خانه بررسی و مقایسه بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

توسط داور ملودی
62 بازدید
بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

9 تا از بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس

دیستورشن و افکت‌های اوردرایو برای دهه‌ها پایه اصلی بیس به شمار می آمدند، از ملودی‌های dirty Les Claypool Primus گرفته تا تُن کوبنده آهنگ مسحور متال پل گری و موارد دیگر ، به خوبی شاهد حضور برجسته دیستورشن و افکت‌های اوردرایو در دنیای بیس بوده ایم . بنابراین ، راز این اثرات باشکوه چیست؟ پاسخ در پای شما نهفته است: رسیدن به یک صدای محشر و استثنائی بدون پدال افکت های اختصاصی تقریبا غیرممکن است.
با وجود پدال های مختلف از اوردرایو و فاز تا دیستورشن متال ، انتخاب یونیت مناسب در میان دریایی از تجهیزات موجود می تواند دشوار باشد. اما نگران نباشید: پس از مکالمه با برجسته ترین بیسیست های حال حاضر، ما فهرستی متنوع از هشت پدال باس اوردرایو ارزشمند را گردآوری کرده ایم تا اطلاعات لازم را در دسترس شما قرار داده و شما را به رسیدن به صدای خاص خود نزدیکتر کند.
توجه: ما در داورملودی به این امر آگاه هستیم که چیزی به نام “بهترین” در مورد تجهیزات موسیقی وجود ندارد. هر نوازنده و هنرمندی سلیقه های منحصر به فردی داشته و همین موضوع باعث می شود که انتخاب تجهیزات به امری دشوار تبدیل شود. موارد موجود در این لیست برخی از محصولات مورد علاقه ما از تولید کنندگان برتر را نشان می دهد تا به شما کمک کند خرید خود را به صورت آگاهانه و به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید. بعد از خواندن این مقاله حتما سری به فروشگاه آنلاین و حضوری ما بزنید. برای دریافت توصیه های شخصی و مشاوره تخصصی برای خرید افکت گیتار بیس ، می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۰۳۶ تماس حاصل کرده تا یکی از کارشناسان خبره ما شما را راهنمایی کنند.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

پدال دیستورشن EarthQuaker Devices Zoar Dynamic Audio Grinder Distortion

پدال دیستورشن EarthQuaker Devices Zoar Dynamic Audio Grinder Distortion با صدای کوبنده‌ای که در بند بند وجودتان حس خواهید کرد ، شما را شگفت زده خواهد کرد. پدال Zoar با ساب ژانرهای gritty مانند راک garage و متال تکنیکال مطابقت داشته و صدای بیس شما به شکل باورنکردنی ارتقا بخشیده و کارکتر جذابی را به آن می افزاید.
در حقیقت ویژگی که باعث می شود این پدال آنالوگ با گیتارهای بیس هماهنگی بالایی داشته باشد به چند مورد خلاصه نشده و شامل دکمه Weight منحصر به فرد بوده ، که EQ استاندارد باس شما را با فرکانس های پایین اضافی تکمیل می کند. به جرات می توان گفت که همه نوازندگان عاشق قدرت بالا و تُن فوق العاده هستند ، و پدال Zoar می تواند با ولتاژ 18 ولت هم برای ارائه هدروم بیشتر ، کار کند.

یکی دیگر از ورژن های این مدل ، پدال اوردرایو EarthQuaker Devices Blumes Low Signal Shredder است که یکی از بهترین پدال‌های اوردرایو باس برای تُن هایی است که از grit خفیف تا دیستورشن کم را شامل می‌شود.

پدال Electro-Harmonix Bass Big Muff Pi Bass Fuzz

پدال Electro-Harmonix Bass Big Muff Pi Bass Fuzz نامی شناخته شده در میان علاقه مندان به پدال برد است. Bass Big Muff Pi برای پاسخگویی به نیازهای بیسیست‌های علاقه مند به Fuzz ، همان کارکتر که نسخه های پیش از آن هم ارائه می کردند اما با پاسخ بهبود یافته ایی برای کاربران فراهم کرده است. این پدال محشر ، همراه با دکمه‌های تن ، ولوم ، و ساستین ، یک کلید بوست/ dry بیس نیز درخود جای داده است که به شما امکان می‌دهد به سرعت صدای فرکانس پایین را به دلخواه خود تغییر دهید.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

همچنین به لطف کنترل خروجی دوگانه ، ادغام این پدال در هر زنجیره افکت به آسانی آب خوردن می باشد. Bass Big Muff Pi راه حلی ایده آلی برای بهره گرفتن از Fuzz وینتج بدون قربانی کردن فرکانس های پایین می باشد.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

پدال BOSS BB-1X Bass Driver

پدال BOSS BB-1X Bass Driver ساخته شده توسط برند مشهور BOSS به خوبی مصداق جمله معروف زیبایی در سادگی است ، می باشد. با مجموع پنج کنترل ، BB-1X به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از Level، Drive، و اکولایزر 2 باند ، تُن های دیستورشن را به سرعت ایجاد کنید. همه نوازندگان بیس حداقل برای یک بار هم که شده دیستورشن بیسی را اجرا کرده و با یک transition دشوار از سیگنال dry به سیگنال dirty مواجه شده اند.

کنترل ترکیبی BB-1X با ترکیب کردن سیگنال dry با dirty saturation مزیت بزرگی به شما می دهد. علاوه بر این ، BB-1X دارای بدنه مقاوم و تانک مانند و فرم فاکتوری جمع و جوری است که از این برند انتظار دارید. و یک لاین خروجی اضافی به شما امکان می دهد سیگنال ها را به آمپ و یک میکسر DI، FOH، سیستم PA یا کارت صدا به طور همزمان تغذیه کنید. بیشتر نوازندگانی که از این پدال استفاده کرده اند مخصوصاً از ویژگی لاین خروجی در هنگام جلسات رکورد بهره گرفته و از نحوه عملکرد آن رضایت فراوانی داشتند. با کمک این پدال شما قادر هستید مانند حرفه ایی ها تُن های آمپ و DI را به صورت همزمان ضبط کنید.

پدال اوردرایو Aguilar AGRO V2 Bass Overdrive Pedal

قبل از معرفی این محصول باید حقیقت تلخی را در رابطه با پدال های اوردرایو به شما بگوییم. در حالی که پدال های اوردرایو crunch جذابی را به تُن شما می افزایند ، بسیاری از پدال‌های اوردرایو که جدیدا طراحی و تولید می شوند ، فرکانس های پایین شما را فدای ارائه crunch می کنند. اما برای نوازندگان بیس فرکانس های پایین از هر چیزی دیگری اهمییت بیشتری دارند. پدال اوردایو باس Aguilar AGRO V2 به شما این امکان را می دهد که در عین حفظ صدای خاص اینسترومنت خود ، دیستورشن فوق العاده ایی را نیز ایجاد کنید.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

به لطف لول ، saturation ، presence و کانتور الهام‌ گرفته از باس، شما این امکان را دارید تا از انواع تُن ها مانند صداهای ظریف و تُن متال قدرتمند از و تقریباً هر چیزی در این بین ، نهایت بهره را ببرید. کنترل کانتور، به‌ویژه ، فرکانس های مید شما را شکل داده که در هنگام برخورد با ترمولوها و انتقال سریع نت قابلیت بسیار مفیدی به شمار می آید. اگر به تن های بیس متال علاقه مند هستید اما نمی خواهید فرکانس های پایین را هم از دست بدهید ، این پدال برای شما ایده آل است.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

پدال IK Multimedia ToneX One Amplifier/Cab/Pedal Modeler

اگر از نواختن کاورها لذت می برید یا نیاز به ایجاد تغییرات سریع در تن خود بر روی استیج دارید ، IK Multimedia ToneX One اینجاست تا به شما کمک کند که استعداد خود را شکوفا کرده و با مدل سازی پیشرفته که توسط هوش مصنوعی تغذیه می شود مطابقت دهد. ToneX One به شما امکان می‌دهد پدال‌ها ، آمپ ها و کابینت‌های خود را مدل‌سازی کنید و این فرآیند به لطف هوش مصنوعی که ماژول های جامع بهتری را سریع‌تر از فناوری گذشته ارائه می‌کند ، بسیار آسان است.

این پدال جمع‌وجور با 200 ریگ داخلی به بازار عرضه شده ، همچینین با خرید این پدال بیش از 20000 مدل Tone به ‌صورت آنلاین و رایگان در دسترس شما قرار می گیرد. این پدال می‌تواند تا 20 پریست را ذخیره کند ، به این شکل که در زمان نیاز تُن خود را کلین گوش نواز به بیت های قدرتمند و با گین بالا بدون هیچ گونه پیچیدگی تغییر دهید. این پریست های آنبورد و امکان دانلود رایگان Tone Model قطعا پروسه نوازندگی و رکورد بسیار آسان تر کرده ، و از طرف دیگر ToneX One دارای انبوهی از افکت های دیگر برای از جمله EQ، گیت نویز ، کمپرسور، Reverb و پاسخ‌های impulse می باشد تا شما بتوانید تن منحصربفرد به خود را خلق کنید.

پدال اوردرایو Way Huge Pork و Pickle Smalls Bass Overdrive

پدال باس اوردرایو Way Huge Pork و Pickle Smalls، fuzz کلاسیک Russian-Pickle و اوردرایو Pickle Loin را در یک یونیت با پتانسیل بالا در تولید فرکانس های پایین ، ترکیب می کند. برخلاف مدل قبلی خود ، P&P به شما این امکان را می دهد که پری امپ کلین Pick Loin را از طریق سیگنال خود اجرا کنید و کل طیف صوتی را از کرانچ تا دیستورشن در اختیار شما قرار دهد.
اگر fuzz را به overdrive ترجیح می دهید (یا بالعکس)، سوئیچ Overdrive/Fuzz گنجانده شده در این پدال به شما این امکان را می دهد که فقط بر روی افکتی که در ترک شما برجسته است تمرکز کنید. و به لطف طراحی اختصاصی باس بهبود یافته و بای پس سیم واقعی ، هیچ مشکلی در مدیریت انواع افکت‌ها نخواهید داشت و هیچ گونه آسیبی به فرکانس های پایین شما وارد نمی شود.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

اگر از طرفداران پدال‌های P&P اصلی Way Huge هستید یا علاقه مندید خلاقیت خود را شکوفا کنید ، این پدال بهترین گزینه برای شما می باشد.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟
پدال Ampeg SGT-DI Bass Preamp Pedal and DI

پدال پری امپ باس Ampeg SGT-DI و DI ، صدا و کارکتر منحصرفرد برند Ampeg را در یک stompbox با قابلیت حمل و نقل بالا ، به علاوه مجموعه کاملی از ابزارهای شکل دهی صدا از کامپرشن تا پاسخ های impulse برای کاربران به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های جذاب این محصول این است که شما برای قرار دادن Ampeg SGT-DI در یک کوله پشتی یا کیس مشکلی نخواهید داشت ، این بدان معناست که شما می توانید پدال و تجهیزات دیگر را رها کنید و خود را از دردکمرهای ناشی از جا به جایی وسایل سنگین نجات دهید.

دو مدار دیستورشن/اوردرایو داخلی SGT-DI از آمپلی فایر های آیکونیک SVT و B15 برگرفته شده اند. سوئیچینگ اختصاصی موجود در این پدال به شما امکان می دهد دیستورشن را روی EQ انعطاف پذیر 3 بانده SGT-DI با میدرنج های قرار دهید و از صدایی مختص به خود را خلق کنید. اگر ویژگی ذکر شده شمار ا شگفت زده نکرد پس بدون شک یک کمپرسور متغیر 10:1 نیز برای افزایش داینامیک دینامیک در هر کانال ، شما را مسحور خواهد کرد.

پدال دیستورشن Tech 21 dUg Pinnick Signature Bass Distortion

یونیت دیگری که امروز یه شما معرفی می کنیم امضای شخصی dUg Pinnick را به صدای تحسین‌شده و بدنه جمع و جور پلت‌فرم پری امپ Tech 21 افزوده است. آرتیست مشهور dUg Pinnick شخصاً از این یونیت برای ثابت نگه داشتن تُن و اجرای خود در طول تورهای بین‌المللی استفاده می‌کند ، در حالی که تجهیزات بک لاین هر شب تغییر می‌کنند. بخش دیستورشن این پدال دارای یک اکولایزر 3 بانده و کامپرشن برای شکل‌دهی به صدا بوده و علاوه بر این یک کنترل «Chunk» را ارائه می‌کند که هارمونیک‌های فرکانس بالا را برای صدای بم تر و اتک نت با پاسخگویی فوق العاده را ،( به‌ویژه هنگام استفاده از یک پیک ) افزایش می‌دهد.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟

یک دکمه جابه‌جایی Gain با افزایش ساستین و saturation به سیگنال‌ شما ، کارکتر منحصربفردی را به تُن شما می بخشد. صدای دریافت شده از این پدال از صدای تمام آنالوگ یکی از قوی ترین هدهای باس Tech 21 الهام گرفته شده ، در حالی که یک خروجی XLR اضافی به شما امکان می دهد از راحتی یک DI در کنار صداهای آمپ لذت ببرید . در مجموع این پدال یونیک برای ضبط یا ساده کردن یک ستاپ لایو گزینه ایده آلی می باشد.

 بهترین پدال های دیستورشن برای گیتاربیس کدامند؟
پدال Line 6 POD Express Bass

بسیاری از نوازندگان و آرتیست های با تجربه خاطرات شیرین و بی نظیری را از پدال فوق العاده و ارتقا یافته Line 6 POD Express Bass دارند ، اما این پدال قدرتمند چیزی بسیار بیشتر از یک دستگاه نوستالژیک است. پدال Line 6 POD Express Bass طیف وسیعی از dirt را به همراه صداهای بوست ، اوردرایو، دیستورشن و fuzz برای شما به ارمغان می آورد.
اما ویژگی های این پدال به همین چند مورد ختم نشده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید دیستورشن خود را با مدل‌های آمپ ، شبیه‌سازی کابینت و افکت های دیگر جذاب تر کنید که همگی بر اساس فناوری مدل‌سازی پیشرفته Line 6 از پردازنده‌های HX و Helix طراحی و تولید شدند. همچنین خروجی‌های استریو و USB C نیز در این پدال گنجانده شده ، که هر دو ویژگی‌های ارزشمندی برای ضبط هستند. علاوه بر این ، مجموعه ایی گسترده از افکت‌های مبتنی بر زمان ، مدولاسیون ، سینت و اکتاو برای کاوش و هماهنگ کردن آهنگ‌های دیستورشن باس در این پدال محشر وجود دارد.

مطالب مرتبط

سوالات و نظر کاربران