خانه راهنمای خرید معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

توسط داور ملودی
47 بازدید
معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

بهترین و پرفروش ترین میدی کنترلرها در سال ۲۰۲۳

یک ورک استیشن دیجیتال بدون میدی کنترلر کامل نیست. از استودیوهای حرفه ای گرفته تا کنسرت های بین المللی ، هر هنرمند و سازنده موسیقی این امکان را دارد تا  بهترین کنترلر MIDI که با سبک و سلیقه خود همخوانی داشته را در فروشگاه های داورملودی پیدا کند. چه تمایل به کلاویه های سنگین با اکشن چکشی داشته باشید و یا به کلاویه های ، سریع و هیبریدی علاقه مند باشید ، ما بهترین میدی کنترلر ها را دسته بندی کرده ایم تا شما اطلاعات لازم را کسب کرده و بهترین تصمیم ممکنه را بگیرید.  پس به خواندن این مطلب حتما ادامه بدهید

توجه: ما در داورملودی به این امر آگاه هستیم  که چیزی به نام “بهترین” در مورد تجهیزات موسیقی وجود ندارد. هر نوازنده و هنرمندی سلیقه های منحصر به فردی داشته و همین موضوع باعث می شود که انتخاب تجهیزات استودیویی به امری دشوار تبدیل شود. موارد موجود در این لیست برخی از محصولات مورد علاقه ما از تولید کنندگان برتر را نشان می دهد تا به شما کمک کند خرید خود را به صورت آگاهانه و به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید.  بعد از خواندن این مقاله حتما سری به  فروشگاه آنلاین و حضوری  ما بزنید. برای دریافت توصیه های شخصی و مشاوره تخصصی ، می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۰۳۶ تماس حاصل کرده تا یکی از کارشناسان خبره ما شما را راهنمایی کنند.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

میدی کنترلر Arturia MiniLab 3 25 Slim-key Controller

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در کسری از ثانیه الهام ها و ایده های بی نظیری به شما دست می دهد ،  پس برند آرتوریا MiniLab 3 را برای شما طراحی کرده است. با وجود وزنی در حدود سه پوند ، بدنه جمع و جور و مجهز به MIDI ، 25 کلاویه با اکشن سینت کلید به علاوه تعداد زیادی آنکودر ، پدهای حساس به سرعت ، اسلایدر ، و کنترل های لمسی که کنترل دقیقی را در DAW مورد علاقه شما به شما ارائه می دهد

این کیبورد کنترلر یکی از جذاب ترین اینسترومنت های این لیست به شمار می آید. MiniLab 3  برای اکثر DAW ها از قبل map شده است و همچنین دارای 500 پریست برای کمک به شما می باشد. علاوه بر این MiniLab 3  می تواند با نیاز های نوازندگان تازه کار تطبیق پیدا کرده و همچنین ویژگی های جذابی را برای آرتیست های حرفه ایی فراهم کند. ویژگی ها و قابلیت های ذکر شده در بدنه ایی جمع و جور و مقاوم گتجانده شده که از پس آسیب های وارده در حین جا به جایی و سفر به خوبی برمی آید.

میدی کنترلر Novation Launchkey 49 MK3 49-key Keyboard Controller

با وجود 49 کلاویه اکشن ترکیبی Novation Launchkey 49 MK3 شما این امکان را دارید تا بهترین موزیک ها را خلق کنید. این کیبورد کنترلر به‌طور یکپارچه با جریان‌ کاری Ableton Live مطابقت داشته و بیشترین سازگاری را با نرم افزار  Ableton Live دارد.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

از طرف دیگر این اینسترومنت تقریباً با هر DAW اصلی دیگری دارای قابلیت plug-and-play نیز می باشد. Launchkey 49 MK3 ابزارهای قابل توجهی از جمله گام ، آکورد و مُد های شخصی ساز را در بدنه خوش استایل خود جای داده است. از ویژگی های هیجان انگیز این کیبورد کنترلر می توان به آرپژیاتور قدرتمند ؛ و دسترسی MIDI  با یک لمس در Ableton Live اشاره کرد. Launchkey 49 MK3 یک کنترلر دقیق بوده و با وجود کلاویه های حساس به سرعت و همچنین پدهای حساس به سرعت به شما امکان کنترل باورنکردنی بر روی صدای خود را می دهد تا بتوانید استعداد و خلاقیت خود را شکوفا کنید.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

میدی کنترلر M-Audio Keystation 49 MK3 49-key Keyboard Controller

یکی دیگر از کنترلرهای 49 کلاویه این لیست  ، M-Audio Keystation 49 MK3 بوده که یک کیبورد کنترلر USB عالی برای دوستداران اینسترومنت های مجازی به شمار آمده که با مک یا رایانه شخصی خود به نوازندگی پرداخته و اجرا می کنند. از ویژگی های جذاب این کیبورد کنترلر می توان به مواردی از جمله یک اسلایدر ولوم مقدار MIDI به اضافه pitch ، مدولاسیون و ویل های اکتاو ، کنترل‌های مورد نیاز برای دسترسی به ظرفیت‌های کامل نرم‌افزار و … اشاره کرد.

Keystation 49 MK3  که به شکل باورنکردنی جمع و جور و سبک ساخته شده است ، به راحتی در هر استودیویی قرار می گیرد و کاربران می توانند بدون هیچ گونه مشکلی آن را با خود به سفرهای طولانی مدت نیز ببرند. عملکرد ساده و سریع plug-and-play این کیبورد کنترلر ، آن را در میان هنرمندانی که ژانرهای مختلف موسیقی را خلق ، آهنگسازی و تنظیم می کنند ، بسیار محبوب کرده است.

میدی کنترلر Korg microKEY Air-61 61-key Bluetooth Keyboard Controller

با Korg microKEY Air-61 با کابل های دست و پاگیر برای همیشه خداحافظی کنید. این کیبورد کنترلر از طریق تکنولوژی بلوتوث کم تأخیر به رایانه ، لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود. کلاویه های طبیعی Korg’s Touch قابلیت نوازندگی ارتقا یافته ای را ارائه می دهد در حالی که به لطف طراحی بدنه جمع و جور به راحتی در هر استودیو ، آپارتمان یا هر مکان دیگری قرار می گیرد. کیبورد کنترلر microKEY Air-61 از قابلیت حمل و نقل باورنکردنی برخوردار است.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

با وجود دو باتری AA این کنترلر تا 30 ساعت عمر باتری خواهند داشت که بر قابلیت پرتابل بودن آن هم افزوده است. ویل های گام و مدولاسیون ، به علاوه ورودی پدال ساستین ، شما را برای کسب موفقیت در نرم افزارها و برنامه های تولید موسیقی آماده می کند. با درگاه USB موجود ، کاربران می توانند از ویژگی plug-and-play نیز بهره ببرند.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

میدی کنترلر Akai Professional MPK Mini MK III Limited Edition Black on Black

یکی دیگر از کنترلرهای جمع و جور و پرتابل این لیست ، کیبورد کنترلر MPK Mini MK III می باشد که به معنای واقعی کلمه در نوع خود بی همتا بوده و پرفومومنس دقیق و منحصربفردی را ارائه می دهد. کنترلر MPK Mini MK III که با تمام DAW های رایج سازگار بالایی داشته ، به لطف کلاویه های  حساس به سرعت ، هشت پد به سبک MPC، هشت دکمه با  قابلیت اختصاصی شدن ، و thumbstick چهار طرفه ، به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را شکوفا کنید. MPK Mini MK III دارای پورت USB است که اتصال به لپ تاپ و رایانه را آسان می کند.

با کمک این کیبورد کنترلر فوق العاده به پرفومنس های منحصربفرد دست می یابید ، جزئیات را با المان های پرکاشن دریافت کنید،  آرپژیشن را به راحتی کنترل کرده ، و با اینسترومنت های مجازی مانند خودتان کار کنید.

میدی کنترلر Nektar Impact LX88+ 88-key Keyboard Controller

با کنترلر Nektar Impact LX88، طیف کاملی از 88 کلاویه نیمه سنگین در انتظار دستان شماست. با وجود ویژگی هایی از اتصالات MIDI و USB هنگام اتصال به DAW مورد علاقه شما دیگر هیچ مانعی برای خلق موزیک های فوق العاده وجود ندارد. کلاویه این کنترلر فول سایز و به سبک پیانو بوده و پاسخی یکنواخت و داینامیکی را در دسترس نوازنده قرار می دهند که برای کسانی که پیانو یا سینت می نوازند از حس بی نظیری نیز برخوردار است. شما این امکان را دارید تا به راحتی پارامترهای DAW و پلاگین‌ها را از طریق pitch bend  و ویل مدولاسیون ، فیدرها، آنکودرها ، پدهای پرفومنس  را از دکمه‌های Impact LX88 کنترل کنید. علاوه بر موارد ذکر شده ، شما قادر هستید که تنظیمات دلخواه خود را در پنج اسلات از پیش تعیین‌شده Impact LX88 نیز ذخیره کنید.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

به لطف mapping ادغام Nektar DAW ، Impact LX88 برای کار با  DAWهای محبوب به صورت منحصربفرد و یونیکی طراحی شده است تا ساخت موسیقی را ساده ، بصری و به همان سرعتی که قوه تخیل شما کار می کند ، ایجاد کند. می توانیم به جرات بگوییم که با انتخاب Impact LX88 به عنوان کنترلر اصلی استودیوتان ، یکی از بهترین تصمیم های زندگی کاری خود را می گیرید

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

میدی کنترلر Native Instruments Kontrol S88 Mk3 Smart Keyboard Controller

نادیده گرفتن اثری که محصولات Native Instruments در تولید موسیقی با کیبوردهای MIDI با کیفیت بالا ، بانک‌های صدای بسیار عظیم ، اینسترومنت های مجازی قدرتمند و کنترلرها با پرفومنس برجسته به جای گذاشته است ، امری غیر ممکن است. مانند سایر محصولات این کمپانی مشهور ، کیبورد کنترلر Native Instruments Kontrol S88 هم از این قاعده مستثنی نیست و با ارائه قابلیت ها و ویژگی هایی از جمله کنترل پیچیده و شهودی را بر DAW های اصلی و مجموعه ایی بی پایان از انواع صداها و مناظر صوتی Native Instruments برای کاربران به ارمغان می آورد.

با وجود کلاویه های سنگین ؛ صفحه نمایش تمام رنگی با وضوح بالا ؛ ویل های pitch  و مد ، یک نوار لمسی ؛ و یک آنکودر  فشاری چهار جهته، Kontrol S88 شما را با قابلیت نوازندگی بالا و کنترل های مورد نیاز برای پیمایش در DAW، استفاده از اینسترومنت های  مجازی، و قابلیت های دیگر ، شگفت زده می کند. شما این امکان را دارید تا تنها با فشار یک دکمه آرپژ تولید کرده ، آکوردها را با یک کلید بنوازید  و از سازگاری MIDI 2.0 نهایت لذت را ببرید. اگر از طرفداران نرم افزار Native Instruments هستید ، به طور قطع از قابلیت نوازندگی بالا کیبورد کنترلر Kontrol S88 لذت خواهید برد.

میدی کنترلر Arturia KeyLab 61 MkII 61-key Keyboard Controller

یکی دیگر از کیبورد کنترلرهای محشر برند آرتوریا ، کنترلر KeyLab 61 MkII است. این اینسترومنت یکی از بهترین گزینه های این لیست به شمار آمده و با ساختار آلومینیومی و چوبی خود در هر استودیویی ( چه خانگی و چه حرفه ای ) با قابلیت نوازندگی بالا، تطبیق پذیری و یکپارچگی بی نظیری دارد. کلاویه های اکشن Pro-Feel که در KeyLab 61 MkII به کار گرفته شده حساس و مقاوم بوده و برای دستیابی به صدایی واقع گرایانه و رسا، از قابلیت aftertouch برخوردار است.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

مجموعه ای گسترده از اتصالات ، از جمله 5 پین MIDI I/O، چهار جک CV ، USB و ورودی پدال،  شما را برای موفقیت در محیط های دیجیتال یا زمانی که نیاز به تجهیزات آنالوگ سخت افزاری دارید ، آماده می کند. 16 پد پرفومنس حساس به سرعت عملکرد ضربه ای را برای نوازندگان امکان پذیر می کند ، در حالی که 9 فیدر، 9 آنکودر چرخشی و تعداد زیادی دکمه با قابلیت اختصاصی شدن ، استفاده از این کنترلر به همراه هر نرم افزار آهنگسازی را به آسانی آب خوردن می کند.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳
میدی کنترلر Studiologic SL88 Studio 88-key Keyboard Controller

کیبورد کنترلر Studiologic SL88 یک اینسترومنت عالی برای استودیو به شمار آمده و در حالی که از تمام ویژگی یک اینسترومنت پرچمدار برخوردار بوده اما با قیمت مقرون به صرفه ایی به بازار عرضه شده است.  . کیبورد کنترلر SL88 که برای استودیو یا استیج مناسب است ، کلاویه های  Fatar با قابلیت افترتاچ و سه کنترلر X/Y را در کنار هم قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند از اکسپرشن زیادی بهره ببرند. یک MIDI In و دو پورت MIDI Out، به علاوه طیف وسیعی از ورودی های پدال اکسپرشن ، شما را برای دستیابی به پرفومنسی واقعی و منحصربفرد کمک می کند. کنترلر SL88 که با ریگ های پیچیده MIDI غریبه نیست ، کنترل چندین کیبورد سخت افزاری و همچنین نرم افزار کامپیوتر را از با کمک یک کنترلر اصلی آسان می کند. علاوه بر این ، SL88 Studio می تواند اطلاعات MIDI را از طریق اتصال USB خود ارسال و دریافت کند و همچنین می تواند از طریق USB نیز تغذیه شود.

در نهایت ، وزن این اینسترومنت محشر تنها حدود 30 پوند می باشد که آن را به گزینه ای ایده آل برای کاربرانی که به دنبال کنترلر با قابلیت حمل و نقل بالا هستند ، تبدیل کرده است.

میدی کنترلرArturia KeyLab 88 MkII 88-key Weighted Keyboard Controller

جدا از ظاهر خیره کننده ، کنترلر Arturia KeyLab 88 MkII قابلیت های فراوانی را ارائه می دهد که آن را به سرعت به گزینه مورد علاقه پیانیست های حرفه ایی ، سازندگان بیت ، متخصصان اینسترومنت های مجازی و همه افراد حاضر در این بین ، تبدیل می کند. متخصصان برند Arturia به لطف یک مرکز کنترل MIDI، mapping  از کنترل های گسترده موجود در  KeyLab 88 MkII را ساده تر از قبل کرده است. شما این امکان را دارید تا 9 فیدر، 9 آنکودر، 16 پد پرفومنس و تعداد زیادی دکمه را پیکربندی کنید. با گزینه های اتصال گسترده ایی که شامل مواردی از جمله CV/Gate، DIN 5 پین MIDI و اتصال USB-MIDI است شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر تجهیزات خود را گسترش دهید. علاوه بر این ، KeyLab 88 MkII از لحظه ای که از باکس در آورده می شود آماده به کار بوده و فوراً با چندین مورد از محبوب‌ترین DAW های موجود در بازار map  می شود.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳

و همچنین ، این کنترلر نرم‌افزارهایی مانند Analog Lab، Ableton Live Lite، Wurli V و موارد دیگر را در کنار هم قرار می‌دهد تا کنترلری جامع را در اختیار شما قرار دهد که کنترل‌های متنوعی را همراه با حساسیت کلاویه Fatar-hammer-action لذت‌بخش برای کاربران به ارمغان می آورد.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳
میدی کنترلر M-Audio Hammer 88 88-key Keyboard Controller

یکی دیگر از کنترلرهای قدرتمند 88 کلاویه ایی ، کیبورد کنترلر محشر M-Audio Hammer 88  می باشد که با کمک اتصالات  USB، MIDI و حتی iOS سیستم یکپارچه ایی را برای شما به ارمغان می آورد. این کنترلر حساس به سرعت به شما کمک می‌کند تا تمام تفاوت‌های ظریف اجراهایتان را به تصویر بکشید و مخاطبان را مسحور خود و پرمونس خود کنید. Hammer 88 با وجود رابط کاربری ساده و طراحی هوشمندانه که ویل های گام و مد ، دکمه‌های اکتاو/ transpose  و یک فیدر ولوم مستر را در کنار یکدیگر قرار داده ، گزینه ایده آلی برای نوازندگان و تهیه کنندگان به شمار می آید. هنگامی که زمان گسترش ستاپ استودیو شما  فرا می رسد ، Hammer 88 می تواند داده های MIDI را به دستگاه های سخت افزاری ، ماژول های صدا و ماشین های درام نیز ارسال کند.

به طور کلی ، Hammer 88 یک انتخاب عالی برای آن دسته از پیانیست های متعهد است که به یک ورک استیشن ساده اما قدرتمند نیاز دارند.

میدی کنترلر Roland A-88 MKII 88-key Keyboard Controller

کمپانی رولند جز برندهایی است که هر محصولی اعم از تجهیزات استودیویی و یا اینسترومنت که تولید می کند از کیفیت فوق العاده ایی برخوردار می باشد و کنترلر Roland A-88 MKII این نکته را با بی نظیرترین پرفومنسی  که در یک کنترلر MIDI پیدا می کنید ، ثابت می کند. این کنترلر محشر از کیبورد PHA-4 ساخته شده توسط رولند برخوردار است که دارای حساسیت و پاسخ باورنکردنی از طریق escapement  سنگین و کلاویه های عاج مانند است. طیف گسترده ایی از انواع اتصالات مانند MIDI، USB و پدال به این معنی است که A-88 MKII به راحتی با DAW های محبوب و تجهیزات آنالوگ ادغام می شود. علاوه بر قابلیت یکپارچه شدن بالا و پرفومنس بی نظیر DAW این مدل از ویژگی های جذاب دیگری مانند هشت پد قابل تخصیص ، هشت دکمه کنترل با قابلیت اختصاصی شدن ، اکتاو بالا/پایین ، سه ناحیه کلید ، ویل گام/mod و بسیاری موارد دیگر برخوردار است. A-88 MKII با کیبورد باورنکردنی ، اتصالات و قابلیت کنترل بالا ، به سرعت جایگاه خود را به عنوان کنترلر اصلی استودیو پیدا می کند.

 10 معرفی ۱۲ میدی کنترلر پرفروش سال ۲۰۲۳
داورملودی ، همیشه در کنار شما

استفاده از کنترلر MIDI می تواند دنیایی از امکانات صوتی را باز کند. اما چگونه می توان فهمید که کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد؟ نگران نباشید داورملودی اینجاست تا کمک کند. مطلبی که امروز مطالعه کردید شامل اطلاعاتی است که می تواند به شما در انتخاب یک میدی کنترلر کلید کمک کند. البته ، اگر سؤال خاصی دارید که در این راهنما یا محتوای مرتبط به آن پرداخته نشده است ، لطفاً با شماره 02162036 تماس گرفته تا  یکی از کارشناسان فروش آگاه ما شما را راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران