خانه بررسی و مقایسه ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

توسط داور ملودی
730 بازدید
۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

10 تا از بهترین آمپلی فایر های (تقویت کننده) اجرای زنده

سیستم های صوتی اجرای زنده برای گرفتن خروجی میکسر و تقویت صدا برای رساندن آن به بلندگوها، به آمپلی فایر متکی هستند. آمپلی فایرها به مخاطبان این امکان را می دهند تا صدای خواننده را از بین دیوار عظیم صدای ساز هایی از قبیل گیتار، درامز و بیس به راحتی بشنود. به همین دلیل شما به آمپلی فایر نیاز دارید که توان و هدروم کافی داشته باشد تا بتواند عملکرد در حال اجرا بر روی صحنه را برای مخاطبان تفسیر کند. با انتخاب آمپلی فایر مناسب، مخاطبان شما سیگنالی واضح و صدایی بلند را دریافت می کنند و همچنین نوازندگان می توانند بر روی اجرای موسیقی خود بهتر متمرکز شوند. اگر به دنبال آمپلی فایر قابل اطمینان برای اجراهای زنده خود هستید، پس ادامه مطلب را بخوانید! ما به شما کمک خواهیم کرد آمپلی فایر ای را پیدا کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما و گروه باشد.

 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

۱- Crown XLi 1500

آمپلی فایر 2 کاناله ی Crown XLi 1500 گزینه ای عالی برای دی جی ها و تیم های اجراییست که در حال جابجایی هستند. می توانید در هر حالتی که بخواهید آن را پیکر بندی کنید: چه استریو باشد یا موازی و یا مدار پل-مونو، XLi شما را مایوس نمی‌کند. به لطف اتصال های XLR ، RCA و speakON تقریبا هر وسیله ای با این آمپلی فایر سازگار است. از همه مهم تر اینکه، Crown XLi 1500 در برابر اتصال کوتاه و سایر رویدادهای خطرناک الکتریکی محافظت شده است، بنابراین می توانید بر روی اصل ماجرا تمرکز کنید و صحنه را به آتش بکشید!

۲- Crown XLS 1002

Crown XLS 1002 آمپلی فایر 350 واتی کلاس D است که با تکنولوژی بسیار کارآمد DriveCore ارائه شده است. این سیستم مجهز به لیمیتر های Peak-x است تا بتواند صدای بلندگوهای شما را با خروجی زیاد و بدون خطر آسیب دائمی در اختیار تان قرار دهد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به کنترل کننده های داخلی Massive DSP و سیستم EQ اشاره کرد. برای آرامش خاطر بیشتر، در پنل جلوی این دستگاه یک LCD بزرگ برای نظارت بر عملکرد آن قرار داده شده است.

 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده
 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

۳- Behringer NX4-6000

اگر به دنبال وسیله ای فوق العاده قدرتمند هستید، Behringer NX4-6000 را توصیه می کنیم. این آمپلی فایر 4 کانال می تواند، 1600 وات را در چهار کانال با 2 اهم یا 3000 وات را در دو کانال با 4 اهم ارائه دهد. این آمپلی فایر دارای سیستم جبران امپدانس SmartSense است که باعث می شود پاسخ فرکانسی در همه بارها بسیار خطی باشد. Behringer NX4-6000 از فن آوری Class D برای خنک نگه داشتن دستگاه استفاده می کند، اما اگر دستگاه کمی بیش از حد گرم شود، محافظ حرارتی اضافه بار (built-in thermal overload protection) فعال شده تا از آمپلی فایر و بلندگوها در برابر آسیب محافظت نماید.

۴- QSC GX5

داشتن قابلیت های پیشرفته و امکانات محافظتی، کاربری آسان و قابل اطمینان بودن، از جمله ویژگی هاییست که QSC GX5 را به گزینه ای برای عالی برای هر نوع استفاده بدل می کند. این آمپلی فایر 2 کانال، در هر کانال 700 وات در 4 اهم تولید می کند. این آمپلی فایر دارای سوئیچ کراس اُوِر می باشد که امکان اتصال یک ساب ووفر به آمپلی فایر را مهیا می سازد. همچنین زمانی که تراز صدا افزایش می یابد قبل از اینکه سیگنال صدا دچار برش شود (clipping)، سیستم محافظتی GuardRail بهره را کاهش می دهد تا بلندگوها را از آسیب احتمالی مصون نگه دارد.

 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده
 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

۵- Crown XTi 4002

آمپلی فایر Crown XTi 4002 عملکردی عالی داشته و ویژگی های کاربر محور زیادی را در خود جای داده است. بخش Enhanced Subharmonic Synth امکانات کنترلی کاملی بر روی فرکانس ها، بهره و انواع فیلترها در اختیار شما قرار می دهد که اجازه می دهد بتوانید واحد انتخابی مورد نظر برای هر کدام از بلندگوها را از محل اجرا تنظیم کنید. اگر می خواهید برای اجرایی قبلا انجام داده اید تنظیماتی را دوباره اعمال کنید، XTi 4002 دارای 49 جایگاه از پیش تعیین شده برای کاربر است، که به لطف آن ها در عرض چند ثانیه می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی این جایگاه ها ذخیره کرده و در صورت لزوم آن ها را از حافظه بازخوانی کنید.

۶- Samson Servo 120A

برای نوازندگان و سالن هایی با فضاها و بلندگوهای کوچکتر، Samson Servo 120A گزینه ای عالیست. این آمپلی فایر 2 کانال فقط ۱ یونیت از فضای رَک را اشغال می کند و 60 وات در هر کانال با 4 اهم یا 120 وات با 8 اهم (bridged mono) تولید می کند. در این آمپلی فایر قدرت شما کنترل های تراز صدا را به صورت اختصاصی و جداگانه برای هر کدام از کانال های چپ و راست در دست خواهید داشت. برای سازگاری بیشتر با انواع دستگاه های ورودی، Servo دارای جک هدفون بالانس 1.4 اینچی و ورودی های RCA می باشد.

 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده
 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

۷- Behringer KM750

Behringer KM750 دارای دو کانال با توان 750 وات است. سیستم Accelerated Transient Response بهرینگر، بلندگوهای شما را با سیگنال صادر شده از آمپلی فایر همگام سازی می کند. این ویژگی باعث می شود تا هر بار که از این دستگاه استفاده می کنید، صدایی پانچی و غنی در اختیار داشته باشید. استفاده از Behringer KM750 به لطف کنترل های ساده شده و نشانگرهای LED بسیار آسان است.

۸- Yamaha PX3

طراحان یاماها با طراحی آمپلی فایر Yamaha PX3 از محصولات قبلی خود پیشی گرفتند. این غول 2 کانال دارای 500 وات قدرت و DSP چشمگیر است. این آمپلی فایر اجرای زنده، امکاناتی از قبیل اکولایزر، فیلتر، delay، لیمیتر و کراس اُور را در اختیار کاربر می گذارد. PX3 مانند سایر تجهیزات دیگر Yamaha ، قابل اعتماد بوده و کاربری آن فوق العاده آسان است که این قابلیت ها باعث می شود تا این آمپلی فایر از هر نظر شگفت انگیز باشد. اگر به دنبال آمپلی فایر قدرتی هستید که بتواند بلندگوهای شما را بدون نیاز به تجهیزات خارجی دیگری تنظیم کند، قطعا Yamaha PX3 گزینه ای عالی خواهد بود.

 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده
 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

۹- QSC RMX 1450a

آمپلی فایر QSC RMX 1450a با داشتن صدایی واضح و طراحی فشرده، برای تورها بسیار ایده آل است. این آمپلی فایر 2 کاناله، می تواند در هر کانال صدایی با 400 وات در 4 اهم تولید کند. این دستگاه دارای مدار حفاظت از برش سیگنال (clipping limiter) و فیلترهای حذف بم (low-cut filters) قابل انتخاب است که باعث می شود محدوده‌ کار افزایش یافته و از بلندگوها در برابر قله های غیر منتظره سیگنال محافظت شود. طراحی فشرده و کم حجم و اندازه ی 16 اینچی اجازه می دهد تا این آمپلی فایر در موقعیت هایی که نگرانی هایی برای محدودیت فضا وجود دارد به راحتی در رَک جای گرفته و کار شما را آسان نماید.

۱۰- QSC GX7

ترکیب کارایی و بدنه ی سبک، آمپلی فایر دو کانال و 1000 وات QSC GX7 را به انتخابی عالی برای موقعیت هایی که به اطمینان و صدای عالی نیاز است بدل می کند. سیستم محافظتیGuardRail آمپلی فایر QSC GX7، اجازه می دهد تا حداکثر توان را بدون هیچگونه اضافه بار در اختیار داشته باشید. QSC GX7 به یک سوییچ کراس اُوِر مخصوص به ساب ووفر نیز مجهز است که باعث می شود این آمپلی فایر بتواند امکانات لازم برای هر نوع اجرایی را به راحتی تامین نماید.

 ۱۰ تا از بهترین آمپلی فایر های اجرای زنده

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران