بلاگ داور ملودی

معرفی ۶ پدال مولتی افکت بیس

معرفی ۶ پدال مولتی افکت بیس

معرفی ۶ پدال مولتی افکت بیس

بهترین پدال های مولتی افکت بیس

چه یک نوازنده باس مبتدی باشید و یا یک آرتیست حرفه ای ، یک یونیت مولتی افکت می تواند راه حلی ایده آلی برای دستیابی به فرکانس های پایین باشد. پدال‌های مولتی افکت فقط برای گیتارها طراحی و تولید نشدند. اصولا بیسیست ها پس از ادغام یک مولتی افکت با اینسترومنت های دیگر خود ، به موفقیت های چشمگیری دست پیدا می کنند.

این یونیت ها برای آزمایش‌های صوتی و شکوفایی استعداد گزینه فوق‌العاده به شمار آمده و خوشبختانه از قیمت مقرون بصرفه ایی نیز برخوردار می باشند و لازم نیست هزینه های گزافی بابت خرید هر یک از آن ها بپردازید. در عوض ، سوال که باید از خودتان بپرسید این است که چرا یک پدالی که تمام موارد دلخواه شما را در بر می گیرد ، خریداری نکنید ؟ و یا چرا پدالی که دنیای جدیدی از افکت هایی که هرگز تصور نمی کردید بتوانید ایجاد کنید به شما ارائه می دهد را تهیه نکنید ؟ پدال‌های مولتی افکت به دلیل برخورداری از ویژگی های که شامل مواردی از کمپرشن تا اوردرایو گرفته تا پاسخ‌های ضربه‌ای سفارشی به EQ، انتخاب اصلی برای بیسیست‌های مدرن هستند.

به علاوه ، پدال‌های مولتی افکت دارای قابلیت حمل و نقل بسیار بالایی نیز می باشند. اگر به دنبال راه حلی نوآورانه و خلاق برای جذاب تر کردن پرفومنس خود هستید ، حتما به خواندن ادامه این مطلب ادامه دهید چون ما لیستی از بهترین پدال‌های مولتی افکت را معرفی و بررسی کرده ایم

توجه: ما در داورملودی به این امر آگاه هستیم  که چیزی به نام “بهترین” در مورد تجهیزات موسیقی وجود ندارد. هر نوازنده و هنرمندی سلیقه های منحصر به فردی داشته و همین موضوع باعث می شود که انتخاب تجهیزات استودیویی به امری دشوار تبدیل شود. موارد موجود در این لیست برخی از محصولات مورد علاقه ما از تولید کنندگان برتر را نشان می دهد تا به شما کمک کند خرید خود را به صورت آگاهانه و به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید.

بعد از خواندن این مقاله حتما سری به  فروشگاه آنلاین و حضوری  ما بزنید. برای دریافت توصیه های شخصی و مشاوره تخصصی ، می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۰۳۶ تماس حاصل کرده تا یکی از کارشناسان خبره ما شما را راهنمایی کنند .

پردازشگر مولتی افکت BOSS GT-1B Bass Multi-effects Processor

افکت های BOSS سکوی پرتاپ بسیاری از نوازندگان مدرن و امروزی است. با وجود ویژگی هایی مانند قیمت مناسب ، مجهز به طیف وسیعی از افکت ها و قابلیت های دیگر ، این پردازشگر بیس مولتی افکت BOSS GT-1B ثابت می کند که چرا برند BOSS بسیار محبوب است. با پردازش 24 بیتی ، لوپینگ 32 ثانیه ایی و 90 افکت فوق العاده ، GT-1B از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این اینسترومنت ارزان قیمت به دلیل تطبیق پذیری صوتی و فرم فاکتوری کوچک که الهام بخش بسیاری از هنرمندان شده ، در فهرست بهترین پدال‌های مولتی افکت باس قرار داده است. به لطف یک موتور صوتی پیشرفته که با پردازشگز چند بعدی BOSS تقویت شده ، می‌توانید افکت هایی از جمله لیمیتر ، دیستورشن ، EQ ، wah، Harmonist ، Bass Synth ، Defretter و موارد دیگر را به کار بگیرید. همچنین این امکان را دارید تا پریست ها و پچ های جدید را ایجاد کنید یا پچ های جدید را به صورت رایگان از BOSS Tone Central دانلود کنید. با قابلیت کار با باتری های AA، این مدل به یونیت مورد علاقه شما برای ایجاد افکت های جدید تبدیل خواهد شد.

پدال مولتی افکت بیس Tech 21 Bass Fly Rig v2 Bass Multi-effects Pedal

بسیاری از کاربران بر این باورند که صدای پدال مولتی افکت بیس Tech 21 Bass Fly Rig v2 با نمای بیرونی جسورانه آن مطابقت دارد. Tech 21 Bass Fly Rig v2 فقط یک پدال افکت نیست. این دارای دو کانال با قابلیت تعویض از طریق فوت سوییچ ، فناوری تمام آنالوگ SansAmp، یک کمپرسور به سبک FET و یک تیونر است. شما می توانید سیگنال باس خود را با کمک قابلیت هایی از جمله EQ، Octafilter، fuzz، chorus و یک لوپ افکت ارتقا دهید. با حالت‌های دوگانه کاراکتر SansAmp، می‌توانید با صدای DI منعکس‌شده از تیوب یا صدایی شبیه Super Valve ، پرفومنس خود را بهبود ببخشید. لوپ افکت های یکپارچه Bass Fly Rig v2 به شما این امکان را می‌دهد که سایر افکت‌ها و پدال‌های مورد علاقه خود را به راحتی هر چه تمام تر ادغام کنید.

پدال مولتی افکت Zoom B6 Bass Multi-effects Processor

پس از بررسی‌ های فراوان همه هنرمندان و کاربران به این نتیجه رسیدند که پردازشگر مولتی افکت باس Zoom B6 در نوع خود بی نظیر است. Zoom B6 با برخورداری از طیف وسیعی از ویژگی آنبورد منحصر به فرد ، I/O جامع ، 9 فوت سوییچ stompbox و صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی هوشمند ، یک پدال مولتی افکت معمولی نیست

B6 مجهز به  ابزارهای باورنکردنی برای آزمایش صوتی ، مانند چهار مدل DI سفارشی ، مدولاسیون بی نظیر ، درایوها ، دیلی ها و ریورب ها و هفت مدل آمپلی فایر و پری امپ سفارشی می باشد. همچنین شما این امکان را دارید تا 36 cabinet IR  از پیش بارگذاری شده و 130 اسلات IR کاربر برای پاسخ های ضربه ای شخص ثالث استفاده کنید. وقتی نوبت به انتخاب افکت‌ها می‌رسد ، شما می توانید از 68 الگوی ریتم داخلی را برای اجراهای سولو بهره ببرید. در نهایت باید به مواردی از جمله  مانند لوپر 45 ثانیه‌ای ، تیونر، یک لوپ افکت و موارد دیگر اشاره کنیم که پدال  Zoom B6 را به یک گزینه محشر تبدیل کرده اند.

پدال مولتی افکت Fender Downtown Express Bass Multi-effects Pedal

کمپانی Fender با طراحی و تولید پدال مولتی افکت باس Downtown Express ، جایگاه خود را به عنوان یکی از سازندگان اصلی پدال ها تثبیت کرد ، البته ناگفته نماند که این پدال دارای مدار اورجینال Fender  است که توسط افسانه تقویت کننده باس الکس آگیلار طراحی شده است. در مرحله اول ، این پدال مجهز به کمپرشن با کیفیت فوق العاده است تا تن شما را به خوبی حفظ می کند.

در مرحله بعد ، یک EQ  3 بانده برای تنظیم دقیق تن به دلخواه شما وجود دارد. ثالثاً ، این پدال مجهز به یک مدار اوردرایو با قدرت باورنکردنی می باشد. هر یک از قابلیت های اشاره شده به طور مستقل از طریق فوت سوییچ قابل تعویض هستند و حتی می‌توانید سیکوئنس اوردرایو و کمپرشن را مجدداً تنظیم کنید. با وجود شهرت غیرقابل انکار Fender و بدنه آلومینیومی سبک و مقاوم ، وجود Downtown Express در لیست بهترین پدال‌های مولتی افکت یک امر بدیهی است. شما این امکان را دارید تا این پدال را با یک آمپر Fender جفت کنید تا صدای Fender بی همتا را تجربه کنید.

پدال مولتی افکت Analog Alien Alien Bass Station (ABS)

طراحی‌های نوآورانه اما کمی عجیب پدال‌های آنالوگ Alien ، هنرمندان و طرفداران دنیای پدال‌ها را تحت تأثیر قرار داده که دلیل این امر نیز واضح است. کمپرسور آنالوگ Alien Alien Bass Station (ABS) / ژنراتور آمپ / پدال بیس Fuzz  عملکردی سه گانه و رکوردی محشر را برای شما به ارمغان می آورد. این پدال دارای سه بخش Limiter، Gamma Fuzz و Amp Generator است. لیمیتر و کمپرشن این پدال (Limiter) صدای بیس شما را افزایش می دهد و نویز های ناخواسته را بدون کاهش دینامیک پرفومنس شما ، از بین می برد.

بخش دیگر این پدال Gamma Fuzz نام داشته  Fuzz های محشری را تولید می کند که حتی گیتاریست های حرفه ایی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. آخرین بخش این پدال ژنراتور آمپ می باشد که دارای مدارهای تمام آنالوگ است که صدای آمپ تیوب کلاسیک را به شما هدیه می دهد. علاوه بر این ، پدال ABS همراه با یک کیف حمل سفارشی به بازار عرضه شده است.

پدال مولتی افکت Vox StompLab 2B Bass Multi-effects Pedal

یکی دیگر از یونیت های فوق العاده این لیست پدال مولتی افکت بیس Vox StompLab 2B است که مجهز به پدال اکسپرشن نیز می باشد. این پدال دارای موتور صدایی مشابه آمپ‌های Valvetronix Vox و یونیتهای مولتی افکت ToneLab است. شما می توانید از 100 پریست با کیفیت بالا StompLab بهره برده یا از 61 افکت محشر آن نهایت استفاده را ببرید. این پدال جمع و جور دارای افکت هایی از جمله کمپرشن ، wah ، مدل های آمپ ، درایوها ، مدل های cabinet  ، مدولاسیون، دیلی ، ریورب و موارد دیگر است.

در نهایت ، با پدال اکسپرشن گنجانده شده در این یونیت ، این امکان را دارید تا اکسپرشن فوق العاده ایی را به افکت ها اضافه کنید ، و این یونیت را تبدیل به پدالی کنید که واقعاً می تواند خلاقیت شما را شکوفا کند. برای نوازندگان باس باتجربه که به دنبال پدال‌های مولیت افکت ارزشمند هستند یا نوازندگان تازه کاری که می‌خواهند ترفندهای این حرفه را یاد بگیرند ، Vox StompLab 2B بهترین انتخاب به شمار می آید.

داورملودی ، همیشه در کنار شما

در نهایت تنها سوالی که باید از شما بپرسیم این است که منتظر چه هستید؟ شما قادر هستید تا پرفومنس خود را با هر یک از پدال های معرفی شده به شکل باورنکردنی ارتقا دهید. مطمئناً می توانید چیزی را که دوست دارید در یکی از این پدال ها پیدا کنید. پدال های مولتی افکت قطعا راه حلی عالی برای نوازندگان بیسی است که به دنبال الهامات جدید و خلق تن های شگفت انگیز هستند. اگر علاقه مند هستید تا در مورد پدال‌های مولتی افکت و یا سایر جنبه‌های نوازندگی باس بیشتر اطلاعات بیشتری را کسب کنید ، با شماره 02162036 تماس حاصل کرده تا یکی از کارشناسان خبره ما شما را راهنمایی کنند.

خروج از نسخه موبایل