به علت نوسانات نرخ ارز لطفا قبل از خرید برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس حاصل فرمایید.

قیمت خرید فروش پاور میکسر Dynacord PowerMate 1000-3
قیمت خرید فروش پاور میکسر Dynacord PowerMate 1000-3
قیمت خرید فروش پاور میکسر Dynacord PowerMate 1000-3

پاور میکسر دایناکورد مدل PowerMate 1000-3

چند خط درباره محصول:

پاور میکسر Dynacord PowerMate 1000-3 با 10 عدد کانال و 6 عدد ورودی میکروفن ، دارای اکولایزر و افکت

4.8 (11 رای)

قیمت خرید فروش پاور میکسر PowerMate 1000-3

پاور میکسر دایناکورد Dynacord PowerMate 1000-3

پاور میکسرهای سری PowerMate بر اساس سال ها تحقیقات ، تجربه و ارتباط متقابل کمپانی Dynacord با مشتریان خود طراحی و تولید شده که در میان آهنگسازان و مهندسان صدا در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند .

این پاور میکسر فقط یک میکسر ساده نیست بلکه در خود شش دستگاه صوتی را گنجانده است که شامل کنسول میکس ، دو یونیت افکت ، اکولایزر گرافیکی، کارت صدا USB و پاور آمپلی فایر نیز می باشد. هر یک از دستگاه های نامبرده شده از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و تمام نیازهای شما را برآورده می کنند. پاور میکسر دایناکورد مدل PM1000-3 یک ابزار همه جانبه واقعی برای تقریباً همه برنامه ها با بهترین ویژگی ها و بدنه ایی جمع و جور به بازار عرضه شده است.

قیمت خرید فروش پاور میکسر PowerMate 1000-3

این میکسر مجهز به 10 پری آمپ میکروفون مجزا و کم نویز می باشد. به لطف شش buss کمکی که دو تای آنها فیدر pre/post با قابلیت تعویض می باشند، انعطاف پذیری بالایی را برای مانیتورینگ در اختیار شما فراهم قرار می دهند. دو پردازنده افکت، 100 پریست را که شامل reverb های افسانه ایی سری PowerMate است را برای شما به ارمغان می آورند. علاوه بر این، هر یک از پریست ها را می توانید ویرایش کرده و در 20 حافظه کاربر ذخیره کنید.

کارت صدا USB داخلی playback و چهار کانال ضبط را به طور همزمان با رایانه شخصی یا مک به اشتراک می گذارد، که از رزولوشن 24 بیتی در 96 کیلوهرتز نیز برخوردار است. یک رابط MIDI امکان هماهنگ شدن اینسترومنت هایی مانند کیبورد ها را با این محصول، ممکن کرده است. اکولایزر گرافیکی 11 باندی استریو را می توان به صورت انعطاف پذیر به کانال های اصلی یا مانیتور متصل کرد.

قیمت خرید فروش پاور میکسر PowerMate 1000-3

آمپلی فایری به کار رفته در این میکسر با توان ۲ خروجی ۱۰۰۰ واتی در ۴ اهم جزء آمپلی فایرهای بسیار قدرتمند به حساب می آید. با توجه به فن آوری مدرن

منبع تغذیه با قابلیت سوئیچینگ و خروجی کلاس D ، این آمپلی فایر بسیار کارآمد و سبک وزن است.

در نهایت ، بدنه این پاور میکسر Dynacord PM1000-3 از مقاومت بالایی برخوردار بوده که جا به جایی آن با توجه به دسته های به کار رفته در بدنه آن ، بسیار راحت می باشد .

نظر کاربران

هنوز نظری برای این محصول ثبت نشده

سوالات کاربران

هنوز سوالی برای این محصول ثبت نشده

ثبت سوال یا نظر