نقد و بررسی افکت گیتار باس زوم مدل B6

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران