خانه بررسی و مقایسه بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

توسط داور ملودی
1064 بازدید
بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

بهترین کارت صدا برای آهنگسازی

کارت صداها انواع مختلفی دارند و با قابلیت های مختلف، برای کاربران مختلف، در بازار عرضه می شوند. کیفیت ان ها بسته به شاخصه هایی از قبیل نوع اجزای سخت افزاری می تواند متنوع باشد. قیمت هم نقش مهمی در انتخابتان خواهد داشت. اگر یک کارت صدای خوب برای ساخت موزیک و یا هر کار دیگری که با صدا سروکار دارد می خواهید؟ پس با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸ بپردازیم.

۱. Focusrite Scarlett 2i2

در صدر فهرست مان، یک کارت صدای عالی با قیمت مناسب قرار دارد که بیشتر تکنسین های صدا و اهنگسازان، بدون نگرانی از هزینه و با خاطر جمعی از عملکرد، سراغ ان می روند. این کارت صدای فوکوسرایت، مدلی بسیار کوچک و دارای تمامی پورت های لازم برای تولید صدا است. این دستگاه دارای ۴ ورودی انالوگ می باشد که دو مورد برای تولید صدای طبیعی و دو مورد دیگر برای صدای سایر سازها به کار گرفته می شوند. این کارت دارای نرخ تبدیل و سمپل ۱۹۴ کیلوهرتز و ۲۴ بیت می باشد‌. از مزیت های خرید این مدل، عرضه ان به همراه Pro Tools، Focusrite creative pack و چند مورد از دیگر ابزار طراحی شده بوسیله فوکوسرایت می باشد.

بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

۲. Presonus Audiobox 96 Studio

بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

با خرید این محصول، یک پکیج کارت صدا کامل را خریده اید. این مدل، فرایند انتخاب میکروفون مناسب و‌ تجهیزات لازم برای کارت صدا را ساده می کند. دستگاه دارای واسط صوتی، MIDI به همراه کابلی قویست. امکانات ان شامل نرم افزار ضبط و تولید Studio One Artist در کنار هدفون HD7 و میکروفون M7 می باشد که صدایی صاف و قابلیت هایی مناسب را برای این مدل به همراه می اورند.

۳. MOTU UltraLite-MK3

قابلیتی که این کارت صدا را از رقبا متمایز می سازد، اتصال Hybrid Firewire/USB2 نام دارد. با استفاده از این قابلیت، می توانید ارتباط میان کارت و رایانه را به راحتی برقرار کنید. از دیگر ویژگی های مدل می توان به افکت های DSB اشاره کرد. این مدل را می توان از بهترین ها در ساخت موسیقی به شمار اورد زیرا به اسانی قابل حمل است. MK3 دارای ۱۰ ورودی مجزا و ۱۴ ورودی برای شرایط مختلف می باشد. پورت های زیاد امکان استفاده از هر سازی را در کنار این مدل فراهم می اورند.

بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸
بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

۴. Native Instruments Komplete Audio 6

بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

هنگام تصمیم گیری و برنامه ریزی به منظور استفاده از نرم افزاری جهت ثبت صداها، این کارت صدا می تواند بهترین انتخاب باشد. مدلی با کمترین میزان تاخیر در ضبط صدا که استفاده از افکت ها و سازهای مجازی را ساده‌ می سازد. قابلیت دیگر مدل، سوییچ ورودی مونو است امکان ضبط منابع مونو از قبیل وکال (خواننده) و گیتار را به کاربر می دهد. پاور فانتوم 48V استفاده از میکروفون های بزرگتر را ممکن می سازد.

۵. Behringer U-Phoria UMC HD

بهرینگر برندی شناخته شده با محصولات مختلف است. در میان کارت صدا های مختلف بهرینگر مدل U-Phoria به دلیل قیمت کم و پورت های زیاد، کنترل انالوگ برای افزایش کیفیت صدا، از جایگاهی ویژه برخوردار است. مدل دارای واسط USB 2.0 Audio/MIDI می باشد. دستگاه قادر به تولید صدا در میزان ۱۹۴ کیلوهرتز و ۲۴ بیت است.

بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

از قابلیت های این کارت صدا می توان به سادگی و سازگاری کامل با نرم افزارهای مختلفی چون Avid Pro Tools، کیوبیس و Ableton Live اشاره کرد.

بهترین کارت های صدای استودیویی ۲۰۱۸

جمع بندی

در پایان می بایست به این موضوع اشاره کنیم که انواع مختلفی از کارت های صدای استودیویی وجود دارد، اما موضوع مهم، انتخاب درست است. بسته به نیازها و نوع کار خود می توانید برای خرید مدل مناسب اقدام کنید. در این مسیر می توانید به فاکتورهایی از قبیل قابلیت اتصال، سیستم اجرایی کاربردی و کیفیت تجهیزات، حمل اسان، دوام و قیمت مناسب توجه کنید تا خریدی مناسب و بصرفه را تجربه نمایید.

قابل ذکر است که با تماس با مرکز پشتیبانی داور ملودی می توانید مدل های بیشتر کارت صدا و قابلیت های ان ها را شناخته و گزینه ای مناسب را برای خرید انتخاب نمایید.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران