خانه بررسی و مقایسه بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟

بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟

توسط داور ملودی
56 بازدید
بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟

بهترین ورک استیشن های 2023

با در نظر گرفتن روش های زیادی که برای ایده پردازی ، ترانه سرایی ، تنظیم ، آهنگسازی و ضبط موسیقی وجود دارد ، خرید یک ورک استیشن با کیفیت یکی از عاقلانه ترین راه حل ها می باشد. گردش کاری ورک استیشن ها میزان تولیدات مبتنی بر کامپیوتر را بدون حواس‌پرتی و هماهنگی های دست پا و گیر ، بهبود می بخشد. با این حال ، هر ساله این اینسترومنت های محشر آپدیت شده و با ویژگی ها به روزرسانی شده به بازار عرضه می شوند.
ویژگی‌ها ، پچ ها ، افکت‌ها یا هر چیز دیگری فقط زمانی اهمیت دارد که بتوانید از آنها برای اجرای ایده های صوتی خود استفاده کنید. در نهایت شما تصمیم گیرنده هستید که چه ویژگی های در ورک استیشن اولویت داشته ، به همان اندازه که واضح به نظر می‌رسد، رسیدن به نتیجه ایی ایده آل ، مستلزم یک ارزیابی جامع از انواع ویژگی‌ها و قابلیت های اینسترومنت ها می باشد.
در حقیقت باید این سوال را از خود بپرسید که هدف شما از خرید یک کیبورد ورک استیشن چیست ؟ چه در حال نواختن به صورت سولو هستید و یا با یک باند به نوازندگی می پردازید ، چه مشغول تنظیم برای گروه‌ها و ارکسترها باشید ، و یا حتی برای فیلم ، سریال ها و یا بازی‌های ویدیویی آهنگ‌سازی می کنید ، در هر صورت بهترین کیبورد ورک استیشن ها ترکیبی از تطبیق‌پذیری صوتی ، انعطاف‌پذیری تنظیمات ، و انواع گردش کاری را ارائه می دهند.از کلاسیک تا مدرن ، ما مجموعه‌ای بی نظیر از بهترین و پرفروش ترین کیبورد ورک استیشن های 2023 را برای شما تهیه کرده ایم تا این امکان را داشته باشید که بهترین و آگاهانه ترین خرید ممکنه را تجربه کنید.
توجه: ما در داورملودی به این امر آگاه هستیم که چیزی به نام “بهترین” در مورد تجهیزات موسیقی وجود ندارد. هر نوازنده و هنرمندی سلیقه های منحصر به فردی داشته و همین موضوع باعث می شود که انتخاب تجهیزات استودیویی به امری دشوار تبدیل شود. موارد موجود در این لیست برخی از محصولات مورد علاقه ما از تولید کنندگان برتر را نشان می دهد تا به شما کمک کند خرید خود را به صورت آگاهانه و به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید. بعد از خواندن این مقاله حتما سری به فروشگاه آنلاین و حضوری ما بزنید. برای دریافت توصیه های شخصی و مشاوره تخصصی برای خرید بهترین ورک استیشن ، می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۰۳۶ تماس حاصل کرده تا یکی از کارشناسان خبره ما شما را راهنمایی کنند .

 بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟

سینتی سایزر ورک استیشنKorg Krome EX 61-key Synthesizer Workstation

وقتی تاریخ گسترده Korg را در طراحی و تولید اینسترومنت های محشر در نظر می‌گیرید ، جای تعجب نیست که Korg از هیچ تلاشی برای اطمینان از اینکه Krome EX ، یک ورک استیشن فوق العاده باشد ، دریغ نکرده است. سینتی سایزر ورک استیشن Korg Krome EX با برخورداری از 600 پریست و بیش از 2500 صدای درام در 48 کیت ، قادر به ویرایش و ادیت کامل بوده که به شما در ساخت و تقویت صدا کمک فراوانی می کند.

پیانوهای آکوستیک با کیفیت بالا، سیکوئنسر 16 ترکه و آرپژیاتورهای پلی فونیک دوگانه ، دنیایی از امکانات تولید موزیک را برای شما به ارمغان می آورند. علاوه بر این ، پلی‌فونی 120 صدایی این اینسترومنت گزینه‌های ضبط و پلی بک گسترده‌ای را هنگام ترانه سرایی فراهم می‌کند. در ادامه باید به صفحه نمایش TouchView ساده این ورک استیشن اشاره کنیم که دسترسی بالا و رابط تمام رنگی و لمسی را برای ویرایش و مدیریت آهنگ ها و پارامترها در هر لحظه به ارمغان آورده است. مجموعه ای قوی از افکت های آنبورد و آمپ های مدل سازی شده گزینه های بیشتری را برای شکل دهی به صدا ایجاد می کنند. زمانی که پروسه خلق صدا به پایان رسید ، کارت SD و اتصال USB، انتقال داده های MIDI و موسیقی را برای شما آسان می کند.

سینتی سایزر ورک استیشن Kurzweil PC4 88-key Synthesizer Workstation

فناوری ساخت سنتز متغیر (سیستم VAST کورزویل که قدرت صوتی ورک استیشن PC4 88 را تحت تأثیر قرار می‌دهد) فقط یک اصطلاح فنی بی معنی نیست. این ویژگی محشر نشان دهنده مهندسی متمایز Kurzweil است که به اولین ساخته‌های پیشگامانه این برند برمی‌گردد، و ورک استیشن PC4 نیز تمام ویژگی و قابلیت های منحصربفرد این برند را در خود جای داده است .

 بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟

موتور FM با 6 اپراتور به همراه فناوری FlashPlay و DSP قدرتمند ، پلی بک بی نظیری را به ترانه سرایان حرفه ایی و نوازندگان استودیویی ارائه دهد. در حالی که 1000 پریست متنوع و کیبورد حساس به سرعت و مجهز به افترتاچ این ورک استیشن برای تحت تأثیر قرار دادن کاربران کافی است ، انعطاف‌پذیری PC4 است که آن را از رقبای خود متمایز کرده که شامل 36 کنترل با قابلیت برنامه‌ریزی برای تطبیق طیف باورنکردنی از ابزارهای طراحی صدا با گردش کار شما می باشد. گزینه‌های اتصال آن شامل ورودی‌های پدال CC، پدال‌های سوئیچ ، کانکتور ریبون اختصاصی و غیره است. قابلیت های ذکر شده امکان ترانه سرایی و ضبط گسترده ای را فراهم می کند که به خوبی پلی فونی 256 صدایی به کار رفته در این ورک استیشن را به کار می گیرد.

 بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟

کیبورد ورک استیشن Roland FANTOM-08 Music Workstation Keyboard

بیش از دو دهه بهبود و ارتقا ورک استیشن ها با مهارت و تخصصی ستودنی ، دانش و تخصص برند رولند دست به دست هم داده اند تا ورک استیشن FANTOM-08 که بر اساس تاریخچه گسترده این کمپانی و ترکیبات نمادین و فناوری طراحی صدا ساخته شده ، به بازار عرضه شود. سونیک های محشر ورک استیشن FANTOM شامل تراشه های مدل سازی رفتاری پیشرفته ، موتورهای ZEN-Core، SuperNATURAL Acoustic و VTW Organ هستند و خوشبختانه فضای داخلی کافی برای گسترش بیشتر صداها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

افکت‌های متعدد آنبورد ، صدای شما را با ابزارهای بافت‌سازی(texturizing) محشر ارتقا داده ، در حالی که کیبورد 16 قطعه ایی با 88 کلاویه و حساس به سرعت ، فضای زیادی برای کاوش در اختیار شما می‌گذارد. رولند با اضافه کردن یک ماتریس با 16 پد ، 4×4، دسترسی ریتمیک شما را افزایش می‌دهد تا به راحتی از 90 کیت درام خود الهام بگیرید. رابط کاربری FANTOM-08 شامل پارامترها با قابلیت اختصاصی شدن و یک صفحه نمایش لمسی واضح و تمام رنگی است که ویرایش و ادیت کامل صدا را برای شما امکان پذیر کرده است. گزینه های اتصال گسترده به شما این امکان را می دهد که FANTOM-08 را به راحتی در چیدمان صحنه یا استودیو خود ادغام کرده و همچنین به لطف ورودی های پدال های متعدد و کنترل های مدولاسیون شما می توانید اکسپرشن بیشتری را به پرفومنس خود بیافزایید.

سینتی سایزر Yamaha MODX8+ 88 GHS-weighted Key Synthesizer

محصولات خارق العاده برند یاماها شامل پیانوهای آکوستیک ، سینت سایزرهای FM برجسته و موتورسیکلت های جذاب است. مهندسی نوآورانه این کمپانی با ارائه سینتی سایزر MODX8 GHS به نمایش در آمده است. مجموعه صوتی متنوع این محصول شامل پلی فونی 128 نت از هر دو موتور AWM2 و FM-X است که به طور همزمان برای پلی‌فونی کلی 256 نت در دسترس است. از ترکیب شگفت‌انگیز FM تا سونیک‌های وینتج از طریق مدل‌سازی مدار مجازی ، ورک استیشن MODX8 را مملو از قابلیت ها و عملکردهای فوق العاده کرده است.

 بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟

کنترل‌های آهنگسازی گسترده شامل تعویض صدا یکپارچه 4 قطعه ایی ، کنترل هم‌زمان دینامیک sidechain و سیکوئنس ریتم ، همراه با قابلیت Live Set که برای هر عملکردی آماده است. اتصالات قوی این ورک استیشن شامل گزینه‌های USB و MIDI ، پردازشگر ورودی A/D برای صدای اکسترنال و یکپارچگی کامل با کامیپوتر و دستگاه‌های iOS است. با اکشن GHS و 1-3/4 گیگابایت حافظه فلش داخلی ، می‌توانید به راحتی سبک نوازندگی خود را متناسب با هر استیج و یا استودیو تنظیم کنید.

 بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟
سینتی سایزر ورک استیشن Kurzweil K2700 88-key Synthesizer Workstation

Kurzweil K2700 که از مدل PC4 الهام گرفته شده ، دارای قابلیت ها و ویژگی های بهبود یافته است که این اینسترومنت را به یک ورک استیشن محشر تبدیل کرده که به صورت همزمان با هرگونه چیدمان مبتنی بر DAW سازگار است. کیبورد این ورک استیشن از 88 کلاویه سنگین برخوردار بوده و بیش از 1500 پرسیت را که شامل پیانوهای دیجیتال دهه 70 میلادی ، پیانوهای آکوستیک گرند ، سینت های منحصربفرد ، ارکسترهای بی نظیر و موارد دیگر است.

صداها از طریق ساختار VAST که دارای 32 لایه در هر برنامه برای شکل دهی به صوت بوده ، قابل تنظیم هستند. DSP قدرتمند این ورک استیشن همه چیز را از ترکیب‌های آنالوگ مجازی گرفته تا افکت‌های استثنائی و شبیه سازی رزونانس مدیریت می‌کند. موتور FM با 6 اپراتور می تواند فایل های SysEx را برای تقویت تجربه FM مدیریت کند. ماتریس پد 4 x 4 امکان ایده پردازی ریتمیک ساده را برای شما فراهم کرده و به طور کامل از پلی فونی 256 صدایی خود استفاده می کند. رابط کاربری دقیق این ورک استیشن به طور کامل قابل تخصیص بوده و با اتصال گسترده برای CC و پدال سوئیچ ، در کنار گزینه های MIDI و USB در نوع خود بی نظیر است. فناوری FlashPlay به معنای زمان بارگذاری صفر بر روی صداها می باشد که همراه با کنترل‌های pitch و مُد ویل همراه با یک کنترلر ریبون ، اکسپرشن محشری را به نوازندگان ارائه می دهد.

سینتی سایزر ورک استیشن Korg Nautilus 88 88-key Synthesizer Workstation

بدون شک Korg Nautilus 88 ، ورک استیشن فوق العاده و قدرتمندی است که مجهز به هسته ایی 9 موتوره از مدل‌سازی قدرتمند برای ارگ ها ، پیانوهای آکوستیک ، پیانوهای الکتریکی، و اشکال متعددی از سنتز، از جمله آنالوگ ، شبیه سازی ، شکل‌دهی موج VPM، PCM است. کیبورد RH-3 به کار رفته در این اینسترومنت حداکثر کنترل را برای شما به ارمغان می آورد که با کمک دکمه دینامیک ، حساسیت کلاویه ها را برای نوازندگی قطعات ظریف تنظیم می کند.
بیش از 2500 پریست طیف وسیعی از صداها را برای کاربران فراهم کرده که هر کدام را می‌توانید برای رفع نیازهای صوتی خود به‌خوبی تنظیم کنید. علاوه بر این ، افکت های آنبورد با کیفیت استودیویی ، دامنه هر patch را با کمک 14 افکت همزمان و 32 اکولایزر همزمان افزایش می‌دهد. دکمه های گنجانده شده در این مدل دارای قابلیت اختصاصی شدن بوده و شش گزینه برای کنترل پرفومنس دقیق در اختیار شما قرار می‌دهند ، در حالی که یک سیکوئنسر MIDI 16 ترکه ، ریتم های بی نظیری را خلق می کند.

 بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟

با در نظر گرفتن ویژگی ها و قابلیت های نام برده شده در کنار آدیو رکوردر 16 ترکه و یک مجموعه منعطف از انواع ورودی/خروجی ها ، این ورک استیشن به اینسترومنتی فوق العاده تبدیل شده که از هر DAW هم بهتر عمل می کند.

 بهترین ورک استیشن های ۲۰۲۳ کدامند؟
سینتی سایزر Yamaha Montage 8 88-key Synthesizer

با تولید سینتی سایزرهای خلاقانه ایی مانند سری DX و Motif، به طور قطع کمپانی Yamaha از هیچ تلاشی برای ارائه یک ورک استیشن جامع با سینت سایزر Montage 8 دریغ نکرده است. کیبورد متعادل به کار رفته در این اینسترومنت مجهز به قابلیت افترتاچ بوده و قابلیت نوازندگی بی نظیری در کنار DSP قدرتمند به شما ارائه می کند.
کیبورد ورک استیشن Montage 8 دارای پلی‌فونی 256 صدایی می باشد که به طور مساوی از طریق موتورهای AWM2 و 8 اپراتور FM-X تقسیم شده و قادر به طراحی انواع صداها ، از ظریف تا قوی است. افکت‌ها به کمک مدل‌سازی مدار مجازی ، شبیه‌سازی آمپ ، رزونانس دمپر واقعی و سیکوئنس های Motion ، به شما این امکان را می‌دهند تا آزادانه تولید همگام‌سازی شده با تمپو را در بین پارامترهای قابل تخصیص به کار بگیرید. دکمه فوق العاده این ورک استیشن به شما اجازه می دهد تا چندین beat را به یک نقطه اختصاص دهید که در نتیجه امکان نوسانات شدید در هر ابزار صوتی را فراهم می کند.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران